Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökillä uuden miehen ja hänen tuttavapariskunnan kanssa

Vierailija
25.07.2016 |

Tänään eka lomapäivä, jonka kunniaksi startattiin aamusta auto ja suunnattiin vuokramökille.
Ollaan tapailtu tämän miehen kanssa vasta vähän aikaa. Tähän asti on vaikuttanut tosi ihanalta, mutta tämän päivän aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin.
Käytiin kaupassa. Miehet osti kuusi lavaa kaljaa ja kolme pulloa viinaa. Ollaan täällä pari päivää joten hieman ihmetytti tuo määrä.
Kun päästiin mökille, oli mies kaverinsa kanssa ensimmäisenä lorottamassa tien poskessa vaikka täällä on ihan toimiva sisävessakin.
Aiemmin päivällä tehtiin ruokaa. Miehet isoon ääneen ilmoittivat että he hoitavat grillauksen. Ja niin totta tosiaan tekivät. Ensin polttivat kalliit pihvit ja lopuksi vielä onnistuivat tiputtamaan maissit ja tomaatit hiilten sekaan. Jälkimmäiset olivat minulle. Olen siis kasvissyöjä. Yrittivät putsailla niitä minun sapuskoja ja miehen kaverin vaimolle vakuuttelivat ettei pihvit ole palaneita vaikka olivat ihan hiilen mustia. Lopulta tein sitten pari leipää itselleni. Ruuan jälkeen mies ehdotti ruokalepoa, mutta kun siinä lepäilimme niin ehdotti petipuuhia, ei hänen kaveria ja tämän vaimoa kuulemma haittaa. Mökki on n. 60 neliötä jossa on kaksi pientä makuhuonetta, eikä kyllä minkään sortin äänieristystä.
Nyt miehet ovat olleet tunnin lämmittämässä sähkösaunaa :). Miehen kaverin vaimo sanoi että ottivat viinapullon mukaan joten siksi kestää.

Tekisi mieli häipyä täältä jollain verukkeella, en vaan tiedä millä kun jäin juuri lomalle ja tämä reissu oli ihan suunniteltu.

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sä niitä vahtaat? Mene nukkumaan!! Ja varaudu "ihanaan" kännilääppimiseen tossa parin kolmen tunnin päästä 😄

Kaksi urpoa kännissä läträämässä lisää viinaa ja avotuli... En tosiaan taida mennä nukkumaan. ap

Niin?

Vierailija
82/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuule lopu ikinä.

Olen itse miestäni 13 vuotta nuorempi. Mies on 65 ja minä 52.  Justiin oltiin miehen kaverin mökillä (taas) ja vaikka olen miehelle kertonut että mulle ei ole ok saunoa sekasaunassa niin eikö taas sieltä paukannut miehen kaveri tokikin aivan omaansa mutta juuri silloin vaimonsa ja naispuolisen tuttavan kansoittamaan saunaan kesken meidän naisten saunavuoron. Vahtasi minua suihkussa innoissaan, minä yritin käännellä selkää. Ilmoitin miehelle että tasan oli viimeinen kerta näiden kavereiden kanssa.

Ilmeisesti joku dementian ensiaskel on, että kuvitellaan oman alastoman vartalon olevan mahdottoman viettelevä sen vastakkaisen sukupuolen mielestä. Tms, en tiedä enkä välitä. Omalleni ilmoitin että seksiä meillä on ehkä joskus kuukauden päästä kun saan tään "eeron" (peitenimi) alastoman vartalon poistettua verkkokalvoiltani. Että jos jotain vastuuta ottais herra mieskin kavereistaan...

Ja joo, tiedän että olen ikäisekseni ja varsinkin tossa mieheni ikäluokassa ns. hottis. Mulla ei ole silikoneja eikä töröhuulia, en blondaa enkä käytä pinkkiä huulipunaa. Mutta juoksen maratoneja ja ohjaan jumppia, joogaa ja pilatestä työkseni. Kroppa on mulle kallis ja rakas ja omani, enkä todella halua jakaa sitä minkään kuolaavan idiootin kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku AP että otat ja nostat kytkintä! Uh, toi olisi ihan mun helvetti. Vieraassa mökissä vieraiden tyyppien kanssa jotka urpoilevat ja kännäävät jäätävästi. EI IKINÄ. Olisin lähtenyt jo itse päivällä heti.

En tajua tuollaista känniurpoilua aikuisilta ihmisiltä. Teineillä voi löhteä käsistä. Kuten joku kirjoittikin, ei kaikille mökkielämä ole todellakaan tuollaista urpoilua. Meillä nautitaan ystävien seurasta, kokataan pitkään yhdessä, pari lasia viiniä, savusaunan huolellista lämmitystä ja uimista.

Vierailija
84/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miten pääset pois tuolta hell holesta? Tulitko viisaana omalla autolla? " huolestunut"

Tulin omalla autolla. Mies tuli kyydissä, mutta... Pääsee kyllä tuon tuttavapariskunnan kyydissä pois kun joudun ikävästi lähtemään kesken kaiken pois. ap

Minkä ikäinen tämä mies, jos hänen kaverinsa nelikymppinen? 

Vierailija
85/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lavaa kaljaa + 1,5 pulloa viinaa kahdelle päivälle per nenä? Kuulostaa jo tosi vaaralliselta määrältä ihan isolle miehellekin. Kannattaa sitten sun tai kaverin vaimon olla kuskina paluumatkalla. Sinuna sinnittelisin loppuun asti. Pysyttelisin omissa oloissa, lähtisin kävelylle yms. Ja kotiin päästyä huiskuttelisin ovella hyvästit ja ettiköön juntimpaa seuraa.

Vierailija
86/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on perusjuntti. Ette vain sovi toisillenne. Mulla taas on miehen kanssa päinvastainen ongelma, eli hän ei osaa pitää hauskaa, menee aina aikaisin nukkumaan jne.

Vierailija
87/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomat oli vain miehelle ja tämän kaverille. Minulla ja miehen kaverin vaimolla on omat juomat.

Mies ja tämän kaveri tuli ympäri päissään saunalta ja heillä oli ihan omat örvellys jutut. Mentiin sitten miehen kaverin vaimon kanssa saunaan ja juotiin vähän viiniä.

Juuri kun ajattelin että kaipa täällä nyt kestää olla niin mies ja tämän kaveri paukkasi saunaan, koska turha tässä on kuulemma kainostella. Itse häippäsin saunalta, mutta tuo miehen kaverin vaimo jäi saunomaan. Miehen kaveri on lähes nelikymppinen äijä, itse olen reilu parikymppinen niin tuli lievästi sanottuna kiusaantunut olo. Olen kai sitten nipo.

Nyt istuskelen katselemassa kun nuo urpot paistaa makkaraa nuotiolla vaikka vieressä on grilli. Miehen kaverin vaimo meni jo nukkumaan. Aamulla kyllä niin häivyn. Ap

Heh, eka kommentoija oli puoliksi oikeassa :DDD

Anteeksi ap kun naurattaa, oikeasti I feel you sister!

Vierailija
88/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lavaa kaljaa + 1,5 pulloa viinaa kahdelle päivälle per nenä? Kuulostaa jo tosi vaaralliselta määrältä ihan isolle miehellekin. Kannattaa sitten sun tai kaverin vaimon olla kuskina paluumatkalla. Sinuna sinnittelisin loppuun asti. Pysyttelisin omissa oloissa, lähtisin kävelylle yms. Ja kotiin päästyä huiskuttelisin ovella hyvästit ja ettiköön juntimpaa seuraa.

Ai sul olikin oma auto. No sit lähtisin heti ajelee :D

Vierailija
89/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että olet päätynyt alkoholistien kanssa mökille.

Useampi viinalle perso ehti jo tarjoutua tilallesi, koska heille elämä tarkoittaa juomista.

Minä lähtisin kotiin ja tapaisin fiksumpia ystäviä.

Jouduin katsomaan työkavereita tuollaisessa kännissä ja tilanne oli mielestäni kuvottava. 

Vierailija
90/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sul olikin oma auto. No sit lähtisin heti ajelee :D

Ikävä kyllä olen juonut viiniä. Huomenna sitten. Voihan tästä tulla vielä ihan hauskaakin. Pitäisikö korkata se toinen viinapullo? Mies on btw 30, tuo kaveri jotain 38-39. Pitäisikö lämmittää se sähkösauna uudelleen jos vaikka mentäisiinkin vielä poikien kanssa saunomaan? Nyt täytyy laittaa maissi hiilten sekaan niin on minun osuus grillauksesta hoidettu.

Vierailija
91/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

144+36=180 annosta alkoholia. Riittänee neljälle henkilölle pariksi päivää.

Toisin kuin naiset, miehet ostavat kaljakaupasta koko porukalle juomat, eikä siinä katsella kuka osti mitä ja onko Pirjolla nyt ne 2 siideriä vaikka se halus ja maksoi vain kolmesta...Ainakin jos vähän löytyy valuuttaa. 

Eiköhän ne oo ottanut sitä kaljaa sen verran paljon, että varmasti riittää jos tekin alatte dokaan. En oo ikinä kuullut että valitetaan liian isosta kaljavarastosta :O Eihä niitä oo pakko juoda. 

Vierailija
92/215 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

USKOMATTOMIA tiukkiksia ketju täynnä. Varmaan näitä pk-seudun kultturellejä maisteristyttöjä. Nyt ei uskalleta muka mennä edes nukkumaan kun jätkät on ottanut vähän hapanta ja pitää nuotiota.... antakaa mun kaikki kestää.

Vierailija
93/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itekkin juoda. Kyllä sitä pitää välillä irrotella. Naurettavaa selvin päin moralisoida. Aivan niin kuin ei tietäisi että suurin osa suomalaisista ryyppää ja rajusti mökeillään.

Vierailija
94/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi nyt oikeesti niin pahalta kuulostanut! Ota säki vähä sitä viinaa niin löystyy se vanne pään ympäriltä

Vierailija
95/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "ota säkin vähän viinaa" -tyypit ovat niitä äijämäisiä wt-muijia, jotka ovat mielestään hyviä jätkiä kun kiroilevat, ryyppäävät, röökaavat ja räkättävät. Näky on oikeasti heidänkin kumppaneidensa mielestä kuvottava.

Vierailija
96/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään eka lomapäivä, jonka kunniaksi startattiin aamusta auto ja suunnattiin vuokramökille.

Ollaan tapailtu tämän miehen kanssa vasta vähän aikaa. Tähän asti on vaikuttanut tosi ihanalta, mutta tämän päivän aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin.

Käytiin kaupassa. Miehet osti kuusi lavaa kaljaa ja kolme pulloa viinaa. Ollaan täällä pari päivää joten hieman ihmetytti tuo määrä.

Kun päästiin mökille, oli mies kaverinsa kanssa ensimmäisenä lorottamassa tien poskessa vaikka täällä on ihan toimiva sisävessakin.

Aiemmin päivällä tehtiin ruokaa. Miehet isoon ääneen ilmoittivat että he hoitavat grillauksen. Ja niin totta tosiaan tekivät. Ensin polttivat kalliit pihvit ja lopuksi vielä onnistuivat tiputtamaan maissit ja tomaatit hiilten sekaan. Jälkimmäiset olivat minulle. Olen siis kasvissyöjä. Yrittivät putsailla niitä minun sapuskoja ja miehen kaverin vaimolle vakuuttelivat ettei pihvit ole palaneita vaikka olivat ihan hiilen mustia. Lopulta tein sitten pari leipää itselleni. Ruuan jälkeen mies ehdotti ruokalepoa, mutta kun siinä lepäilimme niin ehdotti petipuuhia, ei hänen kaveria ja tämän vaimoa kuulemma haittaa. Mökki on n. 60 neliötä jossa on kaksi pientä makuhuonetta, eikä kyllä minkään sortin äänieristystä.

Nyt miehet ovat olleet tunnin lämmittämässä sähkösaunaa :). Miehen kaverin vaimo sanoi että ottivat viinapullon mukaan joten siksi kestää.

Tekisi mieli häipyä täältä jollain verukkeella, en vaan tiedä millä kun jäin juuri lomalle ja tämä reissu oli ihan suunniteltu.

Ap, nosta kytkintä. Kun tämä vuokramökkivisiitti on ohi, jätä tuo mies. Et kai halua tuollaista.

Juntti mies! Tuo kuseminen, kaikki.... aarghh.. nyt lähdet hyvän sään aikana ennen kuin ehtii kehittyä tunneside tai musta silmä.

ps. Lava kaljaa on aika paljon, taitaa sisältää jotain 50-60 koria. Tallinnasta tuodaan niitä lavakoita, mitkä pitää roudata isolla peräkärryllä/pakulla.

Vierailija
97/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi grillaat vihanneksia?

Vierailija
98/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuule lopu ikinä.

Olen itse miestäni 13 vuotta nuorempi. Mies on 65 ja minä 52.  Justiin oltiin miehen kaverin mökillä (taas) ja vaikka olen miehelle kertonut että mulle ei ole ok saunoa sekasaunassa niin eikö taas sieltä paukannut miehen kaveri tokikin aivan omaansa mutta juuri silloin vaimonsa ja naispuolisen tuttavan kansoittamaan saunaan kesken meidän naisten saunavuoron. Vahtasi minua suihkussa innoissaan, minä yritin käännellä selkää. Ilmoitin miehelle että tasan oli viimeinen kerta näiden kavereiden kanssa.

Ilmeisesti joku dementian ensiaskel on, että kuvitellaan oman alastoman vartalon olevan mahdottoman viettelevä sen vastakkaisen sukupuolen mielestä. Tms, en tiedä enkä välitä. Omalleni ilmoitin että seksiä meillä on ehkä joskus kuukauden päästä kun saan tään "eeron" (peitenimi) alastoman vartalon poistettua verkkokalvoiltani. Että jos jotain vastuuta ottais herra mieskin kavereistaan...

Ja joo, tiedän että olen ikäisekseni ja varsinkin tossa mieheni ikäluokassa ns. hottis. Mulla ei ole silikoneja eikä töröhuulia, en blondaa enkä käytä pinkkiä huulipunaa. Mutta juoksen maratoneja ja ohjaan jumppia, joogaa ja pilatestä työkseni. Kroppa on mulle kallis ja rakas ja omani, enkä todella halua jakaa sitä minkään kuolaavan idiootin kanssa...

52 v suomalainen nainen joka ei osaa olla alasti? Kuule olet niin harvinainen tapaus että sinun on turha olettaa että muut suomalaiset tuosta noin vaan tajuavat ongelmasi.

Vierailija
99/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien kanssa seutustelu on tollasta. Viinanotto on elämän tärkein asia ja edelleen aikuisena niin ihmeellistä.

En jaksaisi roikkua minuuttiakaan noissa kuvioissa.

Vierailija
100/215 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USKOMATTOMIA tiukkiksia ketju täynnä. Varmaan näitä pk-seudun kultturellejä maisteristyttöjä. Nyt ei uskalleta muka mennä edes nukkumaan kun jätkät on ottanut vähän hapanta ja pitää nuotiota.... antakaa mun kaikki kestää.

Mielummin maisterityttö kun viinaa ja röökiä imevä ylipainoinen puoliksi punaiseksi ja mustaksi värjättyllä hiuksilla varustettu ylipainoinen crockseja pitävä otus.