Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten epärealistiset ulkonäkövaatimukset - Amandakin on "tavis"

Vierailija
21.07.2016 |

Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?

Linkataan tähän ketjuun tavallisia ja avataan miesten silmät.

Kommentit (435)

Vierailija
121/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä joku pelle "Sebastian' hesasta luulee.Sebastian on ikiteini,valkastut hampaat ja hiukseet,thaikuissa otettuja suttu tatskoja,jalassa lököfarkut,jalat lyhyet ja yläkroppa ylitreenattu kuin gorillalla

Ei ihme,että etelän tytöt ovat sinkkuja.

Vierailija
122/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, yhdelläkään suomalaisella miehellä ei olisi mitään tsansseja esim. Miranda Kerrin näköiseen naiseen tosielämässsä - eihän sen näköisiä edes ole Suomessa. Eli jos miehet istuvat himassa ja odottavat Mirandan näköistä naista saapuvaksi niin siinähän sitten odottavat koko elämänsä.

Tervetuloa vaikka tänne Tampereelle katselemaan naisia leggingseissään ja kouvolatukissaan :)

No en tiedä, ei mun mielestä tuo Kerr ole mistään kotoisin. Ja kun googlettelin sen miesystävää, niin en kyllä itse ainakaan tajua mikä tuossa sitten on ihmeellistä. Tosin en ole nainen enkä homokaan, niin mistäpä minä mitään tiedän. Sikäli aika erikoinen väite, että yhdelläkään suomalaisella miehellä ei olisi mahdollisuuksia Kerrin näköiseen naiseen. 

Kuule kun Kerr tulisi sua vastaan S-Marketin kahviosastolla ja hymyilisi sulle, niin sydämesi heittäisi ylimääräisen voltin ja päässäsi suhisi ja katsoisit perään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taviksia:

http://1.bp.blogspot.com/-MGw5tkR0K-s/T-ImfFWsVnI/AAAAAAAAAEI/B-t13WVYO…

http://1.bp.blogspot.com/-NuOVM1VkNzs/UVwVXJ8ycrI/AAAAAAAAJhw/3ZsEIIydH…

http://2.bp.blogspot.com/_4_dXPB57ows/S7Mqn_BdzUI/AAAAAAAABEA/uVNENhy18…

Ymmärrättekö eron esim. Amandaan hyvät miehet?

Näistä naisista saataisiin ihan nättejä (Amandan luokkaa vastaavia) kun kasvattaisivat pitkät tai puolipitkät hiukset, värjäisivät maltillisesti, opettelisivat hyvän arkimeikin ja heittäisivät *uun nenärenkaat ym. kasvolävistykset.

Juuri näin. En tiedä, miksi jotkut tavalliset naiset vetävät kaiken ihan läskiksi, enkä puhu nyt painosta.

Kynitään tukka, värjätään se mahdollisimman räikeästi ja laitetaan naama täyteen rautaa. Päälle vielä tatuoinnit.

Onko tämä jotain sellaista, että nainen haluaa olla tosi "rock"? Vaikutelma on kuitenkin tukevasti WT.

Siksihän he juuri ovat ns tavallisia naisia.

Sen ymmärrän, jos joku läski vetää ulkonäkönsä täysin överiksi. Hän ilmeisesti luulee, että "räväkkä" ulkonäkö on ainoa asia, jolla hän voi kilpailla, vaikka se todellisuudessa vain rumentaa häntä.

Mutta sitä en ymmärrä, että joku ihan ok-näköinen ja normaalipainoinen nainen rumentaa itseään tuolla tavalla tahallaan.

Vierailija
124/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on noita miesten morkkauksia kuultu ihan livenäkin. Yksi tapailemani mies nyrpisteli jopa VS-malleja nähdessään... Aika tehokkaasti tajuaa mitkä on omat mahdollisuudet saada mies jos jopa maailman kauneimmat naiset eivät kelpaa :S

Monet miehet ihan oikeasti tykkäävät enemmän tavallisista, kadulla kävelevistä naisista kuin television/netin sutturoista, usko tai älä. 

Vierailija
125/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma BMI:ni olisi muutoin 18, mutta koska muotoja löytyy niin lähempänä 35 on ihan normaali, eli Amerikan malliin 120-60-120. Olen itse lähempänä Kardashiania kuin Amandaa, ja mieheni kuvailee minua usein erotiikan jumalattareksi. :D

On ihan söpöä että Suomenkin kaltaisessa kylässä Amandan kaltaiset sekundajulkkikset saavat tuntea itsensä tärkeiksi! ;)

Vierailija
126/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra X kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti, muttei tissejä. Ei voi olla 9 tai 10 nainen ilman tissejä. 

Olen eri mieltä. Mielestäni nainen voi ihan hyvin olla 9 tai jopa 10, vaikka rinnat olisivatkin pienet.

Et kuulukaan keskiarvoon. Miehet valitsevat täydelliseen naisen kroppaan sopivan kokoiset D-DD ryntäät.

Vierailija
127/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm lantio? Mitä? Tuohan on valtava.

Vierailija
128/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda oli varsin kaunis viidakon tähtöset-aikana. Luonnollinen meikki, hyvä sporttinen kroppa eikä mitään silareita. Nyt on pelkkä häivähdys tuosta ajasta, paljon paljon huononpaan mennyt tyyli. Less is more

Vierailija
129/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä otan tinderin stadissa käteen ja swaippailen niin se on täynnä amanda harkimon tasoisia naisia. Onko ne kaikki jotain superkauniita? 

130/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä ja kyllä täällä näkee ainakin tosi paljon Hel-Nycin linkkaaman kuvan tytön näköisiä teinityttöjä. Nykynuoret osaavat olla tosi tyylikkäitä, osaavat meikata jne. Jouduin tässä työn puolesta yhtenä viikonloppuna viettämään iltaa yökerhossa, jonne pääsi myös tosi nuoria, en tiedä oliko ikäraja 18 vai 20. Kiinnitti huomiota, kuinka upean näköisiä melkeinpä kaikki nuoret naiset siellä olivat. Ja ihan suomalaisia siis. 

Uskon että useimmat ihmiset pystyisivät halutessaan olemaan hyvinkin viehättäviä, jos vain haluaisivat. Jos viehättäväksi lasketaan naisella esim. luonnollisen tyylikäs kampaus, siisti, parhaita,puolia korostava meikki, imartelevat vaatteet jne. Aika monilla vaan ns. tavallinen elämä tulee siihen tielle, eli työssä täytyy käyttää tietynlaisia vaatteita, hiuslaatu on vaikeahoitoinen jolloin leikataan helppo, ei välttämättä niin sopiva kampaus tai muuten vaan ei ehditä kampaajalle tarpeeksi usein, stressaa ja väsyttää ja tulee isot silmäpussit, vartalomalli on hankala ja sopivia vaatteita vaikea löytää, ei ole värisilmää tai tyylitajua tai muutenkaan vaatteet eivät kiinnosta jne.  Ja tämä on ihan ok. Ja tietty makujakin on monia, jonkun mielestä viehättävä nainen on tatuoitu, lyhythiuksinen ja lihaksikas, jonkun mielestä mahdollisimman "luonnollinen", pitkä ja hoikka.

Minusta siis useimmat ihmiset ovat tavalla tai toisella nättejä, ja sitten on suuren luokan kaunottaret erikseen. Amanda on nätti ja söpö muttei omaan silmääni mikään häikäisevän kaunis. 

Itsekin asun Helsingissä, ja minusta kauniita nuoria (ja vanhojakin!) naisia tulee vastaan monta joka ikinen päivä. En käsitä missä nuo asuvat, jonka mielestä Amanda Harkimo on huikea kaunotar ja normaalit suomalaiset naiset ovat jotain muuta... 

Vierailija
131/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, äskeiseen viestiin tuli ajatusvirhe! Asun siis USA:ssa! En Helsingissä!

132/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120cm lantio? Mitä? Tuohan on valtava.

Vilkaisehan liittymispvm. Eri Hel-Nyc...

Edes minun lantioni/rinnanympärykseni ei ole 120cm :D Vaikka vyötärö osuikin melko oikeaan. Oikeammat mitat ovat n. 102-63-105. Ja BMI:ni on alle 25, ihan USAssa ja Suomessa :D. Muodokas katson olevanikin. 

Vale-helnyc on tosin oikeassa siinä, että mieheni on sitä mieltä, että olen seksikkäin nainen maan päällä, mutta hän lienee hiukan puolueellinen. 

Vierailija
133/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätys, esimerkiksi Tarja Halonen on tavallinen ja samon tämän kuvan nainen - tavallinen nainen. Ymmärtää nyt, TAVALLINEN. Amanda on kaunotar eikä tavallinen.

http://img.yle.fi/uutiset/turku/article7400255.ece/ALTERNATES/w960/lyhy…

Onko tää joku vitsi? Ja vielä yläpeukut taustatukena. :DDDDD

Ei jumalauta.

http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article8975305.ece/ALTERNATES/w940/Pe…

Tossa tää toinen palstamammojen mielestä täysin tavallinen suomalainen nainen.

Hyi meitä miehiä kun edes haaveilemme kauniimmasta, hyi.

Vierailija
134/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL᠆NYC kirjoitti:

Oma BMI:ni olisi muutoin 18, mutta koska muotoja löytyy niin lähempänä 35 on ihan normaali, eli Amerikan malliin 120-60-120. Olen itse lähempänä Kardashiania kuin Amandaa, ja mieheni kuvailee minua usein erotiikan jumalattareksi. :D

On ihan söpöä että Suomenkin kaltaisessa kylässä Amandan kaltaiset sekundajulkkikset saavat tuntea itsensä tärkeiksi! ;)

Tulee melko mielenkiintoisen näköinen hahmo, kun nuo mitat lykkää tänne: http://bodyvisualizer.com/

Vierailija
135/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL᠆NYC kirjoitti:

Pahoittelut, äskeiseen viestiin tuli ajatusvirhe! Asun siis USA:ssa! En Helsingissä!

Hehheheh

Vierailija
136/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, yhdelläkään suomalaisella miehellä ei olisi mitään tsansseja esim. Miranda Kerrin näköiseen naiseen tosielämässsä - eihän sen näköisiä edes ole Suomessa. Eli jos miehet istuvat himassa ja odottavat Mirandan näköistä naista saapuvaksi niin siinähän sitten odottavat koko elämänsä.

Tervetuloa vaikka tänne Tampereelle katselemaan naisia leggingseissään ja kouvolatukissaan :)

No en tiedä, ei mun mielestä tuo Kerr ole mistään kotoisin. Ja kun googlettelin sen miesystävää, niin en kyllä itse ainakaan tajua mikä tuossa sitten on ihmeellistä. Tosin en ole nainen enkä homokaan, niin mistäpä minä mitään tiedän. Sikäli aika erikoinen väite, että yhdelläkään suomalaisella miehellä ei olisi mahdollisuuksia Kerrin näköiseen naiseen. 

Kuule kun Kerr tulisi sua vastaan S-Marketin kahviosastolla ja hymyilisi sulle, niin sydämesi heittäisi ylimääräisen voltin ja päässäsi suhisi ja katsoisit perään....

Kuule kun sinun mielipiteesi ja mieltymyksesi eivät ole omiani. Näen päivittäin S-Marketissa ja jopa K-Marketissa paljon enemmän minua miellyttäviä naisia, kun tuo Kerr, joka on mielestäni sanalla sanoen ruma. Näen kanssa niitä rumiakin päivittäin, eikä silloin kukaan tai mikään heitä voltteja tai suhise.

Jestas miten joillekin on vaikea ymmärtää tai hyväksyä, että jokaisella on omat ulkonäkömieltymykset.

Vierailija
137/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL᠆NYC kirjoitti:

Me haluttais kaikki nähdä sun kuva eli lunastapas nyt lupaukset ja me arvioidaan ootko kaunotar vai samanlainen tavis kuin Harkimo. Otatko haasteen vastaan? Jos et uskalla laittaa omaa lärviäsii niin laita joku julkkis tai siis tavis jota muistutat?

138/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL᠆NYC kirjoitti:

Tulee melko mielenkiintoisen näköinen hahmo, kun nuo mitat lykkää tänne: http://bodyvisualizer.com/

Niin. Johtunee ihan muusta kuin minun mitoistani ;) Minun liittymispäivämääräni on 21.3. tuon toisen 31.3. Selittää ehkä seikan tai pari...

139/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL᠆NYC kirjoitti:

Me haluttais kaikki nähdä sun kuva eli lunastapas nyt lupaukset ja me arvioidaan ootko kaunotar vai samanlainen tavis kuin Harkimo. Otatko haasteen vastaan? Jos et uskalla laittaa omaa lärviäsii niin laita joku julkkis tai siis tavis jota muistutat?

Jotenkin minusta tuntuu, että haaste oli minulle, eikä hänelle..? No, odota hetki. Etsin kuvan itseäni muistuttavasta naisesta. 

Vierailija
140/435 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS:n Nicki Minaj'sta kertovan jutun kommenttiosiossa oli kerran ainakin tuhat yläpeukkua saanut kommentti: "On amerikkalaisilla naisilla kyllä upeat, treenatut ja kiinteät takapuolet! Kaikilla suomalaisilla naisilla on hirveä hyllyvä seitsemän leivän uuni!! Suomessa on maailman rumimmat ja sisäsiittoisimmat naiset että ihan hävettää!"

Jutussa ollut kuva oli rankasti photoshopattu, mutta eihän suurin osa miehistä tajua sitä.

Tuollaisen kommentin kirjoittaja ei ole tainnut ITSE käydä siellä salilla kun väittää että KAIKILLA naisilla on hyllyvä perä. AInakin meidän salilla on timmejä mimmejä vaikka ei mikään ulkonäkökeskeinen paikka olekaan vaan kaikille, ikään ja kokoon ja ihonväriin katsomatta on tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan