Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskallat värjätä hiuksiasi? (linkki)

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ja poltan, juon ja syön karkkia.

Jos ei uskalla tehdä mitään, mitä elämää se on?

Vierailija
2/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut juttua, mutta olen luopunut hiusten värjäämisestä jo aikoja sitten. Maailman turhinta hommaa ja ilmeisesti vaarallistakin sen yhden kemikaalin vuoksi, jota käytetään kaikissa hapetettavissa hiusväreissä. Juttu oli varmaan siitä ja niistä kahdesta kuolemasta, mitä se on aiheuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt ihan muutamia kertoja elämässäni. Nyt en vuosikausiin. Lapselle näytin eilen tuon jutun kun haluaisi värjätä tukkaansa.

Vierailija
4/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan ollut värjääjällä kampaajan koulutusta! Kuuma auto ja 1,5 tuntia, väri (vaalennus) oli tuplasti sen ajan päässä kun sen pitäisi olla ja kuumassa autossa vielä. Vielä tyhmempää laittaa sen jälkeen vielä toista hiusväriä päälle kun päänahka on ihan vaurioilla. Ihan täysin väärin käytetty ja silkkaa odioottimaisuutta.

Vierailija
5/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en käytä synteettisiä hiusvärejä. Kasviväreillä olen värjännyt jo pari vuotta eikä noita pahanhajuisia kemikaaleja ole ikävä.

Vierailija
6/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan se värinpoisto aine saa sitten olla päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa värjäys ollut se isoin ongelma vaan ammattitaidottomuus ja tuotteen jättäminen liian pitkäksi aikaa päähän ja sitten sattuneen vahingon peittely. Mutta ihmettelen kyllä jos tyttö on 16 ja hänen sanotaan värjänneensä tukkaansa tummanpunaiseksi jo vuosia. Miksi ihmeessä vanhemmat antavat kasvavan lapsen leikkiä noilla myrkyillä? Itse en antaisi.

Vierailija
8/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök nuo kuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan se värinpoisto aine saa sitten olla päässä?

Alle tunti. Ja lämpö tehostaa vaikutusta.

Vierailija
10/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa haetaan apuun, eikä tule? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lakannut värjäämästä jokunen vuosi sitten. Oma värini on tylsä mutta en vaan voinut enää uskotella itselleni, että ne karmean hajuisen kemikaalit eivät pääsisi läpi elimistööni saatikka olisivat minulle hyväksi.

Mitä nyt tähän artikkeliin tulee niin voi juma sentään. Siinä on kyllä oltu  ihan helvetillisiä typeryksiä. Juuri niin kuin joku jo edellä mainitsi; värinpoisto ollu päässä kaksi tuntia ja kuumassa autossa vielä ja siihen vielä värit päälle.. Mitäs jos olisi menny vaikka kampaajalle ja ollu luottamatta tommoseen "kotikemistiin"..

Toki en minä tästä lasta syytä vaan vanhempia joiden mielestä tämä oli hyvä idea ja "kampaajaa" joka ei todellakaan tiennyt mitä teki.

Vierailija
12/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt,se on sellaista horojen hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut värjäämisestä, vaan siitä, että idiootti äiti ei viitsinyt maksaa kampaajasta, joka olisi osannut homma. Aivan oma vika. Ja mikä oli tämä autoon meneminen ja 1,5h tunnin odotus? Ei hälytyskellot soinut? Minusta äiti olisi voinut tehdä tuon itkuvirren sisältäneen varoitusuutisen ihan omasta tyhmyydestään.

Vierailija
14/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jonkun omatekoinen kallonpaisto kuumassa autossa kolminkertaisella vaikutusajalla on eri asia kuin vartti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina ammattitaitoisella kampaajalla, en naapurintytöllä. Hiukan voisi ajatella, mitä tuli tehtyä. Ikävä tapaus kuitenkin ja kipeetä kyllä tekee.

Vierailija
16/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi käytössä ollut värinpoisto oli vielä samaa mitä oikeat kampaajat käyttää, eli vahvempaa kuin kaupan värinpoistot. Sitä kun pidät 1,5h kuumassa autossa elmukelmun alla muhimassa niin voiko muuta odottaa.. tosi ikävä juttu ja varmasti kauhea kokemus tytölle, mutta en nyt lähtisi ton perusteella maalaamaan kauhukuvia hiustenvärjäyksestä

Vierailija
17/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi hiukset vaalentaa aivan turvallisesti, kunhan noudattaa ohjeita. Olen tehnyt sitä teinistä alkaen ja nyt olen keski-ikäinen. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia, mutta luenkin ohjeet aina huolella ja kertaan joka kerran ennen vaalennusta, vaikka sen olen tehnyt kymmeniä kertoja. Niin ja tietysti noudatan niitä ohjeita.

Vierailija
18/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä värjääminen ja värinpoisto tosiaan se ongelma kuulosta olevan. Enemmänkin ammattitaidottomuus (onko tämä kampaaja muka ollut koulutettu) ja ihan silkka tyhmyys. Jokaisen väriä ja poistoja käyttävän luulisi tajuavan ettei ne ole mitään terveystuotteita.

Vierailija
19/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä värjään.

Mutta en itse enkä kotikampaajalla. Vaan ihan ammattilaisella liikkeessä.

Ei tulisi mieleenkään vetäistä elmukelmua värin päälle, mennä asioille ja istua toista tuntia kuumassa autossa niin että savu alkaa nousemaan. Ei tosin ollut tytön vika, kyllä syyttävä sormi ilmanmuuta kohoaa tuota "kotikampaajaa" kohti. Todella, todella paha moka.

Vierailija
20/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina ammattitaitoisella kampaajalla, en naapurintytöllä. Hiukan voisi ajatella, mitä tuli tehtyä. Ikävä tapaus kuitenkin ja kipeetä kyllä tekee.

Ei siinä kotona värjäämisessäkään mitään pahaa ole jos noudattaa paketin ohjeita. Lopputulos ei toki aina ole toivotunlainen (etenkään värinpoiston/vaalennuksen kanssa) jos asiaan ei ensin ole yhtään perehtynyt, mutta kaikki tieto on kyllä netistä helposti löydettävissä jos vähän viitsii nähdä vaivaa ennen toimenpidettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi