Suklis/månsteri luki uutisen anttilan konkasta ja asiakkaiden megaraivosta
Siellä oli joku välkky (palstailija? Nouse esiin) henkilö lirkuttanut, että asiakkaat menettivät imurin (minkä vitun imurin??) hinnan, mutta myyjät menettivät työnsä. Suklis ymmärtää vertauksia, mutta tuollainen on aivan typerää viisastelua. Jos joku on ostanut tuhannen euron telkkarin ja kolme mattoa, niin miten joku vitun imurin hinta liittyy? Niin ja imuritkaan eivät ole halpoja.
Niin että tällä perusteella asiakkaiden megarage on kuulemma turhaa ja suorastaan halveksuttavaa. Mitä vittua? Myyjä on aivan väärä ragen kohde, sen luulisi aikuisten tajuavan (-.-) mutta kyllä nyt perkele maksettu tuote kuuluu maksajalleen (yleisen järjen mukaan), vaikka puolet maailmasta menettäisi työnsä. Jossain kohtaa jeesustelulle on tultava stoppi. Avuliaisuus, ystävällisyys ja toisten auttaminen, joskus pieni uhrautuminenkin on hienoa, mutta en minä nyt perkele jätä ostamatta ruokaa itselleni siksi, että edessäni jonossa on köyhä ihminen kahden euron kolikon kanssa. Jeesustelijoiden mukaan minun täytyisi varmaan palauttaa ostokseni hyllyyn ja antaa köyhälle 20 euroa käteen XD "Sinä ansaitset sen<3<3<3"
Kommentit (2)
Mammis: ja vaikka olisi varaa, niin onhan se nyt todella raivostuttavaa, että joutuu maksamaan tyhjästä tietämättä etukäteen. Sukliksellakin olisi varaa moneen asiaan, mutta pelkkä 20 euron menetys vituttaa armottomasti, jos ostaa vaikka hutivaatteen joskus. Onneksi niitä huteja ei usein tule tehtyä. Ja oikeastaan joka ikisen euron turha menetys ottaa pannuun.
Niin kyllä se vituttais, jos ois jonkun telkkarin vaikka ostanut ja ei sais tuotetta. Varsinkin jos ei ole mitenkään rikas ja ei ole vara ostaa uutta telkkaria, vaikka olisi tarvinnut.