Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten epärealistiset ulkonäkövaatimukset - Amandakin on "tavis"

Vierailija
21.07.2016 |

Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?

Linkataan tähän ketjuun tavallisia ja avataan miesten silmät.

Kommentit (435)

161/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mutta Amanda Harkimo on hyvin tavallinen. Samanlaisia näkee kaupungilla kymmenen tusinassa. Samasta mukakastista on huomattavasti paremman näköinen mm. Sofia Nousila.  

Siis varmaan Sofia Ruusila-Nousiainen.

Sofia oli paljon paremman näköinen ennen kuin rupesi leikkimään Suomen Kim Kardashiania. Nykyään tosi luonnottoman näköinen.

Sofia oli nuorempana hieman pullaposki. Nyt kun on timmi, niin on varmaankin Suomen ykkönen omassa ikäsarjassaan. 

Sofia oli aikaisemmin kaunis nuori nainen. Luonnostaan nätti ja hoikka silloinkin. En ymmärrä lainkaan puhetta pullaposkista.

Nyt hän on todella muovisen näköinen. Ei tietenkään ruma, mutta jotain on kadonnut.

Ja tämä on muuten miehen mielipide.

Minä taas pidän Sofian nykyisestä ulkonäöstä enemmän. 

162/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-m30- kirjoitti:

Katsoin tuo Kerrin kun en tiennyt miltä näyttää ja yllätyin suuresti. Ei ole mun mielestä superkaunotar, siis on hyvännäköinen muttei hotinta hottia. Jos avaan Tinderin niin vastaan tulee useita häntä kauniimpaa naista.

Myös tuo ruumiinrakenne jakaa mielipiteitä. Kaikki miehet eivät todellakaan pidä Kardashiantyyppisestä vartalosta, et sori vaan HEL-NYC. Siis ei siinä mitään vikaa ole, mut ainakin itse pidän enemmän "petite" naisista. Eli pituus tyyliin 165 cm, rinnat pienehköt ja kiinteät, kiva peppu. Sanoisin et Janni Hussilla on melko täydellinen vartalo, toki naisen ei tarvitse olla niin lihaksikas.

Kauniita suomalaisia mm. Li Andersson, Janni Hussi, Vilma Murto ja lukuisat ei-julkisuuden henkilöt. Jos saisin valita kenen kanssa harrastaa seksiä niin valitsisin pari naista peruskouluajoilta, jotka ovat todella upeita ilmestyksiä näin kolmekymppisenäkin.

Janni Hussi muuten on kasvoiltaankin todella kaunis. Joku AH jää niin jalkoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mutta Amanda Harkimo on hyvin tavallinen. Samanlaisia näkee kaupungilla kymmenen tusinassa. Samasta mukakastista on huomattavasti paremman näköinen mm. Sofia Nousila.  

Sofia oli paljon paremman näköinen ennen kuin rupesi leikkimään Suomen Kim Kardashiania. Nykyään tosi luonnottoman näköinen.

Sofia oli nuorempana hieman pullaposki. Nyt kun on timmi, niin on varmaankin Suomen ykkönen omassa ikäsarjassaan. 

Sofia oli aikaisemmin kaunis nuori nainen. Luonnostaan nätti ja hoikka silloinkin. En ymmärrä lainkaan puhetta pullaposkista.

Nyt hän on todella muovisen näköinen. Ei tietenkään ruma, mutta jotain on kadonnut.

Niin on tämäkin. Hän oli teininä melko maatiaisversio nykyisestä itsestään, jolle ei Suomesta kovin montaa edelle menijää löydy.

Vierailija
164/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL᠆NYC kirjoitti:

Pahoittelut, äskeiseen viestiin tuli ajatusvirhe! Asun siis USA:ssa! En Helsingissä!

Me haluttais kaikki nähdä sun kuva eli lunastapas nyt lupaukset ja me arvioidaan ootko kaunotar vai samanlainen tavis kuin Harkimo. Otatko haasteen vastaan? Jos et uskalla laittaa omaa lärviäsii niin laita joku julkkis tai siis tavis jota muistutat?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d6/80/dc/d680dc5cd2c10ac5885b…

Kasvonpiirteet ovat hyvin samanlaiset, samoin minulla on ruskeat silmät ja pisamia. Minulla on tosin pitkät hiukset, enkä ole ihan noin hoikka. Enkä meikkaa, vaikka tuota meikkiä katsellessani toivoisinkin että osaisin. 

"Näytän tuolta...paitsi hiusten osalta...niin ja painon osalta...niin ja tietysti myös meikin osalta. Oikeastaan en siis edes näytä tuolta, mutta päätin silti laittaa tuon kuvan ilman mitään hyvää syytä"

Vierailija
165/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL᠆NYC kirjoitti:

Pahoittelut, äskeiseen viestiin tuli ajatusvirhe! Asun siis USA:ssa! En Helsingissä!

Me haluttais kaikki nähdä sun kuva eli lunastapas nyt lupaukset ja me arvioidaan ootko kaunotar vai samanlainen tavis kuin Harkimo. Otatko haasteen vastaan? Jos et uskalla laittaa omaa lärviäsii niin laita joku julkkis tai siis tavis jota muistutat?

Kasvonpiirteet ovat hyvin samanlaiset, samoin minulla on ruskeat silmät ja pisamia. Minulla on tosin pitkät hiukset, enkä ole ihan noin hoikka. Enkä meikkaa, vaikka tuota meikkiä katsellessani toivoisinkin että osaisin. 

Nytkö sä olet siis jo aasialainen malli, mutta et sitten kuitenkaan ole laisinkaan aasialaisen mallin näköinen?

Sun jutut menee aina vaan sekopäisemmiksi.

Vierailija
166/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL᠆NYC kirjoitti:

Eli ei ollut kovin paljon sinne päinkään.

Vierailija
167/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piste kirjoitti:

Miehet ohoi! Laittakaa kuvanne.Aloitetaan sit alusta :D

Suomalaiset miehet ovat vitun rumia.

Tää on MUN mielipide.

No mun tyttöystävä on aika paljon kauniimpi kuin Amanda Harkimo. En sanoisi Amanda Harkimoa vielä tavikseksi, mutta sen voin luvata että mielipiteeni tavisnaisesta ei hivele kaikkien naisten itsetuntoa. Ja arvaa mitä, olin selvästi ylipainoinen kun aloin seurustella tyttöystäväni kanssa. Miehet kun pystyy kompensoimaan ulkonäköään monilla asioilla, toisin kuin naiset. Hajottaako?

168/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL᠆NYC kirjoitti:

Nytkö sä olet siis jo aasialainen malli, mutta et sitten kuitenkaan ole laisinkaan aasialaisen mallin näköinen?

Sun jutut menee aina vaan sekopäisemmiksi.

Kasvonpiirteet ovat samanlaiset, posket, leuka, kulmat, silmät, nenä, leukaperät, iho, silmienväri, pisamat. Eroa oli paino, hiusten pituus ja meikki.

Vierailija
169/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

-m30- kirjoitti:

Katsoin tuo Kerrin kun en tiennyt miltä näyttää ja yllätyin suuresti. Ei ole mun mielestä superkaunotar, siis on hyvännäköinen muttei hotinta hottia. Jos avaan Tinderin niin vastaan tulee useita häntä kauniimpaa naista.

Myös tuo ruumiinrakenne jakaa mielipiteitä. Kaikki miehet eivät todellakaan pidä Kardashiantyyppisestä vartalosta, et sori vaan HEL-NYC. Siis ei siinä mitään vikaa ole, mut ainakin itse pidän enemmän "petite" naisista. Eli pituus tyyliin 165 cm, rinnat pienehköt ja kiinteät, kiva peppu. Sanoisin et Janni Hussilla on melko täydellinen vartalo, toki naisen ei tarvitse olla niin lihaksikas.

Kauniita suomalaisia mm. Li Andersson, Janni Hussi, Vilma Murto ja lukuisat ei-julkisuuden henkilöt. Jos saisin valita kenen kanssa harrastaa seksiä niin valitsisin pari naista peruskouluajoilta, jotka ovat todella upeita ilmestyksiä näin kolmekymppisenäkin.

Janni Hussi muuten on kasvoiltaankin todella kaunis. Joku AH jää niin jalkoihin...

Vaikea sanoa kumpi noista on parempi kasvoista. Kumpaakaan en omaksi huolisi.

-mies

Vierailija
170/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piste kirjoitti:

Tää on MUN mielipide.

Fiksu kyllä ymmärtää sanomattakin, että kyse on sinun mielipiteestä. Ja siihen mielipiteeseen sulla on oikeus. Sitä vaan ihmettelen, että miksi ja mitä tässä pitää sitten alusta aloittaa? Saat avata ihan vapaasti uuden ketjun ja vongata siellä sitten miesten kuvia, mutta tässä ketjussa ei käsittääkseni ole aiheena vauva-palstan miesten, tai miesten ulkonäkö ylipäätään.

Vierailija
171/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Minä taas pidän Sofian nykyisestä ulkonäöstä enemmän. 

Niin minäkin. Enkä edes tiedä miltä hän näytti ennen.

Toi Hussi oli hyvä. Ei nyt mikään Anna Nyström mutta todella kaunis ja seksikäs.

M38

Vierailija
172/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun pointti on nyt ihan hukassa eli täällä luetellaan kauniita naisia tai arvostellaan supermalleja kun siis pointtina taisi olla luetella tavallisia naisia eli miltä tavallinen sinusta näyttää, näyttääkö Harkimolta vai esim. tältä (hänellä on vähän ylipainoa mutta niinhän taviksillakin on):

http://mamigogo.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/85/2013/07/BBH-E…

Vierailija
173/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piste kirjoitti:

Tää on MUN mielipide.

Semmoset pimppiraget sieltä. Onko se niin vaikea tajuta, että pelkästään hoikkana pysymällä ja kevyellä meikillä pääset SINÄKIN tuonne Amanda Harkimo tasolle. Olettaen ettei sulla ole mitään isompia kehitysvammoja naamassa. 

http://static.fjcdn.com/pictures/Women_0a821a_2146741.jpg

Jotta totuus ei unohtuisi. 

Että lenkille ja jumppaan siitä vaan. Kuulikko?!!

Vierailija
174/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piste kirjoitti:

Tää on MUN mielipide.

No mun tyttöystävä on aika paljon kauniimpi kuin Amanda Harkimo. En sanoisi Amanda Harkimoa vielä tavikseksi, mutta sen voin luvata että mielipiteeni tavisnaisesta ei hivele kaikkien naisten itsetuntoa. Ja arvaa mitä, olin selvästi ylipainoinen kun aloin seurustella tyttöystäväni kanssa. Miehet kun pystyy kompensoimaan ulkonäköään monilla asioilla, toisin kuin naiset. Hajottaako?

Ja muuten, mulla on sama homma kuin monilla naisilla: täysin epärealistinen kehonkuva. Näen itseni 15-20 kg hoikempana kuin oikeasti olen. Ja 10 cm pidempänä. En ole koskaan pitänyt itseäni lihavana tai huonokuntoisen näköisenä. Enkä ole koskaan oikein osannut mieltää, että naissuosio riippuisi ollenkaan ulkonäöstä, jotkut sairaalloisen lihavat nyt poislukien.

Vierailija
175/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun pointti on nyt ihan hukassa eli täällä luetellaan kauniita naisia tai arvostellaan supermalleja kun siis pointtina taisi olla luetella tavallisia naisia eli miltä tavallinen sinusta näyttää, näyttääkö Harkimolta vai esim. tältä (hänellä on vähän ylipainoa mutta niinhän taviksillakin on):

Itse en kyllä näe mitään järkeä ottaa läskejä edes näihin "mittareihin" mukaan. Ja tämä koskee kumpaakin sukupuolta. Eli ei voi arvostella.... Sääliksi käy muuten tuotakin kuvan tyttöä. Saattaisi näyttää hoikkana vaikka kuinka kauniilta.

176/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo minusta mikään tavis ole, mutta ihan mukavan näköinen nainen. 

Vierailija
177/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, "vähän". 

178/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piste kirjoitti:

Tää on MUN mielipide.

Semmoset pimppiraget sieltä. Onko se niin vaikea tajuta, että pelkästään hoikkana pysymällä ja kevyellä meikillä pääset SINÄKIN tuonne Amanda Harkimo tasolle. Olettaen ettei sulla ole mitään isompia kehitysvammoja naamassa. 

http://static.fjcdn.com/pictures/Women_0a821a_2146741.jpg

Jotta totuus ei unohtuisi. 

Että lenkille ja jumppaan siitä vaan. Kuulikko?!!

Paitsi, että minä en syö kuin virtahepo jokainen päivä, en yhtenäkään päivänä viikossa. En kuitenkaan näytä tuolta. Mieheni näyttää tuolta, vaikkei tee ulkonäkönsä eteen mitään. Muuten hyvä. 

Vierailija
179/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden tyhjänpäiväisin ketju. Tapelkaa, niin saatte sidukkaa ja mustapippuriketsuppia! Hophop!

Vierailija
180/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kuvat niistä tavallisista naista on? Miksi täällä kinastellaan vaan jostain supermallien ulkonäöstä?

Tässä tavallinen suomalainen nainen, pari esimerkkiä:

http://www.ukir.info/@Bin/121557/Puheenjohtaja_C._Hammar%5B2%5D.jpg

https://2.bp.blogspot.com/-7ljMFiGJO14/V0ANQ_LLgfI/AAAAAAAAEGo/uM-6WkRz…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän