Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa päähän vanhemmat, jotka eivät välitä jälkikasvustaan.

Vierailija
15.06.2024 |

Kello on kohta 21:00 ja pikkuipanat juoksee sekä kiljuu lähipuistossa. Varmaan taas ovat ulkona riehumassa siihen klo 23-01 ja vanhempia ei voisi vähempää kiinnostaa. Älkää ihmiset lisääntykö, jos ette jaksa kasvattaa kakaroitanne. Koulu, poliisi sekä puolustusvoimat ovat sitten niitä, jotka joutuvat tekemään sen puolestanne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus, nyt kun alkoi kesäloma ja kelit lämpeni. Täälläpäin on kunnon viidakon lait... Teinit meluaa ja soittaa musiikkia.

Vierailija
2/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä kuuluu idiooteille, jotka lisääntyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajelee kolmistaan skuuteilla.

Vierailija
4/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene roskiin, Karen.

Vierailija
5/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen etukäteen tietää jaksaako kasvattaa lapsia? Eikö nyt ole jo vähän liian myöhäistä?

Vierailija
6/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kuuluu idiooteille, jotka lisääntyvät.

Niin kuin esim. sinun vanhemmillesi.

Vierailija
7/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajelee kolmistaan skuuteilla.

Täällä nelistään.

Vierailija
8/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä lasten tuleekin olla ulkona ja leikkiä. Tätä se itselläkin oli 80- ja 90-luvuilla.

Vierailija
9/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun enää ei saa käydä ojentamassa kakaroita... Toisin se oli minun nuoruudessani, jos häiriköitiin, niin tuli selkää tai turpaan samantien. 

ap

Vierailija
10/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan omituinen mutta mua ei haittaa yhtään lasten meteli tuolla leikkipuistossa. Pienemmät touhuavat siellä ja isommat potkivat palloa jalkapallokentällä. Näyttää muutama pelaavan koripalloakin.

Joo, istuskelen tässä parvekkeella ja tästä on hyvä näkymä noihin paikkoihin.

Vierailija
11/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 70-luvun kerrostalolapsi. Ulkona oltiin vuoden ympäri kaikki illat. Kotiin piti mennä yhdeksäksi, kun ulko-ovet menivät lukkoon. Kukaan ei haukkunut vanhempia siitä, että meitä ei olisi kasvatettu.

Vierailija
12/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä lasten tuleekin olla ulkona ja leikkiä. Tätä se itselläkin oli 80- ja 90-luvuilla.

Joo mut tohon aikaan...? 80-90 luvulla lapset meni nukkumaan tuohon aikaan eli klo 21 myös loma aikana eivätkä kiljuneet kuin mielipuolet puole yön jälkeen eli suomennettuna ennen vanhemmat välitti missä lapsensa liikkuu.

Vierailija
13/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun enää ei saa käydä ojentamassa kakaroita... Toisin se oli minun nuoruudessani, jos häiriköitiin, niin tuli selkää tai turpaan samantien. 

ap

Vinkkasin juuri sinusta ap nettipoliisille. Sillä syyllistyit laittomaan uhkaukseen, kun haluat käydä käsiksi alaikäisiin lapsiin.

Vierailija
14/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ulkona oltiin ja leikittiin, mutta kotiin mentiin kesälomallakin klo 21-22. Pihoilla ei remuttu ja rappukäytävässä kuljettiin hipihiljaa, jottei naapurit häiriinny. 

Silloin kunnioitettiin muiden rauhaa. Nykyisin ketään ei kiinnosta. 

Vierailija
15/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vinkkasin juuri sinusta ap nettipoliisille. Sillä syyllistyit laittomaan uhkaukseen, kun haluat käydä käsiksi alaikäisiin lapsiin.

No, loool! Oot sä joku jälkeenj*änyt vai? Älä turhaa spämmää roskapostil poliisii. Heil on tärkeämpää tekemist, kun jonkun pilkunviilaajan vinkkie tutkimine.

- eri

Vierailija
16/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvittää omalla kotipaikkakunnallani se, miten myöhään vanhemmat antavat lastensa olla ulkona. Täällä on ihan tavallista, että n. 10 v lapset ovat vielä klo 21-22 keskenään ulkona. Mopoikään ehtineet saavat pyöriä ulkona vielä puolenyön aikaan.

Olen sitten kukkahattutäti, mutta minusta lapsen paikka ei ole myöhään ulkona ja alaikäisen teinin ei ole turvallista olla öisin ulkona (joku kotipiha/kaverin kotipiha nyt vielä menee).

Vierailija
17/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vihervassari nainen oletan? Älä sitten itke, jos nuoret käyttäytyvät väkivaltaisesti. Aikuiset paapovat heidän pilalle, mitään rajoja tai kieltää nuorta ei saa, koska hänelle voi tulla siitä pahamieli.

Vierailija
18/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivottavasti lasket leikkiä... Ei ihme, jos poliisilla ei ole aikaa tutkia oikeinta vinkkejä, vaikka lasten nettisaalistajan kiinni saamiseksi. Kun tuollaiset tantat, kuten sinä kuormitatte poliisin resursseja, turhilla vinkeillä.

Vierailija
19/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hirveä älämölö kuuluu puistosta. Ihan kuin jotain lasta teurastettaisiin.

ap

Vierailija
20/23 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

80-luvulla oli normaalia, että naapuri sai ojentaa riehuvaa lasta, jos hänen vanhempansa eivät siihen kyenneet. Kenellekään ei tullut mitään traumoja siitä. Nykyään jos katsot häiriköivää lasta vihaisen näköisesti, niin soitetaan poliisit saman tien paikalle, kun lapsi traumatisoituu sekä joutuu käymään psykiatrin luona loppuelämänsä.