Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Vierailija kirjoitti:
Mies 36v. kirjoitti:
Uskoin siihen, kun minulle kerrottiin, että naiset harrastavat oikeasti miesten kanssa seksiä. Nyt olen aikuinen ja tiedän, että se ei ole totta, naiset eivät todellakaan halua harrastaa seksiä.
Niin, ei SUN kanssa....
Naiset eivät harrasta seksiä kenenkään miehen kanssa, tämä on totuus.
Luulin että prinsessat ja prinssit ovat satuolentoja, kuten lohikäärmeet, jätit ja puhuvat eläimet, joiden kanssa he saduissa seikkailivat.
Jossain vaiheessa pouhat yhdistyivät prinsessa Dianojen ja Ruotsin kuninkaallisten olemassaolosta.
Meillä päin kaikki väitti että mies pissii naisen pimppiin ja vauva kehittyy mahassa ja syntyy sitten naisen perseestä.
Luulin että jos väittelee tohtoriksi (ihan miltä tahansa alalta), niin on niin fiksu että saa oikeudet toimia lääkärinäkin jos haluaa :--D onneksi ei näin.
Sedällä oli silmän vieressä punainen luomi. Tädit puhuivat keskenään, että setä käy luovuttamassa verta, koska hänellä on harvinainen O-veri. Nämä asiat yhdistyivät loogisesti päässäni ja oletin, että sitä verta otetaan sedän punaisesta luomesta. Tuijoitelin sitä mystistä verenluovutusluomea aina herkeämättä ja setä oli hieman kiusaantunut. Tietenkään en maininnut kenellekään näistä aatoksistani.
Luulin, että Neuvostoliitossa oli kaikki hyvin. Selvisi vasta jälkikäteen, että vanhemmat olivat pyrkineet aivopesemään minut kommunistiksi.
Vain naiset jotka on ollut sillain miesten kanssa saa pitää värikkäitä häämekkoja.
Niqabiin (en vielä silloin tiennyt sen asun nimeä) pukeutuvat oli ninjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ukkosella en ikinä uskaltanut olls pistorasioiden lähettyvillä, koska olin kuullut, että salama voi tulla pistorasian kautta sisälle ja se voi iskeä kunnon liekit. Oli todella hankala löytää turvallista paikkaa, koska isä oli suunnitellut meidän talon niin, ettei pistorasioista ole puutetta..
Miksi tämä on sinusta hassu uskomus? Kyllä meillä maalla joskus pistorasiat räiskyi ihan tosissaan ukkosella.
Vierailija kirjoitti:
Niitä väärinluettuja ja viekkaan, että samat muillakin.
Eli Sisut oli Gifuja ja sitten toinen oli se Karl Fazerin-nimikirjoituslogo joka on ainakin Fazerin Sininen-levyissä ja sekin ennen vanhaan erilaisempi kuin nykyään. No minä luin sen aina pienenä, että "Rarljazer".
Luulin, että Disney luetaan "Gisnep", koska nimmari oli vaikeaselkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Uskoin pienenä, että maailma on ystävällinen ja reilu paikka, jossa elää vain kilttejä ihmisiä, ja kaikki pitävät eläimistä, kevättalven hiihtoretkistä, mansikoista ja aurinkoisista kesäaamuista.
Sama. Ja kun kaikkia kahviloita esim mainostetaan iloisina ja mukavina paikkoina, jotenkin naivina teininä kuvittelin että siellä työntekijät ovat mukavia. No totuus selvisi ensimmäisessä kesätöissä.
Ajattelin että valkosuklaa on tehty maidosta enkä millään ymmärtänyt, miksi maitosuklaa ei ole valkoista. Onhan sekin tehty maidosta.
Vierailija kirjoitti:
Seksistä luulin, että ihmiset tykkäävät vain hieroa alapäitään toisiaan vasten ja saavat siitä nautintoa. Jotenkin vieläkin "kauhistuttaa", että mies tyrkkää elimensä naisen sisään.
(25-v. neitsyt)
Sama täällä! Viidennellä kerrottiin koulussa näistä hommista ja muistan, kun sanoin kaverilleni jotenkin näin: "Hyi, aattele ku siinä kirjassa luki, että miehen jäykistynyt siitin työntyy naisen emättimeen kuin porkkana!" Ja kaveri vastasi: "Ah, just ihanaa!"
Hrrr...
T. 21v neitsyt
Mä luulin lapsena pitkään, että kohdun suuaukko on vasemman kyljen puolella, ja että syntyessään vauva "ryömii"/liukuu siellä, tullen lopulta ulos jalkojen välistä. Kylkikään ei laajentunut mitenkään kuvitelmissani, vauva vain jotenkin mahtui menemään sisällä 😂
En yhtään muista, mistä sain tuollaisen käsityksen. Muistan olleeni hyvin hämmästynyt saadessani tietää, miten asia oikeasti menee
Luulin että vauvat osaavat hengittää veden alla. Näin siis koska olin kuullut että vastasyntynyt osaa pidättää henkeään veden alla.
Julkkikset olivat yliolentoja eli he saavat kaupasta kaiken ilmaiseksi ja jos vaikka poliisi pysäyttäisi heidät niin he päästävät saman tien jatkamaan matkaa koska on julkkis.
Monet muusikot ja laulajat olivat mielestäni tervettä elämää viettäviä eli eivät polta ja alkoholiakin ottavat harvoin. Karu totuus paljastui kyllä kun ikää tuli lisää.
Luulin vanhojen suomifilmien takia että maailma on ennen ollut musta-valkoinen. Vieläkin katsoessani vanhoja elokuvia tai valokuvia, minun on kovin vaikea kuvitella ne väreihin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin vanhojen suomifilmien takia että maailma on ennen ollut musta-valkoinen. Vieläkin katsoessani vanhoja elokuvia tai valokuvia, minun on kovin vaikea kuvitella ne väreihin.
Mullakin sama ja kyllähän näitä kohtalotovereita löytyy useita. Minäkin koitan joskus ajatella värillisinä vanhat Suomi-filmit, mutta vaikeuksia sekin tuottaa.
Tuo muuten on ihmeen yleinen luulo tuo että vanhojen mustavalkoelokuvien tms takia on pienenä luullut kaiken olevan mustavalkoista. Mä olin varmaan erikoisempi lapsi kun en ikinä luullut tuollaista, vaan tiesin kyllä aina että ne oli kuvattu vain mustavalkoiselle filmille/kuvanauhalle tms.
Ihana mielikuva :D <3 Nähnyt: hirven