Tyrin rakastamani ihmisen kanssa - mitä teen?
Hän on itsenäinen, pidättäytyväinen, hieman erakkoluonne, minä olen erittäin sosiaalinen, spontaani, eloisa ihminen. Tämä on aiheuttanut ristiriitoja suhteessamme, yhdessä ehkä 4kk. Kärsin siitä, että joudun olemaan aloitteellisempi kaikessa, ja koen tulevani torjutuksi, kun häntä ei kiinnostakaan. Tapaamme noin kerran viikossa, se ei mielestäni voi olla liikaa.
Nyt sitten sanoin suorin sanoin, että tämä taitaa olla tässä. En tiedä vaivaako asia häntä mitenkään vai sulatteleeko asiaa, sillä en ole kuullut tämän jälkeen. Rakastan häntä kyllä, mutta tuntuu etten pysty olemaan oma itseni koska minun pitäisi niin paljon himmailla hänen takiaan, tai sitten tyytyä niihin rippusiin, milloin hänelle käy.
Mitä teen? Yritänkö vaan unohtaa, onko yhtälö mahdoton? Vai yritänkö vielä jutella kunnolla?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ollut pitkiä parisuhteita, joten tuskin asenteesta nyt tämä homma on kiinni. ja olen yrittänyt hyväksyä toisen erilaisuuden, MUTTA ongelmahan on se, että joudun epäilemään hänen tunteitaan ja samalla taipumaan käyttäytymään niin, että olisin sellainen, ettei hän ainakaan rasitu minusta. Ja en ole luonnostani näin pidättäytyvä ja "etäinen", enkä voi rakentaa parisuhdetta itsekään, jos en voi olla oma itseni ja luottaa siihen että toinen välittää ja kaipaa seuraani.
ap
No mitä vttua, päästä jo sitten irti ja MENE ETEENPÄIN. Ihme jankkausta monta sivua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on ollut pitkiä parisuhteita, joten tuskin asenteesta nyt tämä homma on kiinni. ja olen yrittänyt hyväksyä toisen erilaisuuden, MUTTA ongelmahan on se, että joudun epäilemään hänen tunteitaan ja samalla taipumaan käyttäytymään niin, että olisin sellainen, ettei hän ainakaan rasitu minusta. Ja en ole luonnostani näin pidättäytyvä ja "etäinen", enkä voi rakentaa parisuhdetta itsekään, jos en voi olla oma itseni ja luottaa siihen että toinen välittää ja kaipaa seuraani.
ap
No mitä vttua, päästä jo sitten irti ja MENE ETEENPÄIN. Ihme jankkausta monta sivua...
Tapanani ei ole erota tekstiviestillä. Pääsen eteenpäin vasta kun asia puhuttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap
Sähän sanoit jo sille, että tää oli tässä. Mitä puhumista siinä enää on? Taidat olla aikamoinen roikkuja/jankkaaja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap
Sähän sanoit jo sille, että tää oli tässä. Mitä puhumista siinä enää on? Taidat olla aikamoinen roikkuja/jankkaaja nainen.
No en nyt ihan noin suoraan sanonut. En täällä viitsi sanojani tarkoin laittaa. Olen kuitenkin pyytänyt tapaamista tuon tiimoilta. Roikkujan on nyt päästävä itsekin eteenpäin.
Ap
No niinhän siinä kävi. Introverttiys ja epäsosiaalisuus olivat selityksinä erolle. Läheisyys ahdisti. Juu, tais feikata koko suhteen ajan.
Ap
Harmi, että kävi noin, ap. Toisaalta hyvä, että sait tilanteeseen selkeyttä ja tiedät nyt, että tilanteen käsiteltyäsi olet vapaa menemään eteenpäin elämässä.
Löydät vielä sellaisen miehen, joka oikeasti haluaa juuri sinut, ja haluaa myös viettää kanssasi aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tuollaiset miehet (oletan, että kyseessä on mies) edes haluavat olla naisten kanssa, jotka ovat niin innokkaita ja rohkeita etenemään heidän kanssaan suhteeseen? Siksikö vain, ettei ne yhtä hitaastilämpiävät koskaan ehdi kiinnostua heistä?? Mullakin on kokemusta tuollaiseen mieheen ihastumisesta, eikä se johtanut edes suhteeseen, mies ei siihenkään pystynyt. Saatanan mikä mulkku, hurmaamiseen kyllä pystyi ja parhaimmalla tavalla. Rakastuin ihan silmittömästi ja se ei johtanut mihinkään. En tiedä voinko enää koskaan rakastua koska se, mitä siltä mieheltä sain siinä silti ja mitä tajusin tarvitsevani on jotain mitä ei suhteeseen haluavista miehistä löydy. Eli malttia mutta että oltaisiin oikeasti kiinnostuneita, eikä just tuollaisia välinpitämättömiä sitten.
Miehen vika kun nainen tuntee jotain.
Pakkohan sitä paholaismiestä syyttää olisi muuten pitänyt ottaa itse vastuuta :D.
Jep. Mä olen ollut sun tarinan mies. Suhteemme päättyi monrn vuoden srurustelun (asuimmekin yhdessä) jälkee eroon. Minä kiin ahdistavana jänen halun viettää paljonenemmän aikaa yhdessä kuin mihin itse koin olevani valmis. Samadynamiikka koko sihteen ajan ja ero tuli. Suosittelen siis eroamaan jo nyt. Toista ei voi noissa asioissa muuttaa. Toinen vaihtoehto miehen etakkomeinungille on se ettette vaan ole oikeat toisillenne.
Voimia, täytyy vain uskoa että kun suru on surtu tulet löytämään jotain paljon sinulle sopivampaa, ja silloin oikeasti ymmärrät miten väärä mies sinulle oli.
Voin aika pitkälle kompata tunteitasi. Olin lähes vuoden suhteessa mieheen, joka halusi edetä hitaasti. Tunnustella tunteitaa. Molemmin puolin oltiin epävarmoja ja lisäksi tilanne itsessään oli monimutkainen (en nyt tässä lähde enempää kuviota selvittämään)
Mutta nyt lopulta olen tehnyt päätöksen että tämä oli tässä ja sen myös hänelle kertonut. Kerroin tunteeni, että ne ovat vahvat mutta että en kykene enää olemaan suhteessa mikä ei ole suhde. Kielsin häneltä yhteydenpidon jotta pääsisin hänestä oikeasti eroon.
Päätöksessäni pysyn, vaikka se on ollut todella vaikeaa. Itkettyjä öitä on takana, mutta myös jo hyviä hetkiä. Haluan uskoa että tästä taas eteenpäin mennään vahvempana, kun tämä suru on läpikäyty.
Mies ei ole minuun yhteyttä ottanut tämän jälkeen (muutama viikko sitten), toki häneltä pyysin ettei yhteydessä ole. Mutta ehkä siinä mielessä olen hömppä ja haluan uskoa että kyllä rakastunut mies tekee kaikkensa saadakseen naisen kenet haluaa. Ja kun olen hänelle selkeästi tunteeni kertonut.
110 jatkaa vielä..
Mutta tämä mies ei ole siis yhteyttä enää ottanut.
Jos jotain arvostaisin ihmisissä olisi se rehellisyys. Jos on tunteita sen voi kertoa jos ei ole sekin on tärkeä kertoa. Paljon enemmän satuttaa kun toista pidetään puolikkaana ja annetaan uskoa että tunteita olisi.
Rehellisyyttä hyvät ihmiset!
Mitä puhumista enää on? Sinähän ilmoitit jo että juttu on ohi.