Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ehdottelivat biitsillä

Vierailija
27.07.2016 |

Olin puolitäydellä uimarannalla siskonpojan kanssa, kun vieressäni makoilevat naiset korkkasivat pari siideriä. Siskonpoika meni uimaan, ja toinen naisista kysyi voisinko tarjota heille jäätelöt vieressä olleesta jätskikiskasta, kun heillä jäi kuulemma lompakot kotiin (naiset olivat n. 25-30v, itse olen +30v). Palkkioksi olisin kuulemma saanut pusun molemmilta. Sanoin heille, että voin ostaa, jos saan leipoa heidän kannujaan. Ottivat nokkiinsa, sanoivat minua siaksi ja lähtivät pois.
Oliko käytökseni muka sikamaista, kun he kerran itse "avasivat pelin" pusuehdotteluillaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti :D

Vierailija
2/6 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, eivät vaan innostuneet poikamaisesta iloluontoisuudestasi. Jatka samaan tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuullisen tarjouksen teit. Itse ehkä olisin tyytynyt kannujen vilautukseen, mutta olenkin huono kauppamies. Tytöillä ei ollut pelisilmää selvästikään.

4/6 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä sikamaista, kuin niiden naistenkin. Turhaan hermostuivat. 

Vierailija
5/6 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jäätelöä kioskista tietäisi kai jotain kahdeksan euron kuluja? K-Kaupasta kaksi Pirkka-jäätelöä olisi kai 1,60 tai 1,20.

Sen verran kallista tuo jäätelökioskihomma että ehdotuksesi oli ihan kohtuullinen kunhan se oli hienotunteisesti tehty.

Vierailija
6/6 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeit toimit. Tai siis oli alusta lähtien selvää, että ovat huoria ja ongelmaksi muodostui erimielisyys hinnasta. Kumpikin osapuoli toimi aivan oikein. Ei kauppoja aina synny oli tavara mitä tahansa.