Miten kehosi reagoi kun juot kahvia?
Piristytkö, väsytkö vai alkaako ahdistamaan? Mua kahvi piristää ja innostun 😄
Kommentit (19)
Tulee kakitsuhätä ja kusettaa koko ajan.
Just tässä juon kahvia eli saan unta vasta klo 04-08 aamulla. Vie yöunet, jos juo kasin jälkeen illalla. Ei mitään erityisemmin piristä. Juon, kun maistuu hyvältä. Jos lopettaa iltakahvien juomisen, nukahtaminen aikaistuu monella tunnilla.
Ap, onko sulla jotain piriä kahvissa vai miten tuollainen vaikutus? Ei se kahvi vaikuta juuri mitään, jos on tottunut juomaan kahvia.
Ei mitenkään. Kahvi on vaan hyvää.
Alkaa tekemään mieli Jamalin kullia.
N28
Sniffaan kahvipuruja nekkuun ja oon kuin spiidissä pari tuntia.
Päässä rupee pärisemään.
T. Pärinä Jonne
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sulla jotain piriä kahvissa vai miten tuollainen vaikutus? Ei se kahvi vaikuta juuri mitään, jos on tottunut juomaan kahvia.
Juo vaikka 1 litra kahvia 15 minuutissa niin huomaat vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Just tässä juon kahvia eli saan unta vasta klo 04-08 aamulla. Vie yöunet, jos juo kasin jälkeen illalla. Ei mitään erityisemmin piristä. Juon, kun maistuu hyvältä. Jos lopettaa iltakahvien juomisen, nukahtaminen aikaistuu monella tunnilla.
Oletko vi-tun idi-ootti? Miksi juot kahvia vaikka tiedät sen vievän yöunesi?
Kädet tärisee, sydän hakkaa kurkussa, vatsa ärtyy.
Aina kun juon kahvia mun rupee tekemään mieli nuolla mun omaa pillua.👅
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tekemään mieli Jamalin kullia.
N28
Joo sellasta se vihervassarina varmasti on.
Touhutippa herahtaa nupin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vi-tun idi-ootti? Miksi juot kahvia vaikka tiedät sen vievän yöunesi?
No ei mulla ole mikään pakko nukkua yöllä, vaikka se olisi suotavaa. Periaatteessa voin elää ihan millä tahansa rytmillä ja elänkin. Jos on töitä, itsehän päätän siitäkin, mihin aikaan ja milloin ne työt teen. Kesällä mulla on öisin hieman viileämpi asunto ja päivisin tukalan kuuma. Periaatteessa asunnossa yöllä on mukavampi olla. Kesävalvominen ei siksi haittaa mitään nykyisessä kämpässä. Uskon, että ensi yönä nukahdan kohtuullisen ajoissa kahvinjuonnista huolimatta. Jää nähtäväksi.
Tulee kauhea kakka