Palkka ei näy tilillä, onko muilla ongelmaa?
Mulla palkkapäivä tänään ja yleensä näkynyt jo aamulla.
S-Pankki. Sillä näyttää olevan Downdetectorissa nyt monta merkintää, mietin, onkohan samaa ongelmaa.
Tiedän, että se on vielä ok kunhan tulee tämän päivän aikana. Pitäs vaan lähtee pitkän matkan ajoon ja tankkiin pitäs täytettä saada... Omituista.
Kommentit (52)
Ei näy palkka, Nordea. Kahdesta paikasta odotan palkkaa tänään.
Mulla myös S-Pankki eikä rahat näy, puolisolla Nordea ja ei ole rahat tullut hänellekään 🙄
Nordea ja 2280€ eli palkka tullut tilille tänään.
Kun ei näy tilillä raha, ei voi maksaa sillä summalla.
Pitäis olla puskuria, juujuu, mutta yllättävä kodinkonerikko kuun loppuun vei hyvän summan rahaa.
Eipä täälläkään näy.
Luulin että firmalta on taas rahat loppu, ja oli tässä italialaisessa lakossa. Pitääpä tässä nyt sitten alkaa töihin
Ei näy ei. Pitäisi ennen iltavuoroa hakea auto huollosta ja maksaakin se huolto 🤬
Pari tuntia normaalia myöhässä tuli
Minulla myöskään ei oo tullu vielä tähän aikaan aamusta palkkaa, vaikka tänään pitäisi tulla palkkanauhankin mukaan. Nordeassa tili.
Nordeassa tili ja ei näy vieläkään.
Olenko outo, kun mulle ei haittaa vaikka ei samantien näy, en ole ikinä kurkkinut tilipäivinä onko se näkyvissä vai ei.
Eikö ole luottokorttia? Voi sillä maksaa bensat ja maksaa heti pois sen kun tili tulee.
Palkat taitaa mennä yhtä kautta kaikkiin pankkeihin eli jos siellä bitti poikittain niin vaikuttaa kaikkiin.
Minulle on maksettu tänään myös työkavereiden palkat omani lisäksi. Pitääpä lähteä shoppailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo, kun mulle ei haittaa vaikka ei samantien näy, en ole ikinä kurkkinut tilipäivinä onko se näkyvissä vai ei.
Niin no en normaalisti itsekään käy kurkkimassa tiliä, nyt vaan tuli tälle päivälle ylimääräinen parin tonnin meno 😭 Ja ei näy palkkaa nordeassa.
jos ei vielä näy niin eikö se kuitenkin ole aina tullut...mitä väliä sillä näkymisellä on