Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökillä uuden miehen ja hänen tuttavapariskunnan kanssa

Vierailija
25.07.2016 |

Tänään eka lomapäivä, jonka kunniaksi startattiin aamusta auto ja suunnattiin vuokramökille.
Ollaan tapailtu tämän miehen kanssa vasta vähän aikaa. Tähän asti on vaikuttanut tosi ihanalta, mutta tämän päivän aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin.
Käytiin kaupassa. Miehet osti kuusi lavaa kaljaa ja kolme pulloa viinaa. Ollaan täällä pari päivää joten hieman ihmetytti tuo määrä.
Kun päästiin mökille, oli mies kaverinsa kanssa ensimmäisenä lorottamassa tien poskessa vaikka täällä on ihan toimiva sisävessakin.
Aiemmin päivällä tehtiin ruokaa. Miehet isoon ääneen ilmoittivat että he hoitavat grillauksen. Ja niin totta tosiaan tekivät. Ensin polttivat kalliit pihvit ja lopuksi vielä onnistuivat tiputtamaan maissit ja tomaatit hiilten sekaan. Jälkimmäiset olivat minulle. Olen siis kasvissyöjä. Yrittivät putsailla niitä minun sapuskoja ja miehen kaverin vaimolle vakuuttelivat ettei pihvit ole palaneita vaikka olivat ihan hiilen mustia. Lopulta tein sitten pari leipää itselleni. Ruuan jälkeen mies ehdotti ruokalepoa, mutta kun siinä lepäilimme niin ehdotti petipuuhia, ei hänen kaveria ja tämän vaimoa kuulemma haittaa. Mökki on n. 60 neliötä jossa on kaksi pientä makuhuonetta, eikä kyllä minkään sortin äänieristystä.
Nyt miehet ovat olleet tunnin lämmittämässä sähkösaunaa :). Miehen kaverin vaimo sanoi että ottivat viinapullon mukaan joten siksi kestää.

Tekisi mieli häipyä täältä jollain verukkeella, en vaan tiedä millä kun jäin juuri lomalle ja tämä reissu oli ihan suunniteltu.

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hauskalta meiningiltä😀😀

Vierailija
22/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmökkimeininkiä, ainoo mikä kuulosti huonolta on sähkösauna. Vähän huumoria peliin nyt ja tekemään drinksua itsellekin.

Eikä tuollanen välttämättä kerro mitään siitä millainen mies on arkena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on miehen kaverin vaimo? Jos siitä o seuraksi niin voitte unohtaa miehet ja tehdä ihan omia juttujanne. :)

Mies vaikuttaa kyllä vähän juntilta tapaukselta :D

Vierailija
24/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää ja rahvaanomaista. Varmaan kutsuu sua vielä muijaksi kaveriensa seurassa.

Siis iiik! Oikein RAHVASTA ja vielä MUIJAKSIKIN sanoo. Kauheeta. Ihan hirveetä. Järkyttävää. Shokeeraavaa suorastaan.

Vierailija
25/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies leveäharteinen vai rikas, kun tuollaiselle idiootille haluat jalkojasi levitellä?

Vierailija
26/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö teidän miehet mökkioloissa kaveriporukalla oikeasti huussissa kusella? Mielestäni jokseenkin absurdi ajatus :D

Minä en taitaisi sellaista miestä edes huolia, koska hänen olisi pakko olla jotenkin outo.

Eipä tuo nyt muutenkaan kuulosta niin kauhealta mökkiloman vietolta. Tuo alkoholin määrä nyt on aivan överi. Kuulostaa jotenkin siltä etteivät nämä miehet oikeen ole aiemmin juoneet kun eivät ole määrää tuon paremmin osanneet arvioida.

Vierailija
27/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille ostetaan aina ihan överimäärä viinaa. Ei voi koskaan tietää, jos onkin hauska istua ja tissutella vuorokauden ympäri ja silloin sitä vaan kuluu. Ja alkoholi ei saa koskaan loppua mökillä kesken. Loput viedään sitten kotiin.

Vierailija
28/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupeisin ryyppäämään ja riekkumaan kanssa! Kuulostaa hyvältä meinigiltä 😎

Vierailija
29/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole parisuhdeainesta. Pysy erossa miehistä pilaamatta niiden elämää.

Vierailija
30/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella naurettavaa menoa teillä sielä.

Itse kans häipysin sieltä ja etsisin hiukan laadukkaampaa seuraa.

Vierailija
31/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaveriin yhteyttä, että soittaa "hätä"puhelun ja sanot, että sun on aivan pakko lähteä. Sano tulevasi takaisin heti kun "hätäasia" on selvitetty. Et tietenkään mene. Oletteko millä kyydillä siellä? Oletko itse juonut?

Vierailija
32/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt nipota. Eikait se sua haittaa jos polttivat kalliit pihvinsä, ei varmaan haittaa niitäkään. Sattuuha sitä ja rahalla saa uusia. 

Vedä ite se kosanderi naamaan ja vaihda vapaalle. Tiedä vaikka on kuinka hauskaa... Mutta joo mä tiedänkin. Sä oot niitä tyyppejä jotka ei ota alkoholia mutta heillä on yhtä hauskaa bileissä kuin muillakin :P Eiks je.

Vierailija
33/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä tosikko AP! :D Relaisit nyt säkin vähän! :) Pitää sitä vähän hölmöilläkin joskus. Mä viihtyisin siellä varmasti :D

Vierailija
34/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osoite, niin tulen heti teidän mökille sun tilallesi. Tulen taksilla, niin pääset samalla taksilla takaisin omiin oloihisi.

Vierailija
35/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökille ostetaan aina ihan överimäärä viinaa. Ei voi koskaan tietää, jos onkin hauska istua ja tissutella vuorokauden ympäri ja silloin sitä vaan kuluu. Ja alkoholi ei saa koskaan loppua mökillä kesken. Loput viedään sitten kotiin.

No ei kyllä meidän mökille osteta mitään övereitä!! Asutaan sielä yhtä paljon kuin kaupungin asunnolla .. Toi noiden tyyppien "taso" on överit!!

Älä yleistä sielä! Joidenkin mökit nyt ei ole mitään perusmökkejä vaan korkeatasoisia ympärivuoden asuttavia huviloita.

Vierailija
36/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä meidän mökille osteta mitään övereitä!! Asutaan sielä yhtä paljon kuin kaupungin asunnolla .. Toi noiden tyyppien "taso" on överit!!

Älä yleistä sielä! Joidenkin mökit nyt ei ole mitään perusmökkejä vaan korkeatasoisia ympärivuoden asuttavia huviloita.

Toi oli VUOKRAMÖKKI.

Vierailija
37/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Ap:sta mieleen, kun muutama vuosi sitten sattumien summana lähdin mökkireissulle vähän vieraamman akkaporukan kanssa.

Mulla oli mukana laatikollinen olutta ja salmaripullo. Ajattelin, että riittääpä tarjottavaksi muillekin.

Onneksi ei oltu kuin yksi yö. Muilla naisilla oli mukanaan 1-3 siideriä. Niitä sitten tissuttelivat illan mittaan ja kikattelivat, kun nousee niin päähän ja hihihih-kun-olen-kännissä. Sitten vähän punastellen kerrottiin miten "Mauri kerran tuli suihkusta alasti olohuoneeseen ja ehdotti tuosta vain seksiä, mutta eihän sitä nyt silleen, mutta olipas kyllä outo tilanne ja mitenkä se Mauri nyt sillä tavalla".

Käytiin saunassa, grillattiin ja vähän klo 22 jälkeen mentiin nukkumaan.

Meitä oli seitsemän ja ikähaarukka oli 32-45v.

Jäi salmari korkkaamattomana kassiin ja saunassa join yhden oluen, enempää en halunnut tuohon seuraan tuhlata.

Ei enää IKINÄIKINÄIKINÄ. Karmein mökkireissu koskaan.

Vierailija
38/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli VUOKRAMÖKKI.

TIEDÄN!!

Vierailija
39/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä paljonko on laatikko olutta. Juon aina 1-2 siideriä max

Vierailija
40/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli VUOKRAMÖKKI.

TIEDÄN!!

Mutta ei erota, että mennäänkö yhdeksi viikonlopuksi pitämään hauskaa jonnekin vai ollaanko esim. puolet vuodesta ko. paikassa?