Mikä on kallein omistamasi esine, jos taloa tai autoa ei lasketa?
Mulla sohva, joka maksoi aikanaan 800 euroa. Eihän sillä tosin ole enää mitään arvoa.
Kommentit (88)
Tietokone, 3700 euroa. Kitaravahvistin 3400 euroa. Kitara, 2500. Siinäpä ne. Yli tonnin kitaroita löytyy 4 kpl.
Tietokone menettää arvonsa hyvin nopeasti. Kitarakamat ei oikeastaan yhtään. Voi jopa nousta, jos on keräilyharvinaisuus. 60-luvun laatukitaroihin saa laittaa nollan perään.
Miehen kanssa omistamamme metsäpalsta (no joo ei ehkä esine).
Esineistä arvokkain on ehkä ammattimoottorisaha maksoi uutena noin 650€.
Kultainen kaulakoru tai itse asiassa korusarja johon kuuluu kaulakoru, rannekoru, sormus ja korvikset
Kissa, sain sen ilmaiseksi, mutta siihen on uponnut ties kuinka monta tonnia vuosien varrella.
Paras jälleenmyyntiarvo olisi keräilynukeilla, jos myisin voisin saada enemmän kuin olen niistä aikoinaan maksanut.
Nahkasohva oli useita tuhansia, 3500 tms taisi olla. Se on kallein esine.
Skootteri, joka maksoi 2200 euroa. Markka aikana kallein oli videonauhuri, joka maksoi 6000 markkaa vuonna 1983. Hirveä summa verrattuna tuon aikaiseen palkkatasoon.
Loistava kysymys!
Ehkä vihkisormus, jos ajatellaan, mitä siitä vois saada myydessä. Muutama huonekalu on ostettaessa ollut jopa kalliimpi, mutta niillä tuskin on mitään myyntiarvoa. Täytyy oikein miettiä, löytyykö mitään muuta arvokasta.
Tietokone maksoi vajaat 3 tonnia 5v sitten. Olisko 300 nykyään.
No olkkarin desikn-lamppu maksoi 800, se on kai pitänyt arvonsa paremmin.
Muutama taulu on melko arvokas ja halvempia
1000-2500e hintaisia on kymmeniä
Voisin sanoa, että mummolan salin ruokakalusto 40-luvulta, mutta ei. Kyllä se on tuo vihkisormukseni.