Kuka muka haluaa syödä nakkeja vappuna?
Olen todistanut monta kertaa, että monelle vapun ruokaperinne koostuu kaupan nakeista ja valmisperunasalaatista (siis siitä rasvaisesta mössöstä jossa on 80% majoneesia ja 20% perunaa). Ja nakit ovat kaikista arkipäiväisintä ja keskenkasvuista ruokaa mitä on olemassa, ja ainoa juhla jossa niitä on soveliasta tarjota on 5v-lapsen syntymäpäiväkutsut. Miksi ihmeessä vappuna (joka on juhlapäivä) syödään kaupan ala-arvoista valmisruokaa? En voi ymmärtää.
Mitä te syötte vappuna?
Kommentit (11)
En syö mitään. Juon litratolkulla olutta.
Vegaanista ruokaa, kuten muinakin päivinä.
Syön vaikka näkkileipää vappuna, mulle se ei ole mikään juhlapäivä.
Nakkeja, lihapullia ja perunasalaattia
Meillä syödään nakkeja ja perunasalaattia ja munkkeja. Silliä on myös jas saatan tehdä jonkun salaatin itsekin. Juodaan simaa ja Pepsi Maxia.
Armeijassa nakki oli semmoinen epämiellyttävä paskamainen ylimääräinen homma mihin määrättiin kapiaisten toimesta.
Ei todellakaan syödä nakkeja. Tehdään skagenröraa, sillikaviaaria, lohiviettelystä, on paahtopaistia, uusia perunoita, parsaa ja hollandeise kastiketta.
Teen itse perunasalaatin (johon ei tule majoneesikastiketta), ja ostan varmaan jotain bratwurstia tai muuta vähän mausteisempaa makkaraa. Lisäksi jotain hyvää herkutteluleipää ja ehkä joku tomaatti-mozzarellasalaatti tms ja mansikoita jälkiruoaksi. Niin ja munkkeja ja simaa on.
Tai jotain tämän tyyppistä suunnittelin huomiselle.
Me syödään hodareita tänään, pihviä ja perunoita huomenna. Muuten syödään harvoin mitään nakki-/makkararuokaa, niin ei ole meille mitenkään arkista.
Kanariisirisottoa, salaattia ja raakarahkaa. Painonpudotus on alkanut..