Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder näyttää käyttäjille profiilejä jotka ovat sunnilleen käyttäjän omaa tasoa. Sen takia ette näe paljon komeita miehiä siellä.

Vierailija
21.07.2022 |

Tää on ihan yleisesti tiedossa oleva tinder ominaisuus. Huvittavaa kun mammat tuolla tavalla paljastavat täällä oman tasonsa.

Näköjään tää FAKTA herättää mammoissa niin paljon raivoa että piti ilmiantaa ketju.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tinder sen pystyy määrittelemään? Eihän esim. älykkyys näy kuvissa tai algoritmissa mitenkään.

Vierailija
2/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä psykopaatti olet in the tarrget kun sinutt tiedetään. Pidä viholllinen lähelläsi is in the one of system.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä psykopaatti olet in the tarrget kun sinutt tiedetään. Pidä viholllinen lähelläsi is in the one of system.

I m machiine.

Vierailija
4/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt täällä ketjua, jossa nainen valittaisi tindermiesten ulkonäköä. Sen sijaan päivittäin miehet valittavat, kuinka tinder tarjoaa heille paljon rumempia naisia kuin mitä omasta mielestään ovat itse... 😀

Vierailija
5/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kunnossa.

Tinderistä pariutunut onnellinen pullukkatäti

Vierailija
6/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulle osuu vaan korkeastikoulutettuja fitnessinsta-prinsessoja. Täysin eri maata kuin minä itse. T. Mies

7/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla totta. Mutta miehille taas näytetään kaikkia naisia tasaisesti. 

Tinderin on pakko tehdä jotenkin rahaa naisasiakkailtakin. Eli siis... maksakaa että saatte kultatilin niin teille näytetään kaikki ainakin NE KOMEAT miehet jotka on teistä tykänneet.  Ja muista, kun tykkäät jostain ja kiinnostut niin 90% varmuudella MONI MUUKIN nainen on siitä miehestä kiinnostunut. 

Toisaalta kannattaa mennä markettiin katsomaan millaisten miesten kanssa tavalliset naiset siellä kävelevät... normaaleja, hoikkia mutta naamat ei komeita. 

Miehenä oon käyttänyt Tinderiä nyt kuus vuotta ja on käynyt selväksi että siellä naisilla on sitä valinnan varaa. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

8/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin näen siellä kaikentasoisten miesten profiileja.

Vierailija
9/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se tinder sen pystyy määrittelemään? Eihän esim. älykkyys näy kuvissa tai algoritmissa mitenkään.

Muiden sivustojen seuranta on tuttua?

Vierailija
10/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti lyödä lyötyä. Muutenkin jo tarpeeks vaikeeta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä