Mökillä uuden miehen ja hänen tuttavapariskunnan kanssa
Tänään eka lomapäivä, jonka kunniaksi startattiin aamusta auto ja suunnattiin vuokramökille.
Ollaan tapailtu tämän miehen kanssa vasta vähän aikaa. Tähän asti on vaikuttanut tosi ihanalta, mutta tämän päivän aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin.
Käytiin kaupassa. Miehet osti kuusi lavaa kaljaa ja kolme pulloa viinaa. Ollaan täällä pari päivää joten hieman ihmetytti tuo määrä.
Kun päästiin mökille, oli mies kaverinsa kanssa ensimmäisenä lorottamassa tien poskessa vaikka täällä on ihan toimiva sisävessakin.
Aiemmin päivällä tehtiin ruokaa. Miehet isoon ääneen ilmoittivat että he hoitavat grillauksen. Ja niin totta tosiaan tekivät. Ensin polttivat kalliit pihvit ja lopuksi vielä onnistuivat tiputtamaan maissit ja tomaatit hiilten sekaan. Jälkimmäiset olivat minulle. Olen siis kasvissyöjä. Yrittivät putsailla niitä minun sapuskoja ja miehen kaverin vaimolle vakuuttelivat ettei pihvit ole palaneita vaikka olivat ihan hiilen mustia. Lopulta tein sitten pari leipää itselleni. Ruuan jälkeen mies ehdotti ruokalepoa, mutta kun siinä lepäilimme niin ehdotti petipuuhia, ei hänen kaveria ja tämän vaimoa kuulemma haittaa. Mökki on n. 60 neliötä jossa on kaksi pientä makuhuonetta, eikä kyllä minkään sortin äänieristystä.
Nyt miehet ovat olleet tunnin lämmittämässä sähkösaunaa :). Miehen kaverin vaimo sanoi että ottivat viinapullon mukaan joten siksi kestää.
Tekisi mieli häipyä täältä jollain verukkeella, en vaan tiedä millä kun jäin juuri lomalle ja tämä reissu oli ihan suunniteltu.
Kommentit (215)
Mulla ois luultavasti tuollaisessa porukassa todella hauskaa. Sulle suosittelen eroa, tulette olemaan törmäyskurssilla vielä monta kertaa ja vaikka teettekin kovasti kompromisseja, eroatte kuitenkin myöhemmin.
Mitä tekemistä sekasaunalla ja kimppakivalla on keskenänsä? Meilläpäin on aivan normaalia saunoa sekasaunassa.
Mitäpä jos lähtisit sieltä sivistyksen pariin
Yritä kestää nuo pari päivää. Käy vaikka kävelyllä yksinäsi tai kaverin vaimon kanssa. Onko uimavesiä lähellä, jotta voisit löhötä rannalla vaikka jonkun kirjan kanssa?
Mutta sitten kun mökkiloma on ohi, niin ehkä kannattaa tosiaan harkita suhteen jatkoa. Ihmiset monesti kuvittelevat voivansa muuttaa toista, muttei se niin helppoa ole, eikä tuo hyvää mieltä kummallekaan.
Miesystävälläsi on selkeästi aika reilut otteet alkoholin kanssa ja sitä ei kannata ohittaa olankohautuksella, vaikka piirre onkin aiemmin pysynyt ilmeisen piilossa (vieraskoreutta uudessa suhteessa?). Viinan kanssa läträäminen tuppaa johtamaan monenlaisiin ongelmiin.
Haha, kunnon perinteinen barbaarien junttireissu.
Ällöttävää ja rahvaanomaista. Varmaan kutsuu sua vielä muijaksi kaveriensa seurassa.
Ehkä sikälin hassua, että suhteen/tapailun alkuvaiheessa vielä yritetään tehdä vaikutus ja korostaa ehkä niitä hyviä puolia. Niin jos mies on nyt jo tuollainen niin minkälainen hän on sitten, kun suhde vakiintuu. Kuulostaa muutenkin siltä, että häntä kiinnostaa enemmän ryyppäys kaverin kanssa kuin sun huomioiminen. Tämän kahden päivän aikana en rajoittaisi ollenkaan miehen juomista ja antaisin käyttäytä miten käyttäytyy, siinäpä ainakin se todellinen luonne tulee esiin. Samalla voisin tehdä tuttavuutta tämän kaverin vaimoon ja haastatella, että onko mökkireissut yleensäkin samantyylisiä. Kotiin päästyä juttelisin miehen kanssa, jos hän ei huomaisi käytöksessään mitään pahoiteltavaa tai outoa niin miettisin ehkä vakavissani suhteen tulevaisuutta.
Lähtisin ja nopeasti, ennen kuin mies on täysin humalassa, ties vaikka muuttuvat agressiivisiksi ja käyvät joukolla päälle kun "pilaat kaiken"
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sekasaunalla ja kimppakivalla on keskenänsä? Meilläpäin on aivan normaalia saunoa sekasaunassa.
huomaa ehkä-sana. eli ei välttämättä mitään tekemistä.
Sano, että sait tekstiviestin ja joku keksimäsi asia on hullusti. Nyt sinun on pakko lähteä kotiin, koska sinua tarvitaan. Asia voi olla mikä tahansa, jos erota meinaat.
kunnon juoppoukko, sano että unohdit auton avaimet kotiin ja aja tiehesi
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ja nopeasti, ennen kuin mies on täysin humalassa, ties vaikka muuttuvat agressiivisiksi ja käyvät joukolla päälle kun "pilaat kaiken"
No voi hyvää päivää mikä ajatuskulku :-o
Ööö... Siisnyt on niin junttimaista touhuu että morjens!
Oot sitten tavannu todella .. **** miehen! Sori nyt vaan mut mä en kyl kattelis tuollasta touhuu.
Miksi helvetissä sitä alkoholia täytyy vetää kun maailmanloppu olis tulossa? Ja vielä vuokramökki!? :D
Siistii!
Croksit jalassa ja ajate varmaan 20vuotta vanhalla autolla..sekin rahoituksella?
.. Ei helvetti kui säälittävää touhuu! Ei varmaan ole kellään mitään kunnon koulutusta? Ei venettä? Ei näköjään edes omaa mökkiä.. Ikääkin varmasti että noi olis voinut hankkia jos olisi käynyt kouluja..
Sori mut mä nauran täälä! NIIIIN ö luokan menoa että ihan hävettää!
varaudu sekasaunaan alasti, ehkä kimppakivaan!