Sain selville että miesystäväni pettää WhatsAppissa...
Lähetti mulle eilen WhatsAppissa viestin, joka selkeästi oli jollekin toiselle naiselle tarkoitettu. Emme edes viestittele WhatsAppissa. Minulta tosin mies kysynyt jokin aika sitten että voiko WhatsAppissa käydä videopuheluita...!
Eli jos olet täällä sinä, joka usein yhdentoista aikoihin illalla lähinnä viikolla (tuolloin mies ollut aktiivisena WA:ssa) olet sopinut "keskustelevasi" WhatsAppissa Tre:lta kotoisin olevan yli 45-vuotiaan miehen kanssa, jonka nimi alkaa J:llä, kyseessä voi olla miesystäväni. Miehellä on yksi poika. Jos haaveilet vakavammasta suhteesta, en suosittele. Ennen minua on pettänyt muitakin...mutta ei kanssani. En kai vaan halunnut uskoa, että mullekin tekisi niin. Mutta tietenkin lopulta teki. Klassista.
Nyt sitten meni tekemään virheen eli lähetti viestin mulle tän naisen sijaan...
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ap tuossa ei nyt ole anteeksi vaan mitään järkeä. Kun ette lähetä normaalisti whatsapissa viestejä niin ei se vahingossa se viesti sinulle lähde. Älä esitä tyhmää kun et sitä ole. Ei sieltä saa vahingossa lähtemään sinulle viestiä kun viestiketjua ei vielä sinulle edes ole. Miehen pitäisi kettu sentään klikata uusi viesti kuvaketta, mennä sieltä yhteystietoihin, etsiä vartavasten nimesi, klikata sitä ja vasta sitten kirjoittaa sinulle. Tai vaihtoehtoisesti mennä yhteystietoihin, etsiä vartavasten nimesi, klikata sitä, klikata lähetä viesti ja sitten kirjoittaa sinulle. Ei tuota tehdä vahingossa.
Jos saivarrellaan niin voihan olla että mies on syystä tahi toisesta poistanut viestiketjun tai ollut luomassa kokonaan uutta jos on uusi kontakti tai yhteydenpito tapahtunut aiemmin fb tms. Mulla ainakin on mennyt wa-viesti väärään numeroon. Tyyliin Tarjalle piti mutta Tarulle meni.
Olen itsekin joskus tekstarinkin lähettänyt väärään osoitteeseen, joten hyvin on mahdollista. Hänellä oli varmaan myös kiire kun oli juttutuokiostaan myöhässä...kun yleensä jostain syystä on arki-iltana yhdentoista maissa ollut linjoilla...kiireessä ja vahingossa sitten klikkasikin mun nimeä. Eikä oo mikään varsinainen velho sovellusten kanssa myöskään.
Ja mitä se mies siellä WA:ssa käy sitten aktiivisesti jollei me siellä viestitellä ja sanoo että oon hänen ainut kontaktinsa siellä eikä sitä käytä.
Onhan se nyt outoa, ihan oikeasta. Ei näin hyväuskoisia ihmisiä voi olla olemassa.
Ap
Varmaan poisteleekin viestiketjuja sieltä. On voinut sitten mennä sekaisin kun jis aktiivisesti tän toisen kanssa on viestitellyt eikä oo muustanut poistaneensä viestiketjua.
Pitäisköhän pyytää näyttään WA? Toisaalta on varmaan poistanut kontaktiktin. Etyä eipä siellä mitään näkemistä varmasn enää ole.
Ap
:D :D :D no ethän sä ap voi olla hänen ainoa kontaktinsa siellä kun wa'ssa on automaattisesti kaikki puhelinluettelon kontaktit riippumatta siitä haluaisiko ne wa'hin vai ei. :D
Voi elämä mitä tuubaa ap. Ei mene läpi tää ei.
Vierailija kirjoitti:
:D :D :D no ethän sä ap voi olla hänen ainoa kontaktinsa siellä kun wa'ssa on automaattisesti kaikki puhelinluettelon kontaktit riippumatta siitä haluaisiko ne wa'hin vai ei. :D
Voi elämä mitä tuubaa ap. Ei mene läpi tää ei.
Toisella sivulla on kaikki ja toisella ne, joihin on lähettänyt viestin.. Monella on tuo sovellus, mutta ei käytä sitä.
Mies sanoo ettei sitä sovellusta käytä, mutta kuitenkin on siellä aktiivinen ollut. Valehtelee siis.
Ja sitten yhtäkkiä tulee mulle viesti, joka on tarkoitettu selvästi jollekin jonka kanssa on sovittu keskustelusta tiettyyn aikaan ja mies kysyy onko nainen vielä hereillä (kun on vähän myöhässä).
Ei takuuvarmasti meikäläiselle ollut tuo viesti lähetetty. Ei mies koskaan keskellä yötä tollasia viestejä lähettele että oonko vielä hereillä.
Ap
Saatikka ilmoittele suihkuun menemisistään keskellä yötä...
Halus varmaan olla puhelinseksisessiossa puhtaan fressinä 😄.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan sovittu että muita ei ole ja mies näin vakuuttaa, se on toisen pettämistä. Siinä tapauksessa täytyy lopettaa yksiavioinen suhde reilusti jos haluaa muidenkin kanssa sekstailla. Mutta mies valehtelee siis mulle että olen ainoa.
Ap
Aika huonolta suhteelta kuulostaa, jos oikein pitää vakuutella, ettei muita ole. Kauanko tuollaista on jatkunut (että kokee tarvetta vakuutella tai sinä pyydät vakuutteluita)?
Jaahas, tässä taas perinteinen stalkkaanpa kumppaniani tapaus ja siitähän tulee loppujan lopuksi sitten ero kun kumpikin epäilee tosiaan.
Mies tsekkailee whatsappissä milloin ap on paikalla kun pelkää että se pettää. Aapee tsekkailee whatsappissa milloin mies on paikalla kun pelkää että mies pettää. Klassinen stoori kuinka some pilaa suhteen.
Mies koittaa lähettää naiselle viestiä "ootko vielä hereillä" ja huomaa että no onhan se kun lukee viestin mutta ei vastaa. Joten nainenhan selkeästi ei halua olla yhteyksissä. Jne jne.
Tervemenoa tämä suhde.
Ps. onko se mies muuten aina vaan klo 23 siellä whatsappissä eli näkyy aina silloin "viimeksi aktiivinen". Epäilen suuresti että hän nyt aina on yhteyksissä tuohon aikaan. Kyllä viestittelisi misulleen muulloinkin. Sen sijaan jos ap aina tsekkailee klo 23 onko se mies taas siellä aktiivisena niin johan se mieskin saattaa sitten stalkata ap:ta onko ap aina aktiivinen klo 23.
Jos nyt epäilyttää muuten noin paljon niin stalkkaa ap oikein kunnolla. Kuinka pitkään on nyt sitten aktiivinen klo 23 siellä whatsappissa. 10 sekuntia, minuutin, tunnin? Juuri niin pitkään kuin sinäkin (eli seuraa sinun käyttäytymistäsi)?
Kusetusta. Whatsapissa ei voi vahingossa lähettää viestiä toiselle kun ette kerran edes keskustele siellä. Pitäisi ensin yhteystietojen kautta hakea sinut ja sitten lähettää viesti. Tais olla "vahinko".
Ei mies stalkkaa mua. Tietää että viestittelen WA:ssa aktiivisesti kaverien ja lasteni kanssa. Ei sen kannattais adiaa tutkia kun tietää et oon siellä aktiivinen. Näkee vierestä kun saan kavereilta viestejä.
Oon huomannut että tosi usein on noihin aikoihin aktiivinen. Ei koskaan vaikka alkuillasta. Uskon että tuo aika on valikoitunut siten että tuolloin on lapsi/lapset melko varmasti nukkumassa. Tai jotain.
Ap
51, tää asia käytiin jo läpi...
Ap
Ap on jo päättänyt, että mies pettää niin mitä haluat tältä keskustelulta?!
Vierailija kirjoitti:
Ap on jo päättänyt, että mies pettää niin mitä haluat tältä keskustelulta?!
Vain vähän provoilla.
Ap
Mikä ihme se nyt on, että lähettää viestin väärälle henkilölle?
Eräälle tuttavalle kävi niin, että hän meni jatkoille erään miehen luo ja petti miestään. Laittoi ystävälleen viestin "älä kerro Villelle, että mä jäin tänne Jannen luo. Pantiin monta kertaa, voi luoja mitä kyytiä.".
Vähän ajan päästä soitti ystävälleen ihmetellen miksei tämä vastaa viestiin ja ystävänsä oli ihmetellyt, että mihin viestiin..
Se parisuhde oli sitten siinä :D