Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuota The Penguin-sarjaa on kehuttu mutta alkoi epäillyttää..

Vierailija
01.10.2024 |

..kun somen kommenteissa ylistäjissä on niin paljon juntteja ja wt-kalluja. Yleensä tämä ei lupaa hyvää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ite henkkoht saa mitään irti niistä sarjoista. 

Välil on tosi outoo kattoo sitä keskustelua, koska vaikuttaa ihan siltä että niissäkin hääräilis jotain botteja tai lobbareita vänkkäämässä ja puolustelemassa kaikkea

Tää tapahtu sen "Acolyte" Starwars sarjan kanssa myös, siis ihmiset ketkä sano että se oli paska (niiku se oliki) niin ne mustamaalattiin rasisteiksi ja pelleiksi ja mitä näitä on, monisukupuolisuuden vihaajia ja kaikki nää nykyajan termistöt. Se ois vaa niiden mielestä kuulunu sanoa että se on hyvä sarja :D

Vierailija
2/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus, mutta on siinä totuuden siemen mukana. Jonkun verran pystyy päättelemään minkälainen sarja on jos junttipiirit innostuu. Mutta en ole varma tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aika moni normaali ihminen tykännny, mutta vaikutat wokettajalta joten se ei todennäköisesti ole sinun sarjasi. Mutta ei huolta, nykyään melkein kaikki tarjonta tuppaa olemaan teille suunnattua. Kovin monta kautta ei näiinh sarjoihin tule, koska teitä on niin vähän että ei riitä katsojaluvut, mutta voit katsella vaikka akolyytin ekaa kautta uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
4/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teille TIS-persuille olekaan tarkoitettu, teille on ihan omat hömppäsarjat. Näitä laatisarjoja katselee hieman älykkäämpi posse.

Vierailija
5/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin aika hidastempoinen. Katso mielummin sarjaa Gotham jos batman-maailma kiinnostaa. Nuori Jim Gordon tekee poliisina hommia ja Gothamin rikollispomot vasta aloittelee uraa 👍

Vierailija
6/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätmänin vihulainen, vai kuka pingviini, missä

Vierailija
7/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse katsoa kaikki uusi tuotanto ja tehdä omat johtopäätöksensä. Älkää tehkö niitä sen perusteella, mitä muut sanovat.

Vierailija
8/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä sitä niin ihmeellisenä pidä ollenkaan, kuin mitä sitä ylistetään. Ei kai vaan sitten ole mun juttu. Mua myös häiritsee se liioiteltu Colin Farrellin maskeeraus, joka imee kaiken huomion itseensä.

Vierailija
9/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa itse katsoa kaikki uusi tuotanto ja tehdä omat johtopäätöksensä. Älkää tehkö niitä sen perusteella, mitä muut sanovat.

Riittää kun katsoo eka jaksot. Laadutonta roskaa nolla-aivoille pääosin.

Vierailija
10/10 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun katsoo eka jaksot. Laadutonta roskaa nolla-aivoille pääosin.

Tätä vähän pelkäsinkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi