Nainen88

Sinun mielestäsi?

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun parturikampaaja kerran kysyi minulta, että mitä aineita mä käytän, kun mun hiukset on aina niin hyvän näköiset ja tuntuiset. Sanoin, että sitä shampoota, mikä tarjouksessa on; XZ, Erittäin hieno suomalainen tai Linna, satunnaisesti jotain muutakin. Pesen työpäivinä kerran tai kaksi, riippuen päivän muista menoista, vapaapäivinä en pese ollenkaan. En käytä hoitoainetta ollenkaan ja muotoilutuotteita muutaman kerran vuodessa. Sisäisesti nautin biotiinia kuurina silloin tällöin kun muistan tai jaksan. Ruokavalioni on erittäin eläinrasvapitoista.

Vierailija

Wella: Enrich hiuksiin jätettävä hoitosuihke, suht arvokas Sokoksessakin, n. 16€
-hamppuisetkin hiukset hetkessä suoriksi ja kiiltäviksi, ihmeaine.
Klippoteket: Styling dust spray 9 (kuivashampoo), naurettavan halpa, Stockalta 3,50€
-toimii aina, vaikka oisin rypenyt viikon metsässä! :D

Vierailija

Minulle ja lompakolleni sopii Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine. Plussaa siitä, ettei painavia pulloja rahdata maailman ääristä, ja työllistää suomalaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle ja lompakolleni sopii Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine. Plussaa siitä, ettei painavia pulloja rahdata maailman ääristä, ja työllistää suomalaisia.

Sama, paitsi että riittää pelkkä shampoo enkä käytä edes hoitoainetta.

Vierailija

Tresemme Vibrant Naturals, hellii helposti ärtyvää päänahkaani ja pitää pitkät, värjätyt hiukseni enimmäkseen takuttomina ja jopa talvella sähköistymättöminä. Jos en olisi löytänyt noita tuotteita hiusteni kasvatusvaiheessa, olisin palannut lyhyisiin hiuksiin ajat sitten.

Vierailija

Batisten kuivashampoo. Sillä tulee oikeasti ihan puhtaan tuntuinen tukka ja se lähtee hyvin hiuksista harjaamalla toisin kuin moni muu mitä olen kokeillut (Sunsilk, Tresemme, Herbina...).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tresemme Vibrant Naturals, hellii helposti ärtyvää päänahkaani ja pitää pitkät, värjätyt hiukseni enimmäkseen takuttomina ja jopa talvella sähköistymättöminä. Jos en olisi löytänyt noita tuotteita hiusteni kasvatusvaiheessa, olisin palannut lyhyisiin hiuksiin ajat sitten.

Hauskaa miten erilaisia kokemuksia voi olla. Itselle tuli juuri kyseisestä Tresemmen shampoosta hilsettä ja hiukset olivat takkuiset. Muilla Tresemmen shampoilla ja hoitsikoilla ei samaa ongelmaa.

Vierailija

Menin paljastamaan uudelle kampaajalleni, että käytän Erittäin hienoa suomalaista. Mulle pidettiin kunnon "nuhtelu" ja sen jälkeen tyrkytettiin kalliita kampaamotuotteita.

Vierailija

Oliivi-palasaippuaa. Hiuksille, kropalle, kasvoille, intiimialueille, villapyykille ja nahkakengille...kaikkeen käy sama.

Tuon kun löysin ei ole tukka kaivannut hoitoainetta lainkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menin paljastamaan uudelle kampaajalleni, että käytän Erittäin hienoa suomalaista. Mulle pidettiin kunnon "nuhtelu" ja sen jälkeen tyrkytettiin kalliita kampaamotuotteita.

Mulle kävi samalla lailla :D mutta mulla on ongelmana nopeasti rasvoittuvat hiukset, ja ostin hänen suosittelemaansa shampoota. Nyt hiukset ovat kyllä paremmat.

Vierailija

Klippoteketit ja Tresemmet ovat omasta mielestäni ihan parhaita. Klippoteketin hopeashampoo on ihan todella pigmenttistä, tujumpaa kuin mikään kampaamotuote ja saman merkin arganöljy-sarja, kuivashampoo ja hiuslakat ovat myös hyviä. Tresemmen naturals shampoosta tykkään ja lämpösuojasuihke on loistava. Musta nämä on melkein parempia kuin monet kampaamotuotteet, joihin itsekin olen aikoinani rahaa laittanut.

Vierailija

xz:n tuotteet ovat pääsääntöisesti markettituotteiden parhaimmistoa. ei jää inhottavia silikonikutituksia ja -kelmuja hiuksiin ja päänahkaan kuten useimmilla markettituotteilla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat