Mökillä uuden miehen ja hänen tuttavapariskunnan kanssa
Tänään eka lomapäivä, jonka kunniaksi startattiin aamusta auto ja suunnattiin vuokramökille.
Ollaan tapailtu tämän miehen kanssa vasta vähän aikaa. Tähän asti on vaikuttanut tosi ihanalta, mutta tämän päivän aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin.
Käytiin kaupassa. Miehet osti kuusi lavaa kaljaa ja kolme pulloa viinaa. Ollaan täällä pari päivää joten hieman ihmetytti tuo määrä.
Kun päästiin mökille, oli mies kaverinsa kanssa ensimmäisenä lorottamassa tien poskessa vaikka täällä on ihan toimiva sisävessakin.
Aiemmin päivällä tehtiin ruokaa. Miehet isoon ääneen ilmoittivat että he hoitavat grillauksen. Ja niin totta tosiaan tekivät. Ensin polttivat kalliit pihvit ja lopuksi vielä onnistuivat tiputtamaan maissit ja tomaatit hiilten sekaan. Jälkimmäiset olivat minulle. Olen siis kasvissyöjä. Yrittivät putsailla niitä minun sapuskoja ja miehen kaverin vaimolle vakuuttelivat ettei pihvit ole palaneita vaikka olivat ihan hiilen mustia. Lopulta tein sitten pari leipää itselleni. Ruuan jälkeen mies ehdotti ruokalepoa, mutta kun siinä lepäilimme niin ehdotti petipuuhia, ei hänen kaveria ja tämän vaimoa kuulemma haittaa. Mökki on n. 60 neliötä jossa on kaksi pientä makuhuonetta, eikä kyllä minkään sortin äänieristystä.
Nyt miehet ovat olleet tunnin lämmittämässä sähkösaunaa :). Miehen kaverin vaimo sanoi että ottivat viinapullon mukaan joten siksi kestää.
Tekisi mieli häipyä täältä jollain verukkeella, en vaan tiedä millä kun jäin juuri lomalle ja tämä reissu oli ihan suunniteltu.
Kommentit (215)
144+36=180 annosta alkoholia. Riittänee neljälle henkilölle pariksi päivää.
Useampi laatikollinen juntti-bulkki-kaljaa ja muutama pullo juntti-viinaa vielä päälle. Ymmärrän kyllä ap:ta, sillä kuulostaa suunnilleen ahdistavimmalta mahdolliselta tavalta viettää aikaa Suomen kesässä. Katsella ääliöiden ryyppäämistä ja kuunnella heidän kännisiä sönkötyksiään. Huh, ajatuskin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sekopäisiä vastauksia ap saanut, vain muutaman asiallisen. Itse ap:nä yrittäisin nauttia minkä voin ne pari päivää (en järjestäisi mökillä mitään draamaa, uisin, ottaisin aurinkoa jne), mutta kotiin tultua kyllä laittaisin äijän kiertämään. Mikä ihme siinä on, että sitä alkoa täytyy vetää kaksin käsin kun "ollaan mökillä"? En tajua. Mitä v***n ihanaa siinä on örveltää ja vielä mökkiolosuhteissa sääskien syötävänä?
Minkä ihmeen "kaksin käsin"? Eihän tuosta määrästä neljälle jaettuna oikein pääse edes ajokunto missään vaiheessa karkaamaan.
Mitä vittua? 180 annosta neljälle? Millanen rapajuoppo olet jos toleranssisi on tuota luokkaa, että parissa päivässä saat imaistua 45 annosta viinaa?
14 256 tölkkiä olutta? Ei taida köyhiä olla. 1 eurolava on 99 ltk, laatikko 24 tölkkiä. Mikä rekka ne toi?
Mä soittaisin luotettavan kaverin hakemaan mut pois mökiltä enkä ottaisi mökkimieheen enää mitään yhteyttä.
Juomat oli vain miehelle ja tämän kaverille. Minulla ja miehen kaverin vaimolla on omat juomat.
Mies ja tämän kaveri tuli ympäri päissään saunalta ja heillä oli ihan omat örvellys jutut. Mentiin sitten miehen kaverin vaimon kanssa saunaan ja juotiin vähän viiniä.
Juuri kun ajattelin että kaipa täällä nyt kestää olla niin mies ja tämän kaveri paukkasi saunaan, koska turha tässä on kuulemma kainostella. Itse häippäsin saunalta, mutta tuo miehen kaverin vaimo jäi saunomaan. Miehen kaveri on lähes nelikymppinen äijä, itse olen reilu parikymppinen niin tuli lievästi sanottuna kiusaantunut olo. Olen kai sitten nipo.
Nyt istuskelen katselemassa kun nuo urpot paistaa makkaraa nuotiolla vaikka vieressä on grilli. Miehen kaverin vaimo meni jo nukkumaan. Aamulla kyllä niin häivyn. Ap
Nuotiomakkara on ihan eri asia kuin grillimakkara, varsinkin, koska nuotion äärellä on kiva istuskella, kaasugrillin tuijottelu kuulostaa vähän mälvältä touhulta.
Laita nyt se osoite, niin tulen taksilla hauskaa pitämään. Menet samalla kyydillä kotiis seiniä katselemaan.
Ei vee mitä porukkaa :D Lähe mun kanssa mökkeilemään, en polta omia pihvejä enkä sun safkoja. Kaljaa ostan yksittäin, en lavoittain. Koita kestää. M24
Onko mainittu jo wt? Palstan kulta-aikana joskus 2012-2014 olisi eka sivu ollut jo täynnä wt:n kauhistelua mutta nyt en sitä nähnyt kun aiemmin luin ketjua sen ollessa ehkä kolmesivuinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuotiomakkara on ihan eri asia kuin grillimakkara, varsinkin, koska nuotion äärellä on kiva istuskella, kaasugrillin tuijottelu kuulostaa vähän mälvältä touhulta.
Ihan kunnon grilli tuossa on, ei mikään pieni pallogrilli, mutta grillatkoon. Onneksi tässä on paloasema kohtalaisen lähellä jos jotain menee pieleen. ap
Joo en ihmettele jos ei nappaa. Etkä tosiaan ole nipo jos junttimeiningit ei innosta.
Ap miten pääset pois tuolta hell holesta? Tulitko viisaana omalla autolla? " huolestunut"
Miks sä niitä vahtaat? Mene nukkumaan!! Ja varaudu "ihanaan" kännilääppimiseen tossa parin kolmen tunnin päästä 😄
Vierailija kirjoitti:
14 256 tölkkiä olutta? Ei taida köyhiä olla. 1 eurolava on 99 ltk, laatikko 24 tölkkiä. Mikä rekka ne toi?
Mä soittaisin luotettavan kaverin hakemaan mut pois mökiltä enkä ottaisi mökkimieheen enää mitään yhteyttä.
Newsflash: jotkut kutsuu lavaksi sitä, mitä sinä sanot laatikoksi, jotkut jopa keissiksi tai kopaksi (miten hurjaa!). Itse asiassa en muista kenenkään käyttäneen siitä sanaa laatikko. Loota kyllä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ap miten pääset pois tuolta hell holesta? Tulitko viisaana omalla autolla? " huolestunut"
Tulin omalla autolla. Mies tuli kyydissä, mutta... Pääsee kyllä tuon tuttavapariskunnan kyydissä pois kun joudun ikävästi lähtemään kesken kaiken pois. ap
Kerrothan huomenna millä verukkeella lähdit, ja mikä oli muiden mökkeilijöiden reaktio!
Vierailija kirjoitti:
Miks sä niitä vahtaat? Mene nukkumaan!! Ja varaudu "ihanaan" kännilääppimiseen tossa parin kolmen tunnin päästä 😄
Kaksi urpoa kännissä läträämässä lisää viinaa ja avotuli... En tosiaan taida mennä nukkumaan. ap
Lähde.
Yhdenkään ihmisen ei kannata jatkaa suhdetta alkoholistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde.
Yhdenkään ihmisen ei kannata jatkaa suhdetta alkoholistin kanssa.
Vaikka mökillä sattuukin kaverin kanssa kiskaseen lärvät, niin se ei kyllä kenestäkään vielä alkoholistia tee.
En ymmärrä AP:n nipotusta, tuskin sitä koko kuuttaa lavaa vedetään ja on se tylsää jos juomat loppuu kesken. Miehillehän stereotyyppisesti kuuluu grillaus mökillä. Nehän yritti tehä teille ruokaa, vähä vaan epäonnistuivat. Oisittehan te naisetki voinu vahtii niitä jos huomasitte et miehet on liian kännissä. Ja miehet ny kusee pihalle välillä, so what. Mitä seksiin mökillä tulee niin sekin on ihan ok jos ei hulluna pidä ääntä. Ota AP kans huikkaa, relaa ja nauti kesästä:)