Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja menossa?

Vierailija
12.07.2016 |

Minulla Iranilainen tytär, kirj. Jasmin Darznik. Kertoo shaahin aikaisesta elämästä, jolloin naisetkin saivat pukeutua länsimaalaisittain.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen junassa, Maigretin kootut kertomukset.

Vierailija
22/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth Gilvert: Eat, pray, love

Aika pitkäveteinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko teistä kukaan muistamaan kirjan nimeä, jossa kerrottiin USA:n Siionissa? tapahtuneesta noitavainosta ja erään naisen surmaamisesta noitana.  Kylässä ihmisiä sairastui ja kuolikin ja naista pidettiin noitana.  Myöhemmin paljastui sairastumisien syyksi viljassa ollut torajyvä.  Olen joskus lukenut kirjan Valittujen Palojen lyhennetyn version ja kädettömänä en ole osannut googlesta hakea kirjaa.  Mielelläni lukisin sen uudelleen suomeksi.  Muistaakseni viimeksi googletellessani sain engl. versioita mutta ne mennevät tankkaukseksi :) ap

Vierailija
24/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dmitri Gluhovskin Metro 2033

Vierailija
25/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattie Boyd : Wonderful tonight

George Harrisonin ja Eric Claptonin exän muistelot.

Vierailija
26/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se

King

Vierailija
27/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisuutemme jäljet. Suomen esi- ja varhaishistoriaa kivikaudelta keskiajalle.

Vierailija
28/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirotun kirjan vartija, sisältää suomalaisten kirjoittamia Cthulhu-aiheisia novelleja jotka myös sijoittuvat Suomeen.

M22

Ha! Sain eilen tuon loppuun! Johanna Sinisalon novelli Me vakuutamme sinut oli ehdoton lempparini 🐙

Vierailija
29/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapiens - ihmisen lyhyt historia

Yuval Noah Harari

Vierailija
30/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirotun kirjan vartija, sisältää suomalaisten kirjoittamia Cthulhu-aiheisia novelleja jotka myös sijoittuvat Suomeen.

M22

Ha! Sain eilen tuon loppuun! Johanna Sinisalon novelli Me vakuutamme sinut oli ehdoton lempparini 🐙

Jos ei ennestään ole tuttu, niin "Keskiyön mato Ikaalisissa" menee samaan kastiin. Suosittelen!

Vierailija
31/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko teistä kukaan muistamaan kirjan nimeä, jossa kerrottiin USA:n Siionissa? tapahtuneesta noitavainosta ja erään naisen surmaamisesta noitana.  Kylässä ihmisiä sairastui ja kuolikin ja naista pidettiin noitana.  Myöhemmin paljastui sairastumisien syyksi viljassa ollut torajyvä.  Olen joskus lukenut kirjan Valittujen Palojen lyhennetyn version ja kädettömänä en ole osannut googlesta hakea kirjaa.  Mielelläni lukisin sen uudelleen suomeksi.  Muistaakseni viimeksi googletellessani sain engl. versioita mutta ne mennevät tankkaukseksi :) ap

Paikka ei ole Sion vaan Salem, ja niistä noitavainoista on kirjoitettu mielettömät määrät sekä fiktiota että tutkimusta. Kuuluisin fiktio taitaa olla The Crucible.

Vierailija
32/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22

Jos ei ennestään ole tuttu, niin "Keskiyön mato Ikaalisissa" menee samaan kastiin. Suosittelen!

Kiitos vinkistä, pistän korvan taakse :)

Vierailija
33/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikka ei ole Sion vaan Salem, ja niistä noitavainoista on kirjoitettu mielettömät määrät sekä fiktiota että tutkimusta. Kuuluisin fiktio taitaa olla The Crucible.

Ja löyhästi tähän sooivana, itslläni on kesken Terry Pratchettin the Shepherds Crown.

Edellinen.

Vierailija
34/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteko lainkaan omakustannekirjoja, joita saa esim elisakirjasta tai ibooksista?

Vierailija
35/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin Slaughterin Kivun jäljet.

Vierailija
36/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnunradan käsikirja liftareille

Vierailija
37/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonanen kerran kesän kunniaksi ja hieman hankalassa elämäntilanteessa tsempiksi, kun keskittyminen heikkoa. Ronja by Lingren.

Vierailija
38/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiintoisaa lukea myös jonkinlainen arvio, vaikka kirja olisikin vielä kesken. Onko se mielenkiintoinen, mistä kertoo, millaista kieltä...

Itselläni menossa Herman Kochin Lääkäri. Naapurin luin jo, ja vaikka Koch on ihan ok, välillä jopa niin hauska että nauran yöllä hullunnaurua ääneen (naapuriparat), niin olen jo yhden kirjan jälkeen vähän kyllästynyt. Olen aika vaativa lukija.

Ekan sivun Donna Tarttin lukijalle: olen lukenut kaikki hänen teoksensa ja tuo Pieni ystävä on ainoa, jota voin suositella. Jumalat juhlivat öisin ja Tikli ovat aika teennäisiä, tyylillisesti onnahtelevaa yliyrittämistä.

Vierailija
39/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Grishamin Vuori. Melkein lopussa. Tylsempi kuin odotin.

Vierailija
40/79 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös Pieni ystävä tökki, sen sijaan rakastin Tarttin muita teoksia. Sille joka kysyi omakustanteista. Minä ainakin luen vain hyviksi tiedettyjä (esim. kirjabloggareilta hyvän arvion saaneita kirjoja). Mielelläni tartun myös suosikkikirjailijoideni teoksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi