Haluatteko kuulla varakkaan mieheni elämänviisauksia?
Kuitenkin haluatte kuulla niitä..
Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa.
Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää.
Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.
Onhan näitä lisääkin.. Rakas mieheni lähettää teille kaikille lämpimiä kesäterveisiä.
Kommentit (23)
Kiinnostaa kuinka hän kokemuksellaan kommentoi vulvaasi; kerrothan :)
Onko sulla siivestäjän viisauksia?
Eikö olekin ihana kuulla että pillusi on ihanampi kuin sihteerillään.
Hyviä neuvoja. Älä vihaa menestyneitä ihmisiä, koska silloin sä vihaat myös sitä versiota susta joka voisi olla menestynyt, eli sä et koskaan menesty missään asiassa. Siin kans yksi.
Olen ansainnut ihan omalla älylläni isäni miljoonat ja maat ja metsät. Ja perheyrityksen ja suvun suhteet muihin rikkaisiin. Kävin Hankenin kun sinne oli helppo päästä ja helpompaa kuin kauppakorkeassa. Teillä ei ole tähän kykyä köyhät. Minä olen lahjakas täysin omin avuin. Tekin kyllä voitte yrittää. Töitä tekevälle löytyy ja markkinatalous kyllä tekee teistäkin rikkaita voittajia. Niin se teki minustakin.
Sehän on hienoa, että myöntää olleensa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Ja korostaa työn ja yrittämisen merkitystä. Ei yritäkään esittää, että kaikki olisi vain omaa erinomaisuuden ansiota. MIKÄ tuossa ei olisi ok.?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä neuvoja. Älä vihaa menestyneitä ihmisiä, koska silloin sä vihaat myös sitä versiota susta joka voisi olla menestynyt, eli sä et koskaan menesty missään asiassa. Siin kans yksi.
Kiinnostaa millaista on rakastella varakkaan miehen kanssa jolla olisi varaa intiimikirurgiaasi mutta päätös on sinun.
Vierailija kirjoitti:
Hei sä-passiivimies. älä ole s-passiivimies. Siinä neuvo sulle multa, joka kuten sä, ei oo sä-passiivimies. Jos sä et usko, sä voit testaa tota sun bilereissulla sun lähisnagaril ja sun taidot ja kyvyt kyl huomataan ja sä voit huomaa et moni haluu käydä sun lahjakkuudesta varsin intensiivisen keskustelun sun kanssas. voi olla et neki oppii kuin hieno menestyjä oot sä, sä-passiivi mies. Oman elämänsä sä!
Suomen katkerat unohtavat olevansa kuin kuninkaita verrattuna rutiköyhien maiden köyhiin tai menneisyyden ihmisiin jotka elivät karmeissa olosuhteissa.
Mutta ei se elintaso olekaan katkeruuden syy vaan se että toisella on enemmän. He olisivat niitä sietämättömiä rikkaita joiden elämänilo on se että he tuntevat ylemmyyttä. Kuvittelevat siksi että kaikki menestyneemmät ovat juuri sellaisia ja katsovat häntä alaspäin. Aivan kuten hän katsoisi jos rooli olisi toisin päin.
kaikki totta. Vain suomessa uskotellaan ihmisille että ei ole oma vika jos olet köyhyydessä elävä keski-ikäinen etkä ole töissä ollut sitten teinivuosien kesätyön.
Muistatteko tutkimuksen missä paheksuttiin kovalla työllä ja yrittämisellä omaisuuden hankkimista. Sen sijaan oikeana tapana rikastua pidettiin sitä että makaa sohvalla ja voittaa lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ansainnut ihan omalla älylläni isäni miljoonat ja maat ja metsät. Ja perheyrityksen ja suvun suhteet muihin rikkaisiin. Kävin Hankenin kun sinne oli helppo päästä ja helpompaa kuin kauppakorkeassa. Teillä ei ole tähän kykyä köyhät. Minä olen lahjakas täysin omin avuin. Tekin kyllä voitte yrittää. Töitä tekevälle löytyy ja markkinatalous kyllä tekee teistäkin rikkaita voittajia. Niin se teki minustakin.
Oletko ansainnut Suomen sosiaaliturvan kuitenkin?
Vasemmistolaiset eivät edes halua menestyä, koska koko identiteetti on menestyjien vihaamista ja samanlaiset kaveritkin alkaisivat vihaamaan.
Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa.
= Sain työpaikkani sekä asemani kaveri- ja sukulaisuussuhteiden kautta, enkä ole tehnyt päivääkään mitään varsinaisia töitä. Iso palkka hyvillä eduilla pelkästään neposuhteilla.
Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää.
= Minulla on varaa harrastella mukavia juttuja ja pitää pitkiä lomia. Kuvitelkaa tekin köyhät että pystytte samaan ja teistä kaikista voi myös tulla toimitusjohtajia.
Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.
= Minulla ei ole tarvetta valittaa mistään kun rahat ei lopu, joten en pidä siitä että joku muu valittaa ongelmistaan, siitä tulee jotenkin ikävä fiilis itsellekin. Ei ole minun ongelmani jos joku muu on köyhä sillä minä en ole. Köyhät ja huono-osaiset ovat mielestäni tyhmiä.
Vasemmiston paradoksi. Kallis sosiaaturva halutaan. Mutta ei saisi olla sitä menestystä millä se maksetaan.
Tässä tulee köyhän duunarin viisaus: vähän omaava antaa vähästään paljonkin. Paljon omaava ei anna paljosta vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen katkerat unohtavat olevansa kuin kuninkaita verrattuna rutiköyhien maiden köyhiin tai menneisyyden ihmisiin jotka elivät karmeissa olosuhteissa.
Mutta ei se elintaso olekaan katkeruuden syy vaan se että toisella on enemmän. He olisivat niitä sietämättömiä rikkaita joiden elämänilo on se että he tuntevat ylemmyyttä. Kuvittelevat siksi että kaikki menestyneemmät ovat juuri sellaisia ja katsovat häntä alaspäin. Aivan kuten hän katsoisi jos rooli olisi toisin päin.
Suomessa verrataan hyvinvointia toisten suomalaisten hyvinvointiin. Savimaja ei nyt esimerkiksi auta -30 asteen pakkasessa talvella. Yhteishenkeä romutetaan (jos sitä koskaan on ollutkaan), koska yrittäminen ja työ yksilökeskeisesti on vain tärkeää. Ihminen on häiriö siinä välissä. Kuten eräs kykypuolueen tunnettu edustaja Youtubesta poistetulla videolla lausahti "meille tärkeintä on aina MINÄ, ei koskaan ME!" ja tätä seurasi aplodit. Siinä sitä vahvaa välittämistä. Yhteisöllisyyden katoaminen vaivaa muutenkin. Kavahdan ajatusta, että joudun huolehtimaan ihan kaikista muista, mutta kannatan vahvoja turvaverkkoja joita hyvää vauhtia puretaan ja naamioidaan kakanjauhannalla joksikin muuksi. Katkeruutta ei ole havaita, ettemme todellakaan enää välitä toisistamme saati puhalla yhteen hiileen edes sitä vähää mitä ehkä joskus.
Jos elämme yli varojen, kuka ne päätökset tästä on tehnyt? Ei tavallinen kansalainen ainakaan ja sitähän nyt syytetään kaikesta. Päättäjät ylimielisinä hillotolpillaan kurmoottavat hallintoalamaista ja puhuvat yhteisistä talkoista, joihin ei voi osallistua, koska on ulkopuolinen taho, joka määrää heille isot palkkionkorotukset ja mitä siitä seuraisikaan, jos he johtaisivat edestä kansaa. Orwellilaista uuskieltä on myös kannustaminen. Mikä helevetin kannustaminen? Keppiä se on. Ennen oli keppi ja porkkana ainakin käsitteenä. Nyt on keppi ja kannustus eli suomeksi keppi ja enemmän keppiä köyhille ja heikoille.
Jos tämän kirjoittaminen on katkeraa, niin otan tittelin mielelläni vastaan. Toki toivoisin, että joku kumoaisi kaiken mitä kirjoitin. Ei tule tapahtumaan.
Emme halua. Äläpä kerro enempää.