Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta matkustelusta pidät eniten?

Vierailija
07.09.2023 |

Lähdetkö mieluummin rantalomalle vai kaupunkikohteeseen? Vai kenties vaeltamaan tai muulle urheilulliselle lomalle? Vai rentoudutko mieluiten kylpylässä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimatkailusta

Vierailija
2/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkikohde ja vaellus on mun juttuja. En ole rantaihminen ja inhoan helteitä. Kylpylässä käynti voi olla kivaa, mutta en mä sellaisessa koko lomaa viettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilukohteet lähinnä. 

Vierailija
4/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira ja Alpit. Noilla mennään. 

Vierailija
5/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy, siis aktiviteetit. Kunhan saan matkustaa yksin ja tehdä asiat omassa tahdissani.

Vierailija
6/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkimatka, sis. nähtävyyksiä, kulttuuria ja jalkapalloa tai muuta urheilua ollaan käyty myös katsomassa yleensä. Joku luontoretkikohde toisessa kaupungissa tms myös.

Vierailija
7/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan on koko ajan +30 lämmintä.

Vierailija
8/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa porukkaa ja tiiviisti. Rantamaisema käy, sellainen ei-vaarallinen ranta, vaikken tiedä onko täydellistä. Kastautumiseen sopiva. Luomutuotteet, simpukat, kivet, maisemat, meri, merensini, tuuli, ei liikaa paahdetta, pikkuputiikit. Kaupunkikohteissa pitäisi olla aina taksi tai hyvä kyyti, ei kuuma paikallisbussi tai metro välttämättä. 

Vierailija
9/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lämpöä. Omasta etelänkodista on hyvä tehdä muutaman päivän retkiä lähimaihin.

Olen vasta viimevuosina oppinut rauhoittumaan jopa rannalla, ennen olin menossa 07-21:)

Kaikki matkat käy, ihan sama onko kaupunki, maaseutu, viidakko, vuoristo tai ranta. Vältän vain turistikeskuksia ja AI lomia. Rualla on aina suuri merkitys reissuilla

Vierailija
10/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun testin mukaan olen kulttuurista pitävä kaupunkimatkailija. Pidän silti myös rannoista, purhehtimisesta ja luonnosta.

Ehdoton suosikkini on ollut Rio de Janeiro karnevaalien aikaan. Halpaa, mieleton show, kauniit rannat, lämmintä, paljon nähtävyyksiä, hyvää ruokaa, iloisia ihmisiä ja ties mitä muuta.

Miinuksena turkasen pitkä lento ja korkea rikollisuus.

Tosin monessa muussakin paikassa voi yhdistää ranta- ja kaupunkiloman nähtävyyksineen. Ja luontoakin löytyy, kun viitsii hetken bussissa istua.

Vierailija
11/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisestä. Lennän korkeintaan kerran kahdessa vuodessa. Ei tulisi mieleenkään lennähtää mihinkään viikonloppulomalle.

Vierailija
12/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään matkustaa junilla. Niillä vanhoilla joissa höyryveturit. Irlannissa ja Skotlannissa jo olen ollut ja aina hienot matkat vanhoissa junanvaunuissa. Saksassa olen myös tehnyt useita parin päivän ja päivän reissuja vanhoissa junissa. Uudet junat ei kiinnosta muuten kuin että pääsee paikasta A paikkaan B. Voisin tietysti matkustaa vaikka rahtilaivassa Euroopasta Kanadaan tms. Tavisten lomat eivät kiinnosta hiukkaakaan jossain turistirysissä ja kylpylöissä. 

Vierailija
13/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet reissut kaupunkikohteisiin ovat mieleeni.  Rakastan hyviä hotelleja, teen usein niin, että yövyn ensin yhdessä ja sitten toisessa hotellissa, vähän eri puolelta kaupunkia. Näin saa ihania kokemuksia. Alueilla erilaiset ravintolat kahvilat, kaupat. Haluan aina jotain mielenkiintoa ja yllätyksellisyyttä.

Vierailija
14/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkomailla vain musiikkitapahtumissa, en välitä kohteesta noin muutoin vaan valitsen kaupungin konsertin perusteella. Olen käynyt ulkomailla festareilla ja pienemmissä konserteissa. Olen myös matkustanut Suomea ristiin rastiin keikkojen perässä. Muunlaista matkailua en kaipaa vaan muutoin viihdyn parhaiten kotona.

Vierailija
15/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoimimatkailusta lähinnä kaupunkikohteisiin. Yksin. Olisi kiva myös lähteä kiertelemään Eurooppaa autolla.

Vierailija
16/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/17 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun täällä muitakin yksin matkustavia. Minäkin menen mieluiten yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme