Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Että jos ajattelee jotain pelottavaa juttua, se toteutuu oikeasti.
Isäni oli tosi ruskettunut kesäisin ja luulin että hän on ulkomaalainen kun on niin tummaihoinen.
Luulin, että jokaisella ihmisellä on kaksoisolento jossain toisessa maassa.
Luulin ala-asteella oikeasti kun opettaja näytti meille semmoista isoa karttaa maapallosta, että sen maapallon toisella puolella on myös jotain. Kysyinkin siitä mitä siellä on ja opettaja vaan yritti parhaansa selittää, että ei ei et nyt oikeen ymmärrä :D m28
Luulin vielä yläasteella, että rusina on oma hedelmänsä. Joku pensaassa aurinkoisissa maissa kasvava hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että aikuiset eivät syö karkkia eivätkä tykkää mistään hyvästä, ja suuttuvat hirveästi, jos lapset tekevät niin. Tämä siksi, että omat vanhempani niin pontevasti aina kielsivät kaikenlaiset namit (jos ei ollut karkkipäivä tai joku juhla).
Mulla oli tää sama, koska omat vanhempani eivät välittäneet mistään makeasta. Luulin että vanhemmaksi tullessaan sokerinhimo vain katoaa. Olin ihan hämmentynyt kun kaverilla ollessani kaverin äiti pyysi pari karkkia meiltä. Ihmettelin (onneksi vaan ajatuksissani) että miksi se syö niitä kun ei tykkää.
Ajattelin, ettei vihreällä ja sinisellä ole mitään oleellista eroa. Erotin ne toki toisistaan, mutta sen kanssa ei ollut niin tarkkaa kutsuinko vihreitä asioita sinisiksi tai päinvastoin.
Vanhemmiten olen ymmärtänyt tämän johtuneen synestesiasta. Vihreän ja sinisen "luonne" näyttää minusta niin samalta.
Vierailija kirjoitti:
Bändin nimet olivat laulajan taiteilijanimiä mielestäni eli Dingo = Neumann, Eppu Normaali = Martti Syrjä, Popeda = Pate Mustajärvi jne.... En sitten huomioinut yhtyeessä muita soittajia.
Sitten nämä artistit kuten Irwin, Frederik, Danny, Fredi niin luulin oikeiksi nimiksi. Ihmettelinkin, että ei kuulosta kyllä ollenkaan suomalaisilta, mutta miten lauluvat niin hyvin suomeksi. Sama päti Michael Monroeseen myös.
Sitten vielä kun Popeda on myös automerkki ja veli luki autolehteä ja sanoi minulle, että katsopas kun siinä kuvassa on Popeda-auto. Luulin, että on yhtyeen jäsenten käytössä ja se on se auto millä ne kulkee keikoille.
Tästä muistinkin vähän samantapaisen kuvitelmani. Eli luulin, että Hassen matkat ja Hassisen kone ovat jotenkin sama asia, kuuluvat yhteen. Eli Hassisen kone matkustaa Hassen matkojen kautta. Olinkin tosi ylpeä, kun kerran meillä oli lomamatka Hassen matkojen kautta.
Luulin, että eläkkeelle jäädessä (siis tasan tarkkaan eläköitymispäivänä) hampaat vain tippuu suusta itsestään ja sit laitetaan tekarit.
Karhut on satuolentoja. Olin täysin vakuuttunut tästä ja ärsytti tosissaan, kun edes omat vanhemmat ei tätä älynneet tai uskoneet :D muistan, kun jossain vaiheessa käytiin sitten Ranuan eläinpuistossa ja olin ihan järkyttynyt karhujen olemassaolosta...
Olin varma että ala asteen englannin opettaja on noita. En syönyt pikkujouluissa sitten hänen tarjoamiaan keksejä ja mehuja kun kuvittelin että hän on myrkyttänyt ne......
Oon ollu kyl jo 5lk iha pimee :D
Ukkosella en ikinä uskaltanut olls pistorasioiden lähettyvillä, koska olin kuullut, että salama voi tulla pistorasian kautta sisälle ja se voi iskeä kunnon liekit. Oli todella hankala löytää turvallista paikkaa, koska isä oli suunnitellut meidän talon niin, ettei pistorasioista ole puutetta..
Mies 36v. kirjoitti:
Uskoin siihen, kun minulle kerrottiin, että naiset harrastavat oikeasti miesten kanssa seksiä. Nyt olen aikuinen ja tiedän, että se ei ole totta, naiset eivät todellakaan halua harrastaa seksiä.
Niin, ei SUN kanssa....
Luulin, että jos ukkosella pitää ikkunoita auki sisään tulee pallosalama ja se sinkoilee seinästä seinään polttaen kaiken.
Nykyään tiedän, että näiden olemassaolosta kiistellään.
Meidän asunnossa oli vesiputket näkyvillä asunnossa. Televisio oli jotenkin sijoitettu niiden eteen. Niin uskoin, että ne ihmiset menevät televisioon ja lähtevät sieltä pois niitä putkia pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän asunnossa oli vesiputket näkyvillä asunnossa. Televisio oli jotenkin sijoitettu niiden eteen. Niin uskoin, että ne ihmiset menevät televisioon ja lähtevät sieltä pois niitä putkia pitkin.
Sorry tuli kahdesti tuo asunnossa.
Elämä kun aikuisilla ei nyt sentään ole ihan pelkkää 'hassutteluakaan'....
(terv. edellinen)
Mä luulin, että miehet tykkää naisista siksi kun haluavat itse olla naisia, mutta eivät voi muuttua naiseksi. Mutta se vika olikin minussa ja minusta tuli trans. En tosin tiedä mikä siinä oli hassua.
Luulin myös, että kaikki miehet ovat laiskoja, väkivaltaisia juoppoja, jotka eivät osaa tehdä ruokaa ja löydä puhtaita sukkia, mutta se olikin vain se lähiöympäristö missä elin. Järkytys oli suuri kun eno osasi käyttää pesukonetta, osasi tehdä ruokaa ja ei ollut kännissä joka viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ikävuodet loppuu siihen kun täyttää 10 vuotta.:) Että 10-vuotiaat on kamalan vanhoja jo.:D
Mulla oli sama! Se varmaan johtui siitä, kun oma ikä aina näytettiin sormilla. Oletin, että jos sormet loppuu, loppuu myös elämä.
Perheellämme on ollut kesämökki Inarissa eli ihan kelomökki. Siksi luulin varhaislapsuudessa, että Lapissa ei ole muita taloja kuin vain hirsi- tai kelomökkejä tai sitten vain kota-asumuksia ja suurin osa lappalaisista eleleekin kodassa. Rupesikin hämmästelemään kun lappiin mentiin ja ajoreitin varrella oli ihan normitiilitaloja niin, että onko Lapissa muitakin taloja.
Luulin että esineilläkin on tunteet. Jos heittää jotain roskiin, niin loukkaa syvästi sen tunteita.