Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Isäni sanoi jos laittaa silmät kieroon ulkona ja tuulen suunta kääntyy, tulee kierosimäseks. No en tullu, vaik otinkin riskin pelolla monta kertaa. Äitini sano jos koskee lintuun saa kakkataudin. Siis hä, oikeesti
Kuvittelin, että "luusto" on jokin samantyyppinen elin kuin vaikka maksa.
Sekoitin mielessäni rippi- ja ylioppilasjuhlat - minun näkökulmastani ne juhlistettavat olivat keskenään ihan yhtä isoja :)
Nämä siis häivähdyksiä vähän alle kouluikäisen maailmasta.
Luulin, että joen voi kiertää. Näin untakin siitä, että silta meni rikki ja läksimme kiertämään jokea.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kondomi on miesten "kuukautisside". Eli suojaa joltain spermavuodolta, joka on kerran kuukaudessa 😂 ja luulin myös, että kun kuukautiset alkaa niin vuotoa olisi loppuelämän. Yllätyin kun se kestikin vain 5 päivää silloin, kun omat kuukautiset alkoivat (11v).
Olin 7v kun 9v kaverini oli saanut kortsuja jostain. Ainoo mitä tiedettiin kortsuista(tai siis kaveri tiesi), että sitä kun käyttää, niin ei saa lapsia ja se on sitten lopullista. 9v kaverini ei halunnut lapsia, mutta itse en osannut sanoa vielä tuolloin haluanko, mutta kaveri oli täysin sata varma että hän ei halua. No mentiin sitten metsään missä kaveri laski housut kinttuihin ja laitto kortsua ohjeiden mukaan paikalleen. Pari muuttuja oli reisussa, se että sen pippelin pitäisi olla kovana, no eipä ollut ja se kortsu nyt oli sama kun ois vetänyt pipon sijasta jätesäkin päähän. Siinä sitten ooteltiin joku puoli tuntia, että saatais spermat ulos. Ei tullut ja kaveri päätti että koittaa joskus myöhemmin uudestaan ja mentiin siitä kotipihaan leikkimään.
Luulin joskus, että kaikki koirat on poikia ja kissat tyttöjä. Kun meille sitten otettiin tyttökoira ja poikakissa, luulin, että kaikki kissat on poikia ja koirat on tyttöjä.
Luulin joskus, että kaikilla on yksi eno. Äidilläni on vain yksi veli. Kaverini äidillä oli 5 veljeä. Kerran kysyin kaveriltani kuka heistä on hänen eno ja kun hän vastasi ”kaikki”, hämmennyin. Sitten selvisi, että kaikki äidin veljet ovat enoja.
Luulin, että se biisi, missä lauletaan "tämä taivas, tämä maa" on Suomen kansallislaulu.
Mies 36v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 36v. kirjoitti:
Uskoin siihen, kun minulle kerrottiin, että naiset harrastavat oikeasti miesten kanssa seksiä. Nyt olen aikuinen ja tiedän, että se ei ole totta, naiset eivät todellakaan halua harrastaa seksiä.
Niin, ei SUN kanssa....
Naiset eivät harrasta seksiä kenenkään miehen kanssa.
Ymmärrän hyvin, että naiset eivät harrasta seksiä sinun kanssasi, samoin sen, että kukaan nainen ei tule toista kertaa treffeille kanssasi.
Tyhmyys, inttäminen ja vikojen etsiminen muista vaikka itse olet sekasin kuin seinäkello on siihen syy. Ainakin nämä, ulkonäöstäsi en tiedä.
Hakeudu lääkäriin.
Kysyin vanhemmiltani mustavalkoelokuvia katsellessani, että miksi ennen vanhaan maailmassa ei ollut värejä.
Että taivas joka oli talomme (omakotitalo) päällä - oli meidän omaisuuttamme.
Samalla tavoin kuin talomme tonttikin - joka siis toki oli omistustontti, eikä mikään kaupungin vuokratontti..
Wilho kirjoitti:
Kysyin vanhemmiltani mustavalkoelokuvia katsellessani, että miksi ennen vanhaan maailmassa ei ollut värejä.
