Olen menettänyt kaiken
Minulla ei ole lapsia, ei kumppania, ei työtä, asunto pakkomyyty ja jäin asuntokaupoilla pankille velkaa kymmeniä tuhansia, suhteet kaikkiin läheisiin olemattomat. Kaveritkin lähes kaikonneet.
Minulla ei ole ketään kuka auttaisi hädän hetkellä. Eikä yhtäkään syytä elää enää. Olen jo sen ikäinenkin, että maksan asunnosta jäänyttä velkaakin hautaan asti.
Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Oletko päässyt ylös suosta ja miten?
Kommentit (51)
Kannattaa vaan ryypätä..baarielämää..
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ryyppääminen. Ap
Ota katseluun Sydämen kutsumus-sarja.
Mä menetin kymmenen vuotta sitten lapset, työn, kodin ja maallisen omaisuuteni. Mulle jäi kaksi matkalaukullista vaatteita, tavaraa ja velkaa noin 25000.
Ap, oot arvokas ja sulla on vielä tehtävää. Siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Mä menetin kymmenen vuotta sitten lapset, työn, kodin ja maallisen omaisuuteni. Mulle jäi kaksi matkalaukullista vaatteita, tavaraa ja velkaa noin 25000.
Todella ikävä kuulla. Miten selvisit tilanteesta ja miten sinulla menee nyt?
Vierailija kirjoitti:
Elämän suuria valintoja.
Millä tavalla ajattelet sen olevan valinta?
Turvaudu Jeesukseen.
Silloin sinä olet turvassa.
Tärkein on ensimmäiseksi saada fyysinen terveys huippukuntoon, sillä se vaikuttaa mielialaan. Siitä sitten pikku hiljaa uutta kohti. Elämää se on vähän köyhempikin elämä.
Et ole yksin. Suomessa on paljon hätää. Voisitko päästä velkajärjestelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se pitkään erittäin haastava ja varsin köyhää. Asunnon sain jotenkin vahingossa puolen vuoden asunnottomuuden jälkeen. Huonekalut olen hankkinut Facebookin roskalavoilta kuten astiatkin.
Jossain vaiheessa alkoi terveys hieman parantumaan ja sain työpaikan oven väliin. Nykyään ihan hyvässä työssä, velat maksettu syksyyn mennessä ja lapsetkin ovat jälleen elämässä mukana jo kahdeksan vuoden ajan. Parempaan suuntaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla?
On kriisejä ollut välistä. Ne ovat lieventyneet.
Terveys sinulla jäljellä? Kaikki ei ole mennyt. Anna rauhaa itsellesi, tee normaalit asiat. Elämä voittaa. Etsivä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän suuria valintoja.
Millä tavalla ajattelet sen olevan valinta?
Itse on lainansa ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se pitkään erittäin haastava ja varsin köyhää. Asunnon sain jotenkin vahingossa puolen vuoden asunnottomuuden jälkeen. Huonekalut olen hankkinut Facebookin roskalavoilta kuten astiatkin.
Jossain vaiheessa alkoi terveys hieman parantumaan ja sain työpaikan oven väliin. Nykyään ihan hyvässä työssä, velat maksettu syksyyn mennessä ja lapsetkin ovat jälleen elämässä mukana jo kahdeksan vuoden ajan. Parempaan suuntaan siis.
Ihana kuulla, onneksi olkoon ja hyvää jatkoa!
Antaa toivoa muillekin.
Voisin olla sun ystävä, jos tunnettaisiin. Tsemppiä sulle! <3
Hae velkajärjestelyyn. Todennäköisesti pääset siihen, jos kerran näyttää toivottomalta saada velkaa järjellisessä ajassa maksettua. Itsekin pääsin kolmen vuoden nollasumma-velkajärjestelyyn, jossa en siis lyhennä velkaa ollenkaan. Olen raihnainen pitkäaikaistyötön eli työllistyminen on erittäin epätodennäköistä. Velkaa oli 16000 €.
Ei muillakaan ole, ainakaan minulla. Tosin osalla ei ole vielä velkaa, mutta voihan laskut olla tulevaisuudessa liikaa monelle. Saat uuttakin tilalle, jos keksii, etsii.