Miten jaksatte tehdä vauvoja, miten kestätte inhottavia teinejä ja ikävää parisuhdettanne tällaisena aikana?
Itse en kestäisi sekuntiakaan eikä kyllä kiinnostakaan.
siksi olen menneistä oppinut ja jo kauan sitten tehnyt elämästäni miellyttävää. En esim. Olisi minuuttiakaan karseassa parisuhteessa. Yllättävän moni on.
Ja lapsista puheenollen, he eivät välitä lapsistaan, he eivöt oikeasti tiedä mitä lapsensa puuhaavat. Heitä ei kiinosta. Siksi Suomessa paljon 11-17vuotiaiden huumekäyttöä ja suurin huumekuolleisuus.
Miksi teit lapsia, jos et seuraa oikeasti? Itsekäs nulJaska!
Kommentit (20)
Lisään: ruoka on lihottavaa. Vauvat syntyvät läskeinä, liikaa virikettä, lapsilla älylaitteet. Kuvaavat kaiken , suuuret ryhmäkoot,penskat meikkaa, kiusaamiset. Liian aikaisin ovat kadulla ja päihdekokeilut. Huono seura, liian vähän liikuntaa.
Vanhemmat ei tee ruokaa. Vauvat lihavia. Eivätkä ole kiinnostuneita liikkumaan vaikka ikää 1,5v.
Vamahemmat ylipainoisia, eivät liiku, päihteet vallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, joka lasten hankkimisessa kaduttaa, on se, että en saanut enempää lapsia.
Ja olet ollut äiti hetken? Kerro sitten, kun ovat aikuisia ja kiinni elämässä.ja kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, joka lasten hankkimisessa kaduttaa, on se, että en saanut enempää lapsia.
Ja olet ollut äiti hetken? Kerro sitten, kun ovat aikuisia ja kiinni elämässä.ja kaikki ok.
Lapseni ovat 12 ja 15. En tiedä, mitä mun tuolloin pitää sulla kertoa, kerroin omat tuntemukseni tältä hetkeltä.
Jos sinä et tiedä. Missä kulkee sinun alle 18-vuotiaasi, sinun on nostettava laiska perä sohvalta Ja mentävä katsomaan. Ehkä nöin estät ne kokeilut , tässä maassa liikaa nuorten vastuuttomuutta, koska vanhempia ei kiinosta, he antaa mallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ovat 12 ja 15. En tiedä, mitä mun tuolloin pitää sulla kertoa, kerroin omat tuntemukseni tältä hetkeltä.
Vasta! Siis 12 v nulikka ja 15 v . Pahimmat vuodet ovat seuraavat 6 vuotta. Palaa sitten kertomaan.
Kestihän ap:n vanhemmatkin. Vai kestivätköhän?
Mun teinit ei ole ollenkaan inhottavia, ne on ihania! Ainoastaan huolettaa heidän tulevaisuutensa, kun tämä maa on ajettu niin huonoon alennustilaan.
"Vasta! Siis 12 v nulikka ja 15 v . Pahimmat vuodet ovat seuraavat 6 vuotta. Palaa sitten kertomaan. "
Tai jos tehdäänkin niin, että sä palaat palstalle kertomaan kertomaan mielipiteitäsi, kun olet 75-vuotias.
Jotkut tykkäävät. Älä sinä siitä kanna huolta.
Joka kolmas on erittäin epämiellyttävässä parisuhteessa. Osaa vainotaan, on väkivaltaa, jota peitellään. Sitten otsikoista luetaan näitä tragedioita. Voisitteko TAUTISET haisuperceet oikeasti nostaa kissan pöydälle ja siivota elämänne.
Kysy ap omilta vanhemmiltasi. Olet varmasti heidän elämänsä paskin päätös.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkäävät. Älä sinä siitä kanna huolta.
En kanna. Ei kiinnosta laiskanpulskeiden irvokkaiden kasvattamattomien elämä.
Siinä kus tolskaatte niiden oppimishäiriöiden, muka adhd joka tarkoittaa rajattomuutta.
Teidäm elämä ei kestäisi kameravalvontaa minuuttiakaan. Yhtä laiminlyöntiä ja peetä monien elämä
Vierailija kirjoitti:
Joka kolmas on erittäin epämiellyttävässä parisuhteessa. Osaa vainotaan, on väkivaltaa, jota peitellään. Sitten otsikoista luetaan näitä tragedioita. Voisitteko TAUTISET haisuperceet oikeasti nostaa kissan pöydälle ja siivota elämänne.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kysy ap omilta vanhemmiltasi. Olet varmasti heidän elämänsä paskin päätös.
Peili tämä ei ole mulle uutta. Mulle on kotkotettu omista luuloista ja samaan aikaan omat kullannuput on peukkua vetämässä, itseään tyrkyttämässä. Näpistelemässä ja juomassa äitin ja isin kaljoja. Voi sinnuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Omakanta
Joka viikko otsikoissa, kuinka 13-20 vuotiaaat tap.paaa, ovat väkivaltaisia ym.
Siksi sanon, monen teistå se kullannuppu on viihdekäyttäjä,kaman vetäjä, jne. Ja tämä muka tulee teille yllätyksenä. Sitten näitä luetaan otsikoista. Aina samat jutut. Vanhemmilla ei muka mitään tietoa. Voi teitä!
Vierailija kirjoitti:
Kestihän ap:n vanhemmatkin. Vai kestivätköhän?
Kesti, olin kunnollinen teini. Seuraan taas,kuinka hyväosaisten , lääkärien, pappien , juristien 14-16vuotita käyttää päihteitä ja osa hankkinut rikosrekisterin. Osa tehny keskeytyksiä . Vanhemmat eivöt muka tiedä. Miksi näin? Mm. Papin ottolapsi omaa jo rekisterin.
Mun teinit ja mies ovat ne asiat, joiden vuoksi siedän muutoin ankeaa maailmaa. He on mun paratiisi.