Miksi kaikilla mieheillä on nykyään sivukalju ysäritukka?
outoa..
Kommentit (25)
Mulla on päälakikalju. Mahtaako tästä hiustyylistä tulla muoti-ilmiötä koskaan?
Itsellä ja muilla luokkakavereilla oli sivukalju 90-luvulla kun oltiin yläasteella. Tarkoittaako tämä, että ysäri tulee muotiin?
Mä en kyllä yhtään muista tota ysäriltä. Oliks se silloin muotia? Kenellä julkkiksella oli semmonen, kertokaa, niin googlaan.
90-luvulla ei ollut sivukaljua, vaan tytöillä tapana leikata niska kaljuksi, muuten pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään ysäriä ole haettu. Enempi jotain 30-40-luvun juttua
Adolfkin tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päälakikalju. Mahtaako tästä hiustyylistä tulla muoti-ilmiötä koskaan?
Keskiajalla katolisten pappien keskuudessa tonsuuri oli kuuminta hottia. Aika elitistinen hiustyyli, ei saavuttanut kansan syviä rivejä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä yhtään muista tota ysäriltä. Oliks se silloin muotia? Kenellä julkkiksella oli semmonen, kertokaa, niin googlaan.
Ainakin metallipiireissä toi oli muotia.
Jason Newsted, Phil Anselmo, Mike Patton...
Eli muut hiukset oli pitkät, mutta sivuilta leikattiin ihan millin tai sentin siiliksi.
🇺🇦🇮🇱
Älä pure mun ananasta. Se on niiiin muotitukka miehillä, sopi tai ei. Vois parturitkin vähän vihjasta, että sulle ei välttämättä sovi.
Se on niiin RUMA parturointi, ainakin näin keski-ikäisen silmään. Tulee mieleen joku täintorjuntatyyli.
Nyt alkaa olla kulta-aika niillä nuorilla miehillä, jotka tajuaa miten pidempi tukkamalli vetää naisia puoleensa. Tilaisuus erottua massasta.
Juuri tänään tuli vastaan nuorten miesten sivukaljuporukka. Mutta joukossa oli yksi, joka käänsi pään. Sellainen puolipitkä luonnonkihara tukka. OI! Oikea tyttömagneetti siinä kun tädinkin sai katsomaan, vaikka muuten ei nuoremmat miehet kiinnosta.
Mulla on House-Sarasvuo-Virtanen leikkaus. Nikula liimatukka on SLS. Ananas edustaa vanhaa germaanityyliä. Kuulaakin pyörii liikaa joka puolella.
Säälin noita pellejä. Samat jannut käyttää valkopokaisia muovisia aurinkolaseja, koska joku on päättänyt, että ne on nyt muotia. 😂
Ei ole kaikilla ja siksi, koska se on muotia nyt. Daa444!11!!