Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökillä uuden miehen ja hänen tuttavapariskunnan kanssa

Vierailija
25.07.2016 |

Tänään eka lomapäivä, jonka kunniaksi startattiin aamusta auto ja suunnattiin vuokramökille.
Ollaan tapailtu tämän miehen kanssa vasta vähän aikaa. Tähän asti on vaikuttanut tosi ihanalta, mutta tämän päivän aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin.
Käytiin kaupassa. Miehet osti kuusi lavaa kaljaa ja kolme pulloa viinaa. Ollaan täällä pari päivää joten hieman ihmetytti tuo määrä.
Kun päästiin mökille, oli mies kaverinsa kanssa ensimmäisenä lorottamassa tien poskessa vaikka täällä on ihan toimiva sisävessakin.
Aiemmin päivällä tehtiin ruokaa. Miehet isoon ääneen ilmoittivat että he hoitavat grillauksen. Ja niin totta tosiaan tekivät. Ensin polttivat kalliit pihvit ja lopuksi vielä onnistuivat tiputtamaan maissit ja tomaatit hiilten sekaan. Jälkimmäiset olivat minulle. Olen siis kasvissyöjä. Yrittivät putsailla niitä minun sapuskoja ja miehen kaverin vaimolle vakuuttelivat ettei pihvit ole palaneita vaikka olivat ihan hiilen mustia. Lopulta tein sitten pari leipää itselleni. Ruuan jälkeen mies ehdotti ruokalepoa, mutta kun siinä lepäilimme niin ehdotti petipuuhia, ei hänen kaveria ja tämän vaimoa kuulemma haittaa. Mökki on n. 60 neliötä jossa on kaksi pientä makuhuonetta, eikä kyllä minkään sortin äänieristystä.
Nyt miehet ovat olleet tunnin lämmittämässä sähkösaunaa :). Miehen kaverin vaimo sanoi että ottivat viinapullon mukaan joten siksi kestää.

Tekisi mieli häipyä täältä jollain verukkeella, en vaan tiedä millä kun jäin juuri lomalle ja tämä reissu oli ihan suunniteltu.

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Siisnyt on niin junttimaista touhuu että morjens!

Oot sitten tavannu todella .. **** miehen! Sori nyt vaan mut mä en kyl kattelis tuollasta touhuu.

Miksi helvetissä sitä alkoholia täytyy vetää kun maailmanloppu olis tulossa? Ja vielä vuokramökki!? :D

Siistii!

Croksit jalassa ja ajate varmaan 20vuotta vanhalla autolla..sekin rahoituksella?

.. Ei helvetti kui säälittävää touhuu! Ei varmaan ole kellään mitään kunnon koulutusta? Ei venettä? Ei näköjään edes omaa mökkiä.. Ikääkin varmasti että noi olis voinut hankkia jos olisi käynyt kouluja..

Sori mut mä nauran täälä! NIIIIN ö luokan menoa että ihan hävettää!

Kouluja olet varmaan käynyt ja hyvin osaat toisia arvostella, mutta siellä koulussa ei varmaan opetettu oikeinkirjoitusta. Ei täälä, vaan täällä. Täälä on murretta. Hyi sinua, miten junttia kirjoittaa murteella. Mä nauran tääl(l)ä!

Vierailija
202/215 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä möksällä nyt niin pipoa kiristää? Heittäydy nyt sinäkin lomatunnelmaan mukaan. Olet nyt uuden miesystäväsi mukana nämä mökkipäivät. Voit ruveta ottamaan drinksuja omaan tahtiisi ja pysyttelet hyvässä hiprakassa pari päivää. Jos taas uusi miesystäväsi rupee humalapäissään vonkaamaan seksiä, niin älä heti torju häntä. Voitte lähteä käymään "mustikassa", jossa annat hänelle ikimuistoisen seksihetken. Tämän jälkeen uskon lomasi sujuvan hyvin ja ei muuta kuin odottelemaan hääkellojen soittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Ap:sta mieleen, kun muutama vuosi sitten sattumien summana lähdin mökkireissulle vähän vieraamman akkaporukan kanssa.

Mulla oli mukana laatikollinen olutta ja salmaripullo. Ajattelin, että riittääpä tarjottavaksi muillekin.

Onneksi ei oltu kuin yksi yö. Muilla naisilla oli mukanaan 1-3 siideriä. Niitä sitten tissuttelivat illan mittaan ja kikattelivat, kun nousee niin päähän ja hihihih-kun-olen-kännissä. Sitten vähän punastellen kerrottiin miten "Mauri kerran tuli suihkusta alasti olohuoneeseen ja ehdotti tuosta vain seksiä, mutta eihän sitä nyt silleen, mutta olipas kyllä outo tilanne ja mitenkä se Mauri nyt sillä tavalla".

Käytiin saunassa, grillattiin ja vähän klo 22 jälkeen mentiin nukkumaan.

Meitä oli seitsemän ja ikähaarukka oli 32-45v.

Jäi salmari korkkaamattomana kassiin ja saunassa join yhden oluen, enempää en halunnut tuohon seuraan tuhlata.

Ei enää IKINÄIKINÄIKINÄ. Karmein mökk

Mikäs tässä nyt oli niin kamalaa? Joillakin nousee päähän helpommin, varsinkin jos ei paina paljoa.

Vierailija
204/215 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että tuon ikäiset naiset kikattaa, kun siideri menee päähän. Ja se, että lomalla mökillä kesäyönä mennään klo.22 nukkumaan. 

Mulla vähän vastaava kokemus. Mökille melkein kolmen tunnin ajomatka. Siellä kävelylenki, yks lonkero ja nukkumaan. Ärsyttää vieläkin, kun muistelen. Ei niitä vapaita kesä viikonloppuja niin liikaa ole, että niitä huvittaisi noin käyttää.

Vierailija
205/215 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voitko "sairastua" niin pääset pois?

Vierailija
206/215 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota rennosti kirjoitti:

Mikä siellä möksällä nyt niin pipoa kiristää? Heittäydy nyt sinäkin lomatunnelmaan mukaan. Olet nyt uuden miesystäväsi mukana nämä mökkipäivät. Voit ruveta ottamaan drinksuja omaan tahtiisi ja pysyttelet hyvässä hiprakassa pari päivää. Jos taas uusi miesystäväsi rupee humalapäissään vonkaamaan seksiä, niin älä heti torju häntä. Voitte lähteä käymään "mustikassa", jossa annat hänelle ikimuistoisen seksihetken. Tämän jälkeen uskon lomasi sujuvan hyvin ja ei muuta kuin odottelemaan hääkellojen soittoja.

Juuri näin.

Vierailija
207/215 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä anoppi on?

Vierailija
208/215 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se, että tuon ikäiset naiset kikattaa, kun siideri menee päähän. Ja se, että lomalla mökillä kesäyönä mennään klo.22 nukkumaan. 

Mulla vähän vastaava kokemus. Mökille melkein kolmen tunnin ajomatka. Siellä kävelylenki, yks lonkero ja nukkumaan. Ärsyttää vieläkin, kun muistelen. Ei niitä vapaita kesä viikonloppuja niin liikaa ole, että niitä huvittaisi noin käyttää.

Eli olisi pitänyt vetää perseet ja valvoa kännissä kunnes krapula alkaa, ettei olisi mennyt hukkaan?

Vierailija
209/215 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olisi pitänyt vetää perseet ja valvoa kännissä kunnes krapula alkaa, ettei olisi mennyt hukkaan?

Sumalaiset ovat alkoholisteja, ja tällainen tyyli vetoaa moneen. Haisevaperseisenä heilutaan kännissä juoden salmaria ja kaljaa. Kai siinä olisi pitänyt vielä joku juntti levyraati viritellä jossa jokainen valitsee idioottimusiikkia vuorotellen. Vihaan tuollaista.

Vierailija
210/215 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jokainen kaunis kesävkl selvinpäin on menetetty vkl. 

Vierailija
211/215 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen juhannus oli yhdeksän vuotta sitten, joten ehkä ongelma on nyt ratkaistu tähän mennessä.

Vierailija
212/215 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pääsit pois ap?

Vierailija
213/215 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaan heti. Mies näytti nyt todellisen karvansa. Kuvittele tuohon kuvioon vielä lapset muutaman vuoden kuluttua. Isät lämmittämässä sähkösaunaa tunnin viinapullon kera. Eiköhän sinne jonkun taksin saa tilattua ja sitten jollakin eteenpäin, jos et omalla autolla ole. 

Vierailija
214/215 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voitko "sairastua" niin pääset pois?

Aikuinen ihminen. Hän saa lähteä jos siltä tuntuu ihan ilman mitään tekosyitä. 

Vierailija
215/215 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luetelkaapas naiset tähän oikeaoppinen mökkeilykonsepti. Tuossa edellähän on lueteltu mitä ainakaan ei saa tehdä.

Mitä Teidän mielestä mökillä saa ja pitää tehdä? Ei riitä vastaukseksi: No ei ainakaan sitä&tätä.

Antakaas tulla.

T:M 42v absolutisti

Itse tykkäisin ainakin seuraavasta:

Tehdään hyvää ruokaa ja mukana on tuotu valmista jälkkäriä. Ruokajuomana enintään lasi tai pari viiniä jos joku haluaa.

Käydään saunassa. Ehkä yksi tai kaksi saunaolutta jos joku haluaa.

Ulkoillaan ja käydään vaikka metsässä lenkillä. Jos käytössä vene, niin onkiminen olisi kivaa.

Pelataan yhdessä pelejä ja jutellaan.

Jos huono sää, katsotaan vaikka joku elokuva ja syödään sipsiä ja karkkia.

Nukkumaan viimeistään klo 00 ja aamulla ihanassa aamukasteessa aa

Näin kerrottuna tää kuulostaa kivalta. Mutta lisätään tuohon lähes jatkuva sade niin kummasti pari viiniä sisällä maistuisi ;) tuon leffan jättäisin pois ja vaikka lautapeli tilalle.