Aiiivan samoin meidänki lapset luulivat pieninä... :) :) :)
Joskus ollessani 7-vuotias ajattelin tehneeni hienonkin keksinnön. Keksin nimittäin, että jos ambulanssissa siellä takaosassa olisi joku huolehtimassa potilaasta, niin niin moni ei kuolisi. Ajattelin, että ambulanssikuskit vain ajavat ambulanssia.
Joskus ollessani 7-vuotias ajattelin tehneeni hienonkin keksinnön. Keksin nimittäin, että jos ambulanssissa siellä takaosassa olisi joku huolehtimassa potilaasta, niin niin moni ei kuolisi. Ajattelin, että ambulanssikuskit vain ajavat ambulanssia.
Äitini katsoi joka vuosi tangomarkkinoita ja musiikki mitä meillä kuunneltiin, oli suomalaista iskelmää hyvin pitkälti.
Tangokisailut jäivät jotenkin mieleen siitä, kun niissä esitettiin aina samat biisit. Monessa laulussakin oli kaikki säkeistöt kahteen kertaan. Muistan kysyneeni, miksi ne laulaa saman asian kahdesti?
Sitten mietin itsekseni, että kaikki laulut maailmassa on varmaan tehty jo, eikä uusia enää voida/tarvitse tehdä. Siksi niitä samoja lauletaan koko ajan.
Joskus 6 tai ehkä 7 -vuotiaana luulin kaunokirjallisuuden tarkoittavan sitä, että se kirjojen fontti muistuttaa kaunokirjoitusta. Kävin äidin kanssa kirjastossa jossa oli tietenkin kaunokirjallisuus -osasto, otin varovasti yhden "aikuisten" kirjan, ja ihmettelin miksei siinä ollutkaan kaunokirjoitusta, vaan ihan tavallisia kirjaimia joita olin tottunut näkemään lasten kirjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen usko jumalaan, sittemmin kyllä tulin järkiini.
Jumala on olemassa, se on fakta eikä mikään uskonasia!!!!!
Luulin siniverisistä puhuttaessa eli kuninkaallisista että heidän veri on sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin sanan "katkarapu" ensimmäisen kerran eräässä Pulttiboisin sketsissä mutta silloin kuulin sen "kakkarapuna" ja luulin vuosia, että ne ovat kakkarapuja.
Tuli Pulttiboisseista mieleen kun niissä oli niitä musiikki-imitaatioita ennen mainoskatkoa. Milloin näyteltiin vaikka Elvistä, Paula Koivuniemeä tai Tapani Kansaa esimerkiksi.
Luulin, että he laulavat oikeasti ja kysyin, että miten ne noin hyvin saavat äänensä kuulostamaan Elvikseltä tai sitten jos näytellään naista niin hyvin ovat saaneet naisen äänetkin. Äiti sanoi, että ei ne oikeasti laula kun ne tulevat taustanauhalta nuo laulut.
Niin ja minä kuulin katkarapu kakkarappu pienempänä. Tuli sekin mieleen tuosta luulostasi.
Vierailija kirjoitti:
60-luvulla näin olikin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin joskus, että kaikki koirat on poikia ja kissat tyttöjä. Kun meille sitten otettiin tyttökoira ja poikakissa, luulin, että kaikki kissat on poikia ja koirat on tyttöjä.
Luulin joskus, että kaikilla on yksi eno. Äidilläni on vain yksi veli. Kaverini äidillä oli 5 veljeä. Kerran kysyin kaveriltani kuka heistä on hänen eno ja kun hän vastasi ”kaikki”, hämmennyin. Sitten selvisi, että kaikki äidin veljet ovat enoja.
Mä taas luulin, että enot on naisellisia ja sedät miehekkäitä, näin meidän suvussa oli.
Luulin että kondomi on miesten "kuukautisside". Eli suojaa joltain spermavuodolta, joka on kerran kuukaudessa 😂 ja luulin myös, että kun kuukautiset alkaa niin vuotoa olisi loppuelämän. Yllätyin kun se kestikin vain 5 päivää silloin, kun omat kuukautiset alkoivat (11v).