Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain selville että miesystäväni pettää WhatsAppissa...

Vierailija
20.07.2016 |

Lähetti mulle eilen WhatsAppissa viestin, joka selkeästi oli jollekin toiselle naiselle tarkoitettu. Emme edes viestittele WhatsAppissa. Minulta tosin mies kysynyt jokin aika sitten että voiko WhatsAppissa käydä videopuheluita...!
Eli jos olet täällä sinä, joka usein yhdentoista aikoihin illalla lähinnä viikolla (tuolloin mies ollut aktiivisena WA:ssa) olet sopinut "keskustelevasi" WhatsAppissa Tre:lta kotoisin olevan yli 45-vuotiaan miehen kanssa, jonka nimi alkaa J:llä, kyseessä voi olla miesystäväni. Miehellä on yksi poika. Jos haaveilet vakavammasta suhteesta, en suosittele. Ennen minua on pettänyt muitakin...mutta ei kanssani. En kai vaan halunnut uskoa, että mullekin tekisi niin. Mutta tietenkin lopulta teki. Klassista.
Nyt sitten meni tekemään virheen eli lähetti viestin mulle tän naisen sijaan...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan sovittu että muita ei ole ja mies näin vakuuttaa, se on toisen pettämistä. Siinä tapauksessa täytyy lopettaa yksiavioinen suhde reilusti jos haluaa muidenkin kanssa sekstailla. Mutta mies valehtelee siis mulle että olen ainoa.

Ap

Vierailija
22/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin minä olen se jonka mies on esitellyt perheelleen, jonka kanssa käy sukujuhlissa jne. On ottanut minut osaksi elämäänsä ja esitellyt lapselleen. Meillä ei ole mikään salasuhde jossa mies harrastaa puhelinseksiä yhdentoista aikoihin yöllä silloin tällöin. Eli ihan vakiintunut suhde kyseessä meillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäses mieheltä et miksi kävi suihkussa siihen aikaan. 

Vierailija
24/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinseksi on täysin sama kuin livenä pettäminen.

Ap

Näin on, moni on saanut puhelinseksistä kupan.

Vierailija
25/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten oikeastaan harmittaa lasten puolesta. Monestakin syystä.

Mulle tämä on henkisesti kuitenkin raskasta, varmasti heijastuu lapsiin. En jaksaisi edes tehdä kotitöitä :(. Mielessä on miten ihminen voi olla niin himojensa orja että haluaa satuttaa niin montaa ihmistä.

Ja kyllä, meillä on erittäin aktiivinen ja hyvä seksielämä. Mutta eipä tämä mies ole missään suhteessaan ikinä siihen yhteen tyytynyt. Taitaa olla vähän sukuvika kun miehen isässä ja papassa ihan samoja piirteitä. Lehtolapsiakin löytyy.

Itse pidän ihanteena sitä, että ollaan uskollisia, kumppaneita, rakastajia. Minun miekestäni syvän nautinnon voi saavuttaa vain kun toista rakastaa, on läheisyyttä jollaista ei muille jaeta, tietty ihminen on erityinen.

Olisi pitänyt herätä todellisuuteen jo paljon aiemmin.

Ap

Vierailija
26/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää vatsapissa oikein on.

Vierailija
27/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suihkussa käynti liittyy puhelinseksiin? Enkä edelleenkään ymmärrä, miten mies olisi vahingossa viestittänyt whatsupissa, jos ette koskaan ikinä viestittele siellä. Mulla ainakin on omat ryhmät siellä, eikä viesti voi lähteä muualle kuin väärään ryhmään korkeintaan. Ei se mummon numeroon vahingossa lähde.

Vierailija
28/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin minä olen se jonka mies on esitellyt perheelleen, jonka kanssa käy sukujuhlissa jne. On ottanut minut osaksi elämäänsä ja esitellyt lapselleen. Meillä ei ole mikään salasuhde jossa mies harrastaa puhelinseksiä yhdentoista aikoihin yöllä silloin tällöin. Eli ihan vakiintunut suhde kyseessä meillä.

Ap

Tyypillistä. Moni mies harrastaa tätä: edustuskumppaniksi otetaan kiltti ja luottavainen nainen, joka on luonteeltaan rauhallinen. Sellaisen uskaltaa esitellä lapselle ja sukulaisille, ei järjestä kohtauksia. Seksikin ok. Mutta salasuhteeseen otetaan joku tuhma tyttö, joka voi olla vähän impulsiivisempi.

Jätä se kylmästi ja pysy päätöksessäsi. Naukuu takaisin satavarmasti, mutta jos otat takaisin, todistat miehen järjestelmän toimivaksi. Eli että sinut kannattaa ottaa julkisuhteeseen, et häpäise häntä jättämällä tai järjestämällä kohtauksia. Antamalla periksi allekirjoittaa oman kohtalonsa, ja tulee petetyksi jatkossakin.

Vierailija
29/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap en nyt kyllä tuosta viestistä vetäisi minkäänlaisia johtopäätöksiä.

Olitte sanoneet hyvät yöt mutta miehelle tuli jotain asiaa joten hän kysyi "oletko vielä hereillä". Mitäs sen kummepaa. Miksi nyt suihkusta puhui niin varmasti olisit saanut kuulla jos olisit vastannut jotain. Ehkä jotain oli sattunut ja olisi kertonut sinulle.

Vierailija
30/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ennen kuin jätän miehen saa tehdä pari jo aloittamaansa työtä täällä meillä loppuun. On sen verran velkaa minulle ja lapsilleni näistä kärsimyksistä.

Kun tämä ei ole ainut ikävä juttu mitä on tehnyt. Niitä on aika paljon. Seölaisia epämääräisiä tapahtumia.

Puhelimen ottaa nykyään vessaankin mukaan. Lomareissullamme kävi niinkin, että sanoi että kaverinsa soitti ulkovessassa ollessaan (:)).. Kuinka ollakaan tämä kaveri soittikin oikeasti parin tunnin kuluttua ja todellakin keskustelu oli sen luontoinen ettei todellakaan olleet jutelleet sinä päivänä aiemmin...eli oli silloinkin aivan jonkun muun kanssa jutellut. Että sellaista puhelinseksiä välillä...

Ärsyttää kun itse on kuitenkin ollut tosissaan.

Ap

Vierailija
31/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö se vahingossa ole tullut sinulle. Ymmärräthän itsekin miten whatsapp toimii kun sitä itse käytät? Jos ja kun mies ei kerran normaalisti käytä sitä viestitellessään sinulle hänen on pitänyt ensin etsiä ihan vartavasten sinut osoitetiedoista ja sitten ruveta kirjoittamaan sinulle. Ei se mitenkään vahingossa "oho" lähde se viesti jos sinua ei ole ollut vaikkapa viimeisissä lähetetyissä viesteissä. Silloin voisi vielä kuvitella, että piti laittaa viesti sivun ekaan viestiketjuun "Maija kullalle" mutta menikin toisena olevalle "ap kullalle". Mutta näin ettei alunperinkään ole sinulle lähetelty viestejä ja sitten tulee vahingossa sinulle niin ei kyllä tapahdu koska mies ei ole selkeästikään ihan kädetön tomppeli noin yleisesti.

Oletko kysynyt kenties mitä asiaa sillä miehellä oli illalla? Saattaisit ihan yllättyä ja miehellä oli oikeasti asiaa.

Vierailija
32/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen eikä viesti noin. Eikä edelleenkään käytä WA:ta mun kanssa viestittelyyn. Muutenkaan ei lähetä mitään viestejä ahkerasti. Olen jutellut hänen kanssaan tänään ja mitään erityistä asiaa ei ollut ollut. Ja miksi herättäisi mut keskellä yötä ja häiritsisi? Ei vasn tämä herra toimi noin.

Se oli juuri sellainen viesti, että on sovittu että soitellaan tiettyyn aikaan ja mies oli myöhässä todnäk siitä syystä että lapsi nukahti vasta vähän yli 11.

Ap

33/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi se petti tinderissä, sitä ennen tekstiviesteillä. Keksi parempia provoja.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
34/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap et ole oikeasti päättämässä suhdetta. Jos kerran olet jo aikaisemminkin epäillyt ja nyt haluat että mies tulee vielä luoksesi tekemään jotain hommia.

Vierailija
35/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuossa ei nyt ole anteeksi vaan mitään järkeä. Kun ette lähetä normaalisti whatsapissa viestejä niin ei se vahingossa se viesti sinulle lähde. Älä esitä tyhmää kun et sitä ole. Ei sieltä saa vahingossa lähtemään sinulle viestiä kun viestiketjua ei vielä sinulle edes ole. Miehen pitäisi kettu sentään klikata uusi viesti kuvaketta, mennä sieltä yhteystietoihin, etsiä vartavasten nimesi, klikata sitä ja vasta sitten kirjoittaa sinulle. Tai vaihtoehtoisesti mennä yhteystietoihin, etsiä vartavasten nimesi, klikata sitä, klikata lähetä viesti ja sitten kirjoittaa sinulle. Ei tuota tehdä vahingossa.

Vierailija
36/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi WA:sta multa pari kk sitten.

Että mitenkäs se toimiikaan.

Niin "harjoittelimne" sen käyttöä sitten. Lähetettiin parit viestit.

Kuitenkaan jostain syystä emme viestittele WA:ssa.

Ja kyseli multa myös siitä videopuheluominaisuudesta, mikä mun mielestä vasta oli outoa.

Kuitenkin mies käy aktiivisesti WA:ssa, senhän näkee kyllä. Ja minun kanssani ei kyllä viestittele ja vielä sanoi että mä olen ainut kontakti hänelle siellä.

Ap

Vierailija
37/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ennen kuin jätän miehen saa tehdä pari jo aloittamaansa työtä täällä meillä loppuun. On sen verran velkaa minulle ja lapsilleni näistä kärsimyksistä.

Kun tämä ei ole ainut ikävä juttu mitä on tehnyt. Niitä on aika paljon. Seölaisia epämääräisiä tapahtumia.

Puhelimen ottaa nykyään vessaankin mukaan. Lomareissullamme kävi niinkin, että sanoi että kaverinsa soitti ulkovessassa ollessaan (:)).. Kuinka ollakaan tämä kaveri soittikin oikeasti parin tunnin kuluttua ja todellakin keskustelu oli sen luontoinen ettei todellakaan olleet jutelleet sinä päivänä aiemmin...eli oli silloinkin aivan jonkun muun kanssa jutellut. Että sellaista puhelinseksiä välillä...

Ärsyttää kun itse on kuitenkin ollut tosissaan.

Ap

Et sinä sitä jätä, kun et ole sitä tähänkään mennessä tehnyt. :D 

Vierailija
38/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi WA:sta multa pari kk sitten.

Että mitenkäs se toimiikaan.

Niin "harjoittelimne" sen käyttöä sitten. Lähetettiin parit viestit.

Kuitenkaan jostain syystä emme viestittele WA:ssa.

Ja kyseli multa myös siitä videopuheluominaisuudesta, mikä mun mielestä vasta oli outoa.

Kuitenkin mies käy aktiivisesti WA:ssa, senhän näkee kyllä. Ja minun kanssani ei kyllä viestittele ja vielä sanoi että mä olen ainut kontakti hänelle siellä.

Ap

Ja tämä kahden kuukauden aikana ei ole muiden kanssa viestitellyt kuin sinun ja tuon naisen kanssa :D Ei siellä ihan oikeasti vahingossa mitään klikkailla väärään numeroon. Ja varsinkaan huomaamatta. Kyllä olisi jo ummet ja lammet selitellyt jos tälläinen vahinko olisi sattunut...

Vierailija
39/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllähän mun yhteystiedot tietenkin hänellä WA:ssa on. Ei vaan lähettele mulle sitä kautta viestejä.

Ap

Vierailija
40/55 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan klikata väärää nimeä. Miksei voisi?

Väsyneenä ja ajatuksissaan.

Ap