Lomalaisen aamupala
Eilisistä kylmäsavulohileivistä innostuneena haluan kertoa kuinka hyvin maistuu porkkanasämpylä, Kipparijuusto ja leikkele kahvin kera.
Mukavaa päivää kaikille! 🥰
Kommentit (24)
Työttömän aamupala on kaljaa. Lähtee päivä mukavasti lauleskellessa käyntiin;)
Vierailija kirjoitti:
Työttömän aamupala on kaljaa. Lähtee päivä mukavasti lauleskellessa käyntiin;)
No hyvä kun on kaikesta huolimatta mieliala korkealla! Mukavaa työttömyyttä!
Täällä oli itsetehtyjä sämpylöitä ja paistettua kananmunaa😋
Soijajogurttia ja leipäjuustoa, kahvia. Nauti kesälomasta.
Rahka ja eilen leivottua kakkua sekä limpparia. Maistui oikein hyvin 😁
En ole ennen lukenut täällä seitsemää kivaa kommenttia putkeen keskustelussa, tuli ihan hyvälle mielelle! Kivaa kesää kaikille!
Kahvi kuudelta - kunhan olin herännyt - ja pari tuntia sen jälkeen espanjalainen perunamunakas.
Enkkuaamupala ja puoli pannua kahvia, nautittuna terassilla aamuauringossa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi kuudelta - kunhan olin herännyt - ja pari tuntia sen jälkeen espanjalainen perunamunakas.
Oletkohan sä ihan järjissäsi??
Kreikkalainen jogurtti, tuoreet marjat, pähkinää/siemeniä/mysliä.
Mahdollisesti leipä päällisineen.
Tuoremehu ja kahvi.
Kurkkua/tomaattia/herneitä/kesäkurpitsaa.
Lopuksi paahtoleipä hunajalla.
Sama kuin vkl-aamupala ympäri vuoden, paitsi nuo tuoreet marjat.
Tämä 10-11 välillä ja sitten päiväruoka joskus 16.
Mä söin aamulla kaurapuuroa johon chia-siemeniä, kaarnikkarouhetta ja mehukeittoa. Huomisaamuna ajattelin syödä tämäniltaisen pizzan jämät.
Real-ruisleipää, oivariinia ja aurajuustoa 😋
Ois ryynimakkaraa, mustaa makkaraa, kananmunia paistettavaksi ja sämpylää voilla ja juustolla. Jaksaisikohan paistaa noista aamiaisen huomenaamulla?
Toisaalta riisi-kaurahiutalepuuro mansikkahillolla ei sekään pahalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Ois ryynimakkaraa, mustaa makkaraa, kananmunia paistettavaksi ja sämpylää voilla ja juustolla. Jaksaisikohan paistaa noista aamiaisen huomenaamulla?
Toisaalta riisi-kaurahiutalepuuro mansikkahillolla ei sekään pahalta kuulosta.
Mä lämmitin tänä aamuna ryynärin mikrossa ja söin sen kurkun kanssa. Kurkun kanssa.. no..
Lidlin tumma sämpylä, oivariinia, paprikaa ja juustoa. Kahvia.
Rukiinen limpunviipale graavilohella ja keitetty kananmuna, toinen viipale vaaleasta leivästä leikkelleellä, juustolla, tomaatin ja kurkun kanssa, sekä puolisen litraa kahvia meni aamulla ajoissa. Sen verran kotona ehti, ennen kalalle lähtöä. Noo, onneksi palatessa kotona oli vielä kaupan graavilohta : )
Huomenta.
Tässä edessäni 2 Vaasan pyöreä monivilja näkkileipää joiden päällä juustoa ja kurkkua. Hörppäsen vesijohtovettä ja appelsiinituoremehua. Jälkkäriksi tomaatteja.
Minä söin just puuroa ja tuoreita mansikoita. Jälkkäriksi Brunbergin suukko. Kivaa kesää kaikille!