Saamaton kaveri
Ei saa aikaiseksi. Myöhästelee (tämä vaikuttaa ympäristöön). Ei lue viestejä. Hänen sanaansa ei voi luottaa.
Tunnetteko tälläisiä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen tuntenut, mutta eivät ole mun kavereita. Sanon tosi suoraan, jos näen toisen käyttäytyvän noin. Kukaan ei tykkää totuudesta ja häviävät nopeasti elämästäni.
Eivät näe itsessään mitään vikaa. Ap
Tunnen, väittelyä joka asiasta ja varastamista, yhtäkkiä tulee ihmeellisiä vaatimuksia jotka perustuvat ihmisen itsekkyyteen jossa pitää sietää ihmisen itsekkyyttä, jos ei siedä niin on kohde jolta voi varastaa tunnelman varmaan kateuden takia
En sanoisi saamaton mutta epätäsmällinen ja sitten väitetään että ollaan niin täsmällisiä, vaikka kyse oli saamattomuudesta ja sen nihkeydestä
On tappaakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen tuntenut, mutta eivät ole mun kavereita. Sanon tosi suoraan, jos näen toisen käyttäytyvän noin. Kukaan ei tykkää totuudesta ja häviävät nopeasti elämästäni.
Eivät näe itsessään mitään vikaa. Ap
Ne näkee mitä ne haluaa nähdä, ne ei näe sitä mitä pitää nähdä eikä ne usko et meidän pitää johonkin uskoa, tämä on niin nähtyä ja koettua.
Mistä helvetistä tälläinen etuoikeus ihmisille syntyy maapalloomme?
Tälläiset narsistit paskiaiset jotka luulevat olevansa etuoikeutettuja niin ovat i-di-oot-te-ja
Vaikuttaa tahalliselta käytökseltä, tietää mitä tekee, ei ilmeisesti osaa eikä ymmärrä arvostaa kaveruutta. Luiskaan.
Joo, itseni. Tai en myöhästele, koska olen kouluttanut itseni olemaan myöhästymättä. Kaikkeen en pysty itseäni kouluttamaan ja yksi on tuo yhteydenpito, joka on mulle äärimmäisen vaikeaa.