Sain selville että miesystäväni pettää WhatsAppissa...
Lähetti mulle eilen WhatsAppissa viestin, joka selkeästi oli jollekin toiselle naiselle tarkoitettu. Emme edes viestittele WhatsAppissa. Minulta tosin mies kysynyt jokin aika sitten että voiko WhatsAppissa käydä videopuheluita...!
Eli jos olet täällä sinä, joka usein yhdentoista aikoihin illalla lähinnä viikolla (tuolloin mies ollut aktiivisena WA:ssa) olet sopinut "keskustelevasi" WhatsAppissa Tre:lta kotoisin olevan yli 45-vuotiaan miehen kanssa, jonka nimi alkaa J:llä, kyseessä voi olla miesystäväni. Miehellä on yksi poika. Jos haaveilet vakavammasta suhteesta, en suosittele. Ennen minua on pettänyt muitakin...mutta ei kanssani. En kai vaan halunnut uskoa, että mullekin tekisi niin. Mutta tietenkin lopulta teki. Klassista.
Nyt sitten meni tekemään virheen eli lähetti viestin mulle tän naisen sijaan...
Kommentit (55)
Pettää WhatsAppissa? Miten sovelluksessa voi pettää ketään?
Aion kyllä jättää miehen, luottamus meni täysin.
Ap
No sanotaan nyt vaikka että pettää ja WhatsAppin kautta selvisi asia kun siellä viestittelevät ja tulikin viesti lähetettyä väärälle naiselle. Hups!
Ap
Ei olla naimisiin menossa. Harrastamme vain harmitonta puhelinseksiä.
Ja voihan siellä pettää!
Tosin enpä usko että on virtuaaliseksi jäänyt pettäminen, nyt kun kaikki asiat tulevat mieleen.
Ap
Puhelinseksi on täysin sama kuin livenä pettäminen.
Ap
Ja mun puolesta joku onnellinen saa kyllä pitää tän miehen ja harrastaa puhelinseksiä ihan rauhassa. Itse tykkään liveseksistä enemmän.
Et ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhelinseksiä whatsupissa? Kuinka sinulle tulee viesti, jos ei ole whatsupissa?
Voihan sovelluksessa pettää. Voi lähettää vaikka alastonkuvia toiselle. Voi viestitellä yökaudet läpeensä, sopia tapaamisista. Ei sitä täysin tuntemattoman kanssa whatsappailla, ja tuleehan siinä sitten viimeistään tutuksi. Kyllä minustakin tuo olisi pettämistä, jos kerran selvästi toiselle naiselle on viesti mennyt eikä sitä voi tulkita naapurille, äidille tai sisarelle tarkoitetuksi mitenkään.
Jätät ilman muuta, jos kerran sitä mieltä olet. Niin itsekin tekisin. Kysyisin kuitenkin itse selitystä (vaikka vaikeahan hyvää sellaista tuossa on antaa). Ajattelitko sinä kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPuhelinseksiä whatsupissa? Kuinka sinulle tulee viesti, jos ei ole whatsupissa?
AP sanoi, ettei viestittele miehensä kanssa WhatsAppissa. En mäkään, mutta käytän WhatsAppia kavereiden kanssa viestittelyyn. Miehelle menee iMessageja.
Juuri näin. Jostain syystä ei vaan viestitellä Wa:ssa miehen kanssa. Kavereiden ja lasteni kanssa kyllä viestittelen. Mies sanoi ettei muka osaa käyttää WA:a kunnolla ja että on aina vahingossa siellä käynyt...!
Ap
Viestistä kävi ilmi selkeästi että on sovittu että klo 23 maissa viestitellään ja oli vähän myöhässä ja kysyi "Ootko vielä hereillä? Käyn vielä suihkussa."
Ap
Kyllä ap. on varsinainen blondi sus siunakkoon jätä ukkos sillä ei kukaan kestä tollaisen naisen ajatuksen juoksuu. hae lääkitys
Ja me oltiin hyvät yöt jo sanottu eikä mies koskaan lähettäisi sitten enää tuollaista viestiä. Miks ilmoittaisi et käy vielä suihkussa? Asutaan siis erillään.
Plus ei viestittele mun kanssa WA:ssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Väitinkö jotain muuta?
Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Itselleni ei kahden väliset suljetut parisuhteet ole mikään ihanne tai normi vaan suhteet on mitä monimuotisempia. Eikö erot, pettamiset yms kerro, että suurinta osaa ihmiskuntaa ei ole luotu tuollaisiin suhteisiin? Yksikään suhde ei ole turvassa, kuten naivisti luulit. Tervetuloa vuoteen 2016, jossa ei enää ns vanhanaikaiset moraalisäännöt päde. Näitä asiota paheksuu yleensä ne, jotka sen oman suhteensa puolesta pelkäävät.
Sinun miesystäväsi? Voi se olla minunkin miesystäväni. Te, ette asua yhdessä, me emme asu yhdessä...kuka nyt pettää ja ketä?
Mitä aiot tehdä?