Rintojen hyväilyä ihanampaa ei ole! N50
Olen todella ihmeissäni kuultuani, etteivät kaikki naiset pidä rintojen hyväilystä. Itselläni on melko pienet rinnat (johtuuko siitä?), jotka ovat TODELLA herkät kosketukselle. En mitään ihanampaa tiedä kun antautua miehelle, joka keskittää kaiken huomionsa ja kiinnostuksensa rintoihini. Voisin olla siinä käsittelyssä vaikka kokonaisen yön.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Käykö tänä yönä? Asun Espoossa, mies 52v, 90kg, 187cm
Isohko jorma, unohdin mainita
Minulla on isot rinnat ja rakastan niiden hyväilyä. Nykyistä miestäni rintani ällöttävät niin tätä ihanaa käsittelyä on saanut viimeksi vuosia sitten. Mutta voin siis saada orgasmin nännien hyväilyn tai imemisen kautta ja myös pelkästään rintojen hellä hyväily tuntuu aivan taivaalliselta. Mistään kovakouraisesta puristelusta en välitä.
N35
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat ja rakastan niiden hyväilyä. Nykyistä miestäni rintani ällöttävät niin tätä ihanaa käsittelyä on saanut viimeksi vuosia sitten. Mutta voin siis saada orgasmin nännien hyväilyn tai imemisen kautta ja myös pelkästään rintojen hellä hyväily tuntuu aivan taivaalliselta. Mistään kovakouraisesta puristelusta en välitä.
N35
Tämä on harmi, kun toiveet ei kohtaa. Itse taas tykkään naisen rinnoista ja mikäs sen parempaa kun antaa niille huomiota. Oma puoliso ei taas saa siitä mitään kicksejä.
haluaisitkos, että tissejäsi hyväiltäisiin ja imettäisiin päivittäin? Vai olikos se liikaa?
Mun rintoja saa päivittäin hyväillä ja imeä. On niin ihanaa. Olis ihanaa, kun joku tekis.
Vierailija kirjoitti:
Mun rintoja saa päivittäin hyväillä ja imeä. On niin ihanaa. Olis ihanaa, kun joku tekis.
Tämähän kuulostaa lupaukselta:) se olisikin huippua, että joka päivä löydettäisiin aikaa, että hyväilisin ja imisin tissejäsi.. minkälaiset rinnat sinulla on ja minkälaiset rintsikat sinulta saisi esim. tänään riisua?
AP minkälaisesta hyväilystä rinnoillesi pidät eniten? Oma puolisoni pitää eniten selän/niskan, erityisesti kylkien hyväilystä ja tietysti rintojen. Tarkemmin sanottuna kuljetan sormiani noissa paikoissa hyvin hellästi niin että sormeni juuri ja juuri koskettavat paljasta ihoa. Vaihtelen paikkoja ja hivelyn voimakuutta. Ei hän siitä orgasmia saa mutta sanoo että tää on parempaa kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isohko jorma, unohdin mainita
Mihin sitä isoa mulkkua tarvitaan, kun rintoja hiplataan?
Vierailija kirjoitti:
N35
Vaihda hyvä nainen sellaiseen nieheen joka osaa arvostaa rintoja.Jätä se kaappih..o
Minua ei rintojeni imeminen kiihota lainkaan. Mutta puristelu - aika kovakourainenkin - saa jalkovälin kostumaan ja kiihkeät huokaukset puristumaan kurkustani. Tykkään siitä otetuksi tulemisen tunteesta, en hellästä imuttelusta. Onneksi meitä on moneen junaan ;)
N50
Saisinko nyt lähestyä.. jos puristaisin hellästi
Samoin minäkin. Olenkin miehille treffeillä aina sanonut sängyssä "näpelöitse nännöttimii, mut kusottimeen et koske.
Miksi ihmiset eivät tajua, että kaikki eivät ole samanlaisia?
Ex-vaimoa ei kiinnostanut pätkääkään rintojensa hyväily. Nykyinen naisystävä on erittäin kiihottunut pienestäkin hyväilystä. Välillä vaikuttaa, että olisi jo lähellä orgasmia, mutta sanoo ettei usko saavan pelkästään ristojen hyväilyllä.
On ihanampaa.
Neljäkättä hyväilee alastonta vartaloani. Aaah...
Joo mukava puristella ja nuolla vaimon isoja H-kupin rintoja kun ratsastaa päällä tai takaapäin pannessa. Lentää aika nopeasti lasti sisään vaimon saadessa ensin orkun.
Mullakin pienet rinnat ja en olisi ikinä uskonut miten hyvältä niiden hyväily voi tuntua. En tiedä johtuuko koosta mutta voi olla. Rasvakudostahan ne on ja jos sitä on enemmän niin luulisi että se blokkia tuntumaa? 🤔 n34
Kyllä se näillä isoimmillakin