Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 173cm ja 71kg nainen lihava?

Vierailija
24.07.2016 |

Kolmikymppinen, ei harrasta kuntosalia. Lenkkeily yms.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

73kg pitää itseään hoikkana.?

Vierailija
42/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 173cm ja paras paino minulle on noin 70kg. Minulla on pitkät, hoikat sääret ja 85D-rinnat, joten yleisilmeeni on hoikka, vaikka vatsassa on ylimääräistä. Tällä hetkellä painan 73kg ja muutamaa kiloa juuri pudotan. Olen harteikas ja "isoluinen", joten minusta ei saa laiheliinia tekemälläkään ja pieni pehmeys sopii minulle. Olen ihan tyytyväinen itseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso AP peiliin! Emme me voi sanoa ilman kuvaa näytätkö lihavalta. Joku voi näyttää pyöreältä noilla mitoilla ja toinen taas normaalilta ja urheilulliselta. Kehonkoostumuksesta kiinni miltä sinä näytät :)

Vierailija
44/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on 173cm ja 77kg. Harrastetaan yhdessä lenkkeilyä ja salia. Vaimolla on täydellinen vartalo! Ihanat rinnat ja naisellinen lantio. Vatsa timmi ja reidet myös. Peppu paras mitä voi olla semmonen puristeltava. Ei todellakaan voi sanoa että olis yhtään ylimääräistä missään kohtaan vartaloa. Vaimoni on hoikka ehdottomasti!

Olen itse ollut aikoinaan salilla töissä ja tullut jutelleeksi monien naisten kanssa painoasioista. Moni kuvittelee että naisen pitäis painaa 50-55kg että on hoikka. Ei pidä paikkaansa! Tiedän että monet naiset todellisuudessa painaa monta kiloa enemmän mutta sillon kun painoa kysytään, niin pokkana valehdellaan alakanttiin. En ymmärrä sitä eikä omalla vaimolla ole koskaan ollut sellaista ongelmaa. Se tekeekin vaimosta vielä seksikkäämmän kun hän on tyytyväinen itseensä ja vartaloonsa ja se näkyy hänestä positiivisesti.

Vierailija
45/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole lihava, muttei kyllä hoikkakaan. Jos on omenavartaloinen niin silloin varmaan voi olla jo vähän kokoa vyötäröllä, mutta jos olet X-, päärynä tai suora niin näytät varmasti (ainakin vaatteet päällä) hyvältä.

En jaksa kaivaa enempää kun sivut jotenkin tökkii, mutta tässä muutama kroppa läskihuutelijoille:

Sama pituus, -1kg:

http://www.mybodygallery.com/photos-46677-body-shape.htm?StartAt=17#.V5…

Sama pituus, +4kg:

http://www.mybodygallery.com/photos-37358-body-shape.htm?StartAt=30#.V5…

Sama pituus, +5kg:

http://www.mybodygallery.com/photos-37628-body-shape.htm?StartAt=28#.V5…

AP just sanoi ettei käy salilla eikä edes lenkillä, joten ei näytä tolta. Kato nyt ton ekan reisilihaksia esimerkiksi, jos et vatsasta nää. Sen lisäksi kai nyt lihavakin saa otettua muutaman edustavan kuvan, sitten kun päästää vatsan ulos ja lonkka neutraaliin asentoon niin näyttääkin aika toisenlaiselta.

Ilman treeniä AP on selvästi lihava. Pistäköön kuvansa vaikka päättömänä jos haluaa tarkempia mielipiteitä. Mieskin olisi lihava noilla spekseillä, jos ei treenaisi mitään.

Ei sanonut ettei "treenaa mitenkään" vaan ettei harrasta kuntosalia. Ensimmäinen on joo timmi ja kilon kevyempi seuraavat kaksi reilusti painavempia. Kuvat eivät ole osoittamaan että ap näyttää noin hyvälle, kuten jo mainitsin en tiedä hänen vartalotytppiään, vaan ihan vaan niille joiden mielestä 70+ kiloinen nainen on aina läski tai liian iso. Paino on normaalipainoinen ja sen näkee.

Vierailija
46/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilön rakenteesta, mutta ilman treeniä sanoisin, että on vähintäänkin pyöreä, ja ylimääräistä löytyy. Olen itse 163 cm ja 63 kg, ja kyllä tästä pitäisi saada 10 kg pois, jotta näyttäisin hoikalta.

Vierailija
47/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljolta kuulostaa, mutta toisaalta minulla on hieman pidempi, 175 cm, tuttu, joka varmaan painaa suunnilleen noin paljon ja näyttää aika hoikalta. Hän on päärynävartaloinen, siis raskas rakenne lantioilta alaspäin. 

Vierailija
48/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman pituinen olen ja painoin joskus 70kg, kun en harrastanut mitään ja söin enemmän hiilaria. Nyt laihduttanut painon 60kg ja eron huomaa kaikki. Vanhoista kuvista näen pyöreän sohvaperunan, joka ei harrastanut minkäänlaista liikuntaa. Oksettaa nykyisin ajatella miten päästin itseni lievästi ylipainoiseksi. Suosittelen liikuntaa jo oman terveyden kannalta.

Vierailija
49/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Ensiajatuksena tulee mieleen terveen ja hyväkuntoisen näköinen.❤

Vierailija
50/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on lievästi lihava. Itse olen 174 cm ja 52 kg, tosin tiedostan olevani hiukan alipainoinen. Ihannepaino tämän pituiselle olisi varmaankin ~60 kg: siihen mahtuisi jo lihasta ja kohtuullisesti rasvaa.

Vierailija
51/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen

Vierailija
52/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu henkilön rakenteesta, mutta ilman treeniä sanoisin, että on vähintäänkin pyöreä, ja ylimääräistä löytyy. Olen itse 163 cm ja 63 kg, ja kyllä tästä pitäisi saada 10 kg pois, jotta näyttäisin hoikalta.

Riippuu rakenteesta mutta AP on kuitenkin vähintäänkin pyöreä? Ei, vaan riippuu rakenteesta. Piste.

Olen yhtä pitkä ja painava kuin sinä ja olen hoikka. 10kg laihempana olisin täysin tissitön ja perseetön. Siispä tämä on jokaiselle tapauskohtaista.

Vierailija
53/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava nainen, tai riippuu ihan omasta ruumiinrakenteesta. Itse olen 165cm ja painan 80kg lihasta. Vaatekoko s/m. Pelkästä painosta on vaikea sanoa onko joku lihava.

Vierailija
54/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin BMI on normaali, mutta lähellä ylipainon rajaa.

Vierailija
55/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 163cm pitkä ja painan 71kg. Vaikka lihastakin on, olen siltikin auttamattomasti lihava. En haluaisi myöntää sitä, mutta näin se vain on. Meni kyllä alkuperäisen aiheen ohi.

Vierailija
56/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173cm pitkä. Minua on aina pidetty hyvin rotevana ja isona tyttönä, myös silloin kun painoin reippaasti alle 70kg. Minun mielestäni et ole yhtään lihava, mutta kokemusteni mukaan kanssaihmiset ovat eri mieltä..

Vierailija
57/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä painoa on liikaa. Tietenkin jos on bodari, niin silloin paino voi koostua lihaksista

Vierailija
58/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha kenenkään puolustella.vaikka kävisi salilla ja olisi siis lihastakin niin silti painoa liikaa.roteva mamma kyseessä.

59/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä olet. Olen itse 172/62 ja 58 on minun pituiselle hyvä paino. Näyttää hoikalta muttei laihalta.

Minä olen melkein noissa ap:n mitoissa ja en todellakaan ole lihava. Vyötärönympärykseni on 63cm, mites sinulla?

Vierailija
60/79 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea, ellei ole hyvin treenattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi