Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet halua naista jolla on lapsia?

Vierailija
27.07.2016 |

Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?

Kommentit (249)

Vierailija
241/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 21v yh. Mulla pyörii nää ajatukset kaiken aikaa päässä mitä täällä lukee

"Kuka haluaa toisen miehen äpärän"

"Kuka haluaa käytetyn naisen jonka edellinen mies on todennut huonoksi"

Mun lapsen isä jäi yhtäkkiä koukkuun huumeisiin, hakkasi mut pahasti ja petti. Nyt oon lapsen kanssa yksin ja mietin päivittäin että miksi näin kävi. Kukaan ei enää halua mua ja lapseni on miesten mielestä toisen miehen äpärä..

Oon stressannut asiaa niin paljon että mielenterveys kohta menee. Mitä sanon lapselleni, mun tosi suloiselle sinisilmälle että sun isä ei tykännyt susta eikä sulla tuu olemaan koskaan isän korviketta koska oikea isäsi nyt päätti vaan hylätä ja muistakin miehistä olet äpärä?

Ootteko miehet oikeasti tota mieltä ja tää ketju taas pilasi päiväni :( Onneksi ex menee tuolla onnellisena naiset perässä mutta minä olen alinta roskaa äpäräni kanssa.

Miksi et vaan tyydy tilanteeseen ?

On sinulla kuitenkin oma lapsi .

Ei väkisin kannata yrittää miestä itselleen löytää, sellainen löytyy jos löytyy aikanaan.

Kyllä joillekin yh kelpaa , jos et vaan ole hirveän pröhistynyt lihapulla.

Lähinnä mahdolliset hankalat exät varmaan monia miehiä mietityttää.

Maisa torppa löytää aina seuraa vaikka sekin on yh , miksiköhän ?

Vierailija
242/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äpärä on äpärä ei siinä ole mitään sen pahempaa. Lapsi on samanlainen taakka kuin esimerkiksi koira tai joku paha perussairaus. 

Itse olen aina ollut sen verran hyvä saalis, että on varaa mistä valita ja ne keillä ei ole varaa valita eivät sitten kelppaakaan yleensä edes yh-äideille. Jos yh-äiti haluaa löytää miehen niin pitää olla vaan realisti ja laskea vähän odotuksiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
244/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Kakspiippunen juttu. Itse olen äiti vain joka toinen vklp, joten mitään ongelmia ei itsellä ole ollut miesten suhteen.

Vierailija
245/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja kai se Maisa Torppatörppö löytää miehiä kun lapsi on annettu isälle. Nähnyt Leon viimeksi vappuna.

Vierailija
246/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Yh:kin löytää miehen. Itsellä on niitä piisannut jonoksi asti et No hätä ;)

Vierailija
247/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan haluavat.

Vierailija
248/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

realisti kirjoitti:

Äpärä on äpärä ei siinä ole mitään sen pahempaa. Lapsi on samanlainen taakka kuin esimerkiksi koira tai joku paha perussairaus. 

Itse olen aina ollut sen verran hyvä saalis, että on varaa mistä valita ja ne keillä ei ole varaa valita eivät sitten kelppaakaan yleensä edes yh-äideille. Jos yh-äiti haluaa löytää miehen niin pitää olla vaan realisti ja laskea vähän odotuksiaan. 

Pikkasen muinainen tuo äpärä-nimitys lapsesta. Mahdat olla aika vanha setä :)

Vierailija
249/249 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?

Omien kanssa joo. Biologisesti ei ole mitään järkeä elättää jonkun toisen siitoksia, ja harvalla naisella on tuoda niin paljon muuta hyvää suhteeseen että tuollainen kannattaisi.

Vastuuta voit kysellä siltä joka sulta karkasi lapset alulle laitettuaan.

Ainoastaan äärimmäisen hyvin yhteensopivan kanssa voisin edes harkita, ja silloinkin pitäisi olla tilaa myös tuleville yhteisille lapsille. Jos naisen mielestä lisääntymiset on lisäännytty, ei suhdetta missään tapauksessa.