Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 173cm ja 71kg nainen lihava?

Vierailija
24.07.2016 |

Kolmikymppinen, ei harrasta kuntosalia. Lenkkeily yms.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee niin päin, että jos on isot rinnat painaa vähän enemmän, vaikka muu kroppa olisi miten hoikka. Olet ihannepainossa. Tikkumaisuus on rumaa ja niin nähty.

Vierailija
22/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tänne taitavat kommentoida vaan laihat syömishäiriöiset joilla ongelmia oman kehonkuvansa kanssa. AP on oikeen normaalipainoinen ja näyttää varmasti normaalikokoiselta. Ja mielestäni tämä kysymys oli ylipäätään täysin turha, luulisi AP:n näkevän peilistään näyttääkö lihavalta vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino toi on, joten hyvä on.

Jos nyt rehellisiä ollaan, niin tuo on normaalipaino miehelle ei naiselle.

Vierailija
24/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole lihava, mutta roteva. Normaalipainon ylärajoilla, on siis terveyden puolesta ihan hyvä paino mutta tuskin näyttää hoikalta :)

Kun täällä aina kommentoidaan että ylipaino on kamala asia nimenomaan siksi että terveysongelmat tulee yhteiskunnan maksettavaksi niin paskanko väliä sillä näyttääkö hyvältä? Käännä katseesi johonkin kauniimpaan kohteeseen.

Vierailija
25/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen ja jos tuo liha on enemmän lihasta kuin muuta massaa, asia on todella hienosti. Itse olen 168 cm ja painan 67 kg. Olemus on normaali ellei perästi vähän solakanpuoleinen, mutta käyn salilla  usein ja harjoitan juuri lihasvoimaa. Vatsaa ei ole  lainkaan, vyötärö on ehkä liiankin kapea, mutta peffa- ja reisilihasta on sekä hauista jonkin verran. Ja olen reippaasti mummoikäinen.

Vierailija
26/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tänne taitavat kommentoida vaan laihat syömishäiriöiset joilla ongelmia oman kehonkuvansa kanssa.

Ei kyllä ylipainoinen itsekin voi kommentoida jos joku muu on ylipainoinen. Ei kaikki ylipainoiset ihaile omaa/muiden ylipainoa ja puolustele sitä.

Vierailija
27/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huomannut, että tuo pituus-110 on oikein hyvä nyrkkisääntö. Itse olen 170/60 ja on minulle hyvä pituus-painosuhde. Profiili näyttää hoikalta, mutta lihastakin löytyy. Jos yhtään tästä paino nousee, näkyy heti kaksoisleukana ja vatsan kasvuna.

Vierailija
28/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainon ylärajoilla. Itse olen samankokoinen ja pari kiloa on ekstraa.

Vierailija
29/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 177 cm ja painan normisti 62 kg, nyt viidennellä kuulla raskaana ja painan 70 kg.

Riippuu tietysti vartalotyypistä ja kuinka paljon on lihasta/löysää, sanoisin että olet tanakka/roteva.

Vierailija
30/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä on jonkun verran. Ihannepainosi olisi 60-65 kg! Mutta et ole varsinaisesti lihava, ei ole terveydelle haittaa!

Vierailija
31/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
32/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanpituinen mutta painoa 62kg. C75 rintakoko ja näytän peilin edessä kyllä hyvälle.

Vierailija
33/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily jo varmaan tuo mukanaan sen verran lihasta, että et lihava kuitenkaan ole. Itse reilut kymmenen kiloa kevyempi, suunnilleen saman mittainen, mutta lihasta mulla ei ole merkittävästi. Silti omastakin mielestäni liian laiha. Voisin kuvitella sinun olevan "pehmeä", ruumiinrakenteesta sitten riippuu, näytätkö sopusuhtaiselta vai isolta. Moni pitkä nainen muuttuu ylikiloilla kookkaan näköiseksi, isoksi, massiiviseksi, vaikkei lihavalta näyttäisikään.

Vierailija
34/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole lihava, muttei kyllä hoikkakaan. Jos on omenavartaloinen niin silloin varmaan voi olla jo vähän kokoa vyötäröllä, mutta jos olet X-, päärynä tai suora niin näytät varmasti (ainakin vaatteet päällä) hyvältä.

En jaksa kaivaa enempää kun sivut jotenkin tökkii, mutta tässä muutama kroppa läskihuutelijoille:

Sama pituus, -1kg:

http://www.mybodygallery.com/photos-46677-body-shape.htm?StartAt=17#.V5…

Sama pituus, +4kg:

http://www.mybodygallery.com/photos-37358-body-shape.htm?StartAt=30#.V5…

Sama pituus, +5kg:

http://www.mybodygallery.com/photos-37628-body-shape.htm?StartAt=28#.V5…

AP just sanoi ettei käy salilla eikä edes lenkillä, joten ei näytä tolta. Kato nyt ton ekan reisilihaksia esimerkiksi, jos et vatsasta nää. Sen lisäksi kai nyt lihavakin saa otettua muutaman edustavan kuvan, sitten kun päästää vatsan ulos ja lonkka neutraaliin asentoon niin näyttääkin aika toisenlaiselta.

Ilman treeniä AP on selvästi lihava. Pistäköön kuvansa vaikka päättömänä jos haluaa tarkempia mielipiteitä. Mieskin olisi lihava noilla spekseillä, jos ei treenaisi mitään.

Vierailija
35/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Itse olen 166cm ja painan noin 65-66 kg. Olen kyllä harrastanut salilla käyntiä monta vuotta, joten se totta kai vaikuttaa ulkomuotoon ja myös se, että mulla on tiimalasivartalo. Rasvaprosentti aiemmissa mittauksissa oli ok, joten olen oikein tyytyväinen itseeni tämän painoisena. Aiemmin painoin noin 20kg enemmän, kun en harrastanut liikuntaa oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
36/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanmittainen ja paino 62-63. Jokainen ylikilo tuntuu pahalta lenkillä. Lenkkeily ei kasvata lihasta vaan kiinteyttää. Itselläni on lihaksia ja suht siro luusto,, mutta kyllä 71 kuulostaa paljolle eri mallisellekin samanpituiselle.

Lihava et tietenkään ole

Vierailija
37/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuijottako niinkään painoonne vaan siihen, onko teillä lihas- vai rasvamassaa. Rasvamassa muutetaan lihasmassaksi esim. fyysisellä työllä tai harjoitteilla. Lihasmassa on terveellistä, se tukee monin tavoin kehoanne, sisältää hyviä hormoneja ja suojaa kehoa.

Vierailija
38/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin vartalosta. Itse olen normaalisti 175/71 enkä todellakaan näytä lihavalta tai edes tanakalta. Rinnat ovat melko suuret. Solisluut erottuvat liiaksikin. Jenkkakahvoista tai makkaroista ei ole tietoakaan. Itse kyllä liikun mutta tämä on normaali aikuisiän paino minulle. Kaikki vartalossani on sopusuhtaista ja vyötärö erottuu.

Vierailija
39/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 173cm ja 16-17v painoin 69kg jolloin näytin lähes luurangolta. Solisluut ja poskipäiden luut törrötti. Aikuisiällä hoikimmillani oon ollut 73kg ja tosi hoikka. Sain ihan valtavasti koko ajan palautetta siitä miten hoikka olin. 76 kg on ollut ihannepainoni. Nyt painan raskaana 86kg enkä ole yhtään lihavan näköinen.

Vierailija
40/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihava.

Itse olen myös lihava, 170cm/57kg. Muutama kilo pitäis saada pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä