Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 173cm ja 71kg nainen lihava?

Vierailija
24.07.2016 |

Kolmikymppinen, ei harrasta kuntosalia. Lenkkeily yms.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihakset painaa, niin olet normaalipainoinen. Muuten jos et harrasta mitään liikuntaa, niin olet valitettavasti pullukka.

Vierailija
62/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko perseessä selluliittia, se on yököttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä painoa on liikaa. Tietenkin jos on bodari, niin silloin paino voi koostua lihaksista

Miten "painoa on liikaa", jos ap:n bmi on kuitenkin 23,72 eli normaalipainon rajoissa. Hänellä ei siis ole mitään lääketieteellistä syytä laihduttaa, toki esteettiseltä kannalta katsottuna voi olla montaa mieltä.

Vierailija
64/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä painoa on liikaa. Tietenkin jos on bodari, niin silloin paino voi koostua lihaksista

Miten "painoa on liikaa", jos ap:n bmi on kuitenkin 23,72 eli normaalipainon rajoissa. Hänellä ei siis ole mitään lääketieteellistä syytä laihduttaa, toki esteettiseltä kannalta katsottuna voi olla montaa mieltä.

Todella lähellä tuo BMI on lievää ylipainoa

65/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella lähellä tuo BMI on lievää ylipainoa

Lähellä on 24,9. Tuo 23,7 on aivan normaali

Vierailija
66/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkylältä kuulostaa.

Vierailija
67/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ehkä normaali paino, mutta muualla ylipainoinen.

Vierailija
68/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä olet. Olen itse 172/62 ja 58 on minun pituiselle hyvä paino. Näyttää hoikalta muttei laihalta.

Minä olen melkein noissa ap:n mitoissa ja en todellakaan ole lihava. Vyötärönympärykseni on 63cm, mites sinulla?

Tiimalasi! Olen hiukan kateellinen, vaikka ihan tyytyväinen omaan vartalooni olenkin. Minulla vain yksinkertaisesti ei ole vyötäröä. Pituutta 163 ja painoa 57, vyötärönympärys on 75. 

Vierailija
69/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

G kirjoitti:

Suomessa ehkä normaali paino, mutta muualla ylipainoinen.

Aasian BMI käyttöön meilläkin! :D

Vierailija
70/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laihdutusvinkki kaikille ylipainoisille. Mitä jos keskittyisitte nauttimaan elämästänne ulkonäön murehtimisen ja laihduttamisen sijaan? Jotkut onnistuvat laihduttamaan tällä "on pakko, kun oon niin läski yhyyyy" -mentaliteetillä, mutta suurin osa laihduttaa suuremmalla menestyksellä, kun on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Onnellinen ihminen jaksaa liikkua ja sietää elämän pikku pettymyksiä ilman, että menee heti jääkaapille. Mielenterveyteen pitää kiinnittää huomiota enemmän kuin ruokavalioon ja liikuntaan. Kun on hyvä mieli ja jaksaa taas niin ruokavalio ja liikunta alkavat tuntua taas mielekkäiltä ja laihtuu kuin itsestään!

Kokemusta on!

Vierailija
71/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on 173cm ja painaa suunnilleen saman verran. Hän on todella upea ja näyttävän näköinen nainen ,mielestäni juuri sopiva sellaisena kuin hän on. Tuo pituus tekee sen,ettei hän näytä yhtään lihavalta ja vartalo on mitä ihanin :)

Vierailija
72/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, t. kolmekymppinen mies, 189 cm, 69 kg.

Vierailija
73/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava, mutta jos on kyse nuoresta naisesta eikä ole kovin lihaksikas, niin on luultavasti ylimääräistä  ( siis kosmeettisessa mielessä") vaikka normaalipainoinen vielä on. Jos taas on 50-v nainen, niin on melko sutjakkakin ikäisekseen painonsa suhteen.  Toki iän myötä kiloja ei saisi tulla, mutta tosiasia vaan nyt on se, että on eri asia jos 18-v nainen on noissa mitoissa kuin jos 48-v nainen on..... Jos tuosta lähtee paino kiipeämään ylöspäin niin se on noin kilo per vuosi......

Vierailija
74/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lihavanpuoleinen tai ainakin ylipainoinen. Ihannepaino naiselle on pituus, josta otetaan ykkönen pois ja vähennetään 10kg. Esim ihannepaino 165cm pituiselle naiselle olisi siis 55kg.

Ei vaan jaksa ihannepaino on ennemminkin pituus-100 eli hän voisi painaa 73 kiloa. Kunhan on myös vähän lihasta eikä pelkkää löllöä (ns. laihaläski). Itse olen 167cm ja näytän parhaalta 63-70-kiloisena eli 67 on minulle oikein sopiva :)

Vierailija
75/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallien painovaatimus on pituus-120. Eli 175-senttisen paino noin 55 kg.   Sitä luokkaa olin itsekin 25 vuotta sitten. Mutta en ole enää :) Olin mielestäni liian laiha.  Ulkonäöllisesti paras paino oli pituus -110. Nyt painan noin 75 kg ja mielestäni se on liikaa. Tavoite olisi päästä alle 70 kilon.

Vierailija
76/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm/ 113 kg. Minä olen lihava. Ap ei ole lihava.vaan suorastaan ihannemitoissa. Itse olen tyytyväinen, jos saan 30 kg pois

77/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, t. kolmekymppinen mies, 189 cm, 69 kg.

Se, että sinulla ei ole samalla tavalla paikkoja, jonne rasva varastoituu naisilla, ei tarkoita että AP olisi omassa painossaan lihava. Vai onko sinulla rinnat, lantio ja kunnon takapuoli? Reisissä rasvaa, kuten hedelmällisillä naisilla?

Hienoa jos sinulla on sinulle sopiva paino. Minun mieheni on jokusen sentin sinua pidempi ja painaa sellaisen 115kg. On painanut jo viimeisen 10v, eli on ilmeisesti ihannepainossaan. 

Vierailija
78/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "pituus - 110" kg kuulostaa aika hyvältä. Itsekin haluaisin 10 kg lisää, on vaan vaikeeta.

T. kolmekymppinen mies, 189 cm, 69 kg.

Vierailija
79/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnanympärys on 85 niin hoikka yleisilme on kyllä kaukana.

T. 178/63/65D

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 173cm ja paras paino minulle on noin 70kg. Minulla on pitkät, hoikat sääret ja 85D-rinnat, joten yleisilmeeni on hoikka, vaikka vatsassa on ylimääräistä. Tällä hetkellä painan 73kg ja muutamaa kiloa juuri pudotan. Olen harteikas ja "isoluinen", joten minusta ei saa laiheliinia tekemälläkään ja pieni pehmeys sopii minulle. Olen ihan tyytyväinen itseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän