Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1221/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin itse asiassa todella pitkään, että merihevoset ovat taruolentoja, kuten lohikäärmeetkin. Sitten näin kerran merihevosen fossiilin eläinmuseossa ja yllätyin iloisesti.

Menepä kerran katsomaan meriakvaarioita: näet eläviä merihevosia!

Vierailija
1222/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä luulin että vain suomalaiset ovat valkoihoisia ja kaikki muut ovat afrikkalaisia eli mustia. Sitten katsoin televisiosta kun joku valkoinen puhui ulkomaankieltä ja olin totaalisen hämilläni.

Tää oli ihana!

Säälittää nykyajan lapset, jotka saavat ihan liian pieninä nähdä ja kuulla ihan liikaa.

Miten heillä säilyy mitään kuvitelmia ja arvoituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin että sotemon cool.

Vierailija
1224/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin ja luulin että ihmiset kuulevat ajatukseni. Siispä pakotin itseni aina ajattelemaan vain mahdollisimman mukavia asioita muiden läsnäollessa...

Vierailija
1225/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin pienenä että miten aikuiset voi muistaa niinkin tärkeät asiat kuin milloin on siivouspäivä, milloin on saunapäivä, milloin käydään kaupassa jne. Ihmettelin myös miten voi oppia ajamaan autoa ja yritin katsoa mallia miten äiti painoi polkimia että osaisin sitten itse, en siis tiennyt että on olemassa autokoulu.

Vierailija
1226/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändin nimet olivat laulajan taiteilijanimiä mielestäni eli Dingo = Neumann, Eppu Normaali = Martti Syrjä, Popeda = Pate Mustajärvi jne.... En sitten huomioinut yhtyeessä muita soittajia. 

Sitten nämä artistit kuten Irwin, Frederik, Danny, Fredi niin luulin oikeiksi nimiksi. Ihmettelinkin, että ei kuulosta kyllä ollenkaan suomalaisilta, mutta miten lauluvat niin hyvin suomeksi. Sama päti Michael Monroeseen myös. 

Sitten vielä kun Popeda on myös automerkki ja veli luki autolehteä ja sanoi minulle, että katsopas kun siinä kuvassa on Popeda-auto. Luulin, että on yhtyeen jäsenten käytössä ja se on se auto millä ne kulkee keikoille. 

Vierailija
1227/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että TV:ssä olevat ihmiset näkevät minut, esim. uutistenlukijat. Piti muistaa aina käyttäytyä nätisti, kun uutistenlukija katsoi telkkarista.

Vierailija
1228/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aina jostain asiasta vahvasti tietynlaisia mielikuvia lapsena. 

Jos esimerkiksi äiti sanoi, että käyn ottamassa tililtä rahaa tai laittamassa rahaa tilille. 

Näin mielessäni, että se tili on pankissa joku pieni, pimeä ja ikkunaton kellarikoppi joka on pullollaan rahaa ja hän käy sieltä sitä poimimassa. 

Vierailija
1229/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapossukerho ei ollutkaan kerho johon vain minä en päässyt. 

Vierailija
1230/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräpoliisi myy jäätelöä siitä takapakista 😂

Ripset kasvaa takaisin kun niitä leikkaa (tein näin itselleni ja pikkuveljelle)

Lehdistä ihmiset näki minut. Piti aina laittaa lehti pöytäliinan alle ettei seuranneet mun tekemisiä 😄

Ripset kyllä kasvavat takaisin, ja uusiutuvat koko ajan. Niiden kasvuaika on n. 30-60 päivää.

Vierailija
1231/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaana luulin, että olin keksinyt orgasmin. En siis tuntenut sanaa orgasmi, mutta luulin, että olin ainoa koko maailmassa joka tiesi, että kun pimppiä hieroo tarpeeksi kauan, niin tulee sellainen ihana tunne. Jostain syystä kuitenkin tajusin, että tämä on arkaluonteinen asia, enkä kertonut ilosanomaa kenellekään muulle kuin parhaalle ystävälleni.

Vierailija
1232/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut ja julkisuuden henkilöt sekoittuivat mielessäni. Uskoin että setäni oli eräs julkkis ja että jotkut julkkikset ovat meidän tuttujamme. Olin ihastunut muutamaan sukulaiseen.

Vierailija
1233/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuiset eivät syö karkkia eivätkä tykkää mistään hyvästä, ja suuttuvat hirveästi, jos lapset tekevät niin. Tämä siksi, että omat vanhempani niin pontevasti aina kielsivät kaikenlaiset namit (jos ei ollut karkkipäivä tai joku juhla).

Vierailija
1234/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienenä aivan varma että minulle kasvaa samanlainen pippeli kuin iskälle. Eipä oo kuitenkaan vielä näkynyt ;)

Vierailija
1235/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hevonen on lehmän mies ja kissa on koiran vaimo :)

Vierailija
1236/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että lääkärit ja autot liittyy olennaisesti yhteen. Äiti ilmoitti aina menevänsä lääkärin vasta-autolle (vastaanotto). Olisin joskus halunnut nähdä vasta-auton.

Leikkaus oli se, että poistetaan pala kehoa, jäljelle jää reikä.

Syöpä oli se, että on syöpynyt pala pois ihmisestä. Jäljelle jäi reikä.

Luulin, että lääkärit tekee isoja leikkauksia, sairaanhoitajat pieniä.

Vierailija
1237/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä, että jos ottaa kameralla valokuvan niin jään jotenkin sinne kameran sisään enkä enää pääse pois, heh heh.

Vierailija
1238/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihan oikeasti lapsena että aikuisena viimeistään mullakin olisi mies. Joo-o. Pahasti erehdyin. Ikää nyt 29 v ja kertaakaan en ole seurustellut.

Vierailija
1239/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaupan myyjät omistavat kaikki tavarat. Olin syvästi ihmeissäni kun näin ensimmäisen kerran, kun myyjä osti jotain kaupasta, missä oli töissä.

Vierailija
1240/2643 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun ajettiin Taavetin (paikkakunta) ohi luulin, että sieltä tulee meidän kyytiin joku Taavetti ja se istuu minun viereen. Pelkäsin ihan hirveesti sitä Taavettia.