Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja menossa?

Vierailija
12.07.2016 |

Minulla Iranilainen tytär, kirj. Jasmin Darznik. Kertoo shaahin aikaisesta elämästä, jolloin naisetkin saivat pukeutua länsimaalaisittain.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpin silmät kaiken näkevät, Jussi Katajalan kauhunovelleja.

Vierailija
2/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna Tartt Pieni ystävä. Toivottavasti pian alkaisi paranemaan, alkupuoli ei ole vielä ns. vetänyt mukaansa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvää iltalukemista.  Itse murrosikäisenä luin illalla Edgar Allan Poen kirjaa Korppi ja kultakuoriainen ja unta sai odotella kauan peiton alla peloissaan hikoillen :) ap

Vierailija
4/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmari tietysti, palstan innnoittamana. Lisäksi Härkösen Palele Porvari, Merja Tuominen- Gialtakin Koko kylän pidot ja Maeve Binchyn Koko kadun kasvatti.

Vierailija
5/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Haapasalon kirja: et kuitenkaan usko. Todella uskomattomalta kyllä vaikuttaa tai sitten olen hiiri. Olemme samanikäisiä.

Vierailija
6/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolling stonesin historiikki.

Vierailija
7/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap odottelee syyskuuta, jolloin ilmestyy suomeksi Seitsemän nimen tyttö.  Kirjoittaja on pohjoiskorealainen loikkari.  Olen kiinnostunut sairaista yhteiskunnista.

Vierailija
8/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just Riikka Ala-Harjan Kevyt liha-kirjan. Ihan ok. Luen tässä Michael Cunninghamin The Hoursia viidettä kertaa siihen asti, että pääsen kirjastosta lainaamaan jotain uutta...

Vierailija
9/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin teinin kirjahyllystä Marja-Leena Tiaisen Pikkuskinin. Tykkään nuortenkirjoista, ja niiden avulla on myös syntynyt hyvä keskusteluyhteys puolison lapseen.

Vierailija
10/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nele Neuhaus: Lumikin on kuoltava

Olen puolessa välissä ja vaikuttaa tosi hyvältä. Siitä poikkeuksellinen dekkari ettei poliisina ole keski-ikäinen, klassista musiikkia kuunteleva mies joka aika ajoin parantaa alakuloisuuttaan viinalla.

Vierailija
11/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nele Neuhaus: Lumikin on kuoltava

Olen puolessa välissä ja vaikuttaa tosi hyvältä. Siitä poikkeuksellinen dekkari ettei poliisina ole keski-ikäinen, klassista musiikkia kuunteleva mies joka aika ajoin parantaa alakuloisuuttaan viinalla.

Pitääpä laittaa nimi muistiin.

Vierailija
12/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastamo 5 - Kurt Vonnegut

David Copperfield 1 - C. Dickens

Vierailija
13/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppohullun päiväkirja

Vierailija
14/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Seppänen: mistä Suomi vaikenee?  

Vierailija
15/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna nähdään. Tore Renberg on kirjoittaja. En osaa päättää onko hyvä vai huono. Toisaalta inhoan ja pelkään sen henkilöitä, toisaalta kuitenkin kiinnostaa miten heidän käy. Ja onhan se nyt luettava, Karl Ove K:n ystävän kirja!

Vierailija
16/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus Harry Quebertin tapauksesta.

Vierailija
17/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvää iltalukemista.  Itse murrosikäisenä luin illalla Edgar Allan Poen kirjaa Korppi ja kultakuoriainen ja unta sai odotella kauan peiton alla peloissaan hikoillen :) ap

On, vaihtoehtotekemistä palstailulle sohvanurkassa (ah, kesäloma!). Tänä kesänä oli lähiökirjastoon ilmestynyt myös HP Lovecraftin kootut novellit. Kuuden kirjan läpikahlaaminen otti aikansa, mutta kannatti :) - vedän kevyttä lomalukulinjaa, ei mitään raskasta, ei mitään englanninkielistä eikä ainakaan mitään tiedettä.

Vierailija
18/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirotun kirjan vartija, sisältää suomalaisten kirjoittamia Cthulhu-aiheisia novelleja jotka myös sijoittuvat Suomeen.

M22

Vierailija
19/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken Liu: The Paper Menagerie and Other Stories

Vierailija
20/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fred Vargas Hyisiä aikoja. Seuraavaksi Jussi Adler-Olsenin Poika Varjoista. Tuossa noita uutuuskirjoja pinoissa odottelee😀😊t. Lukutoukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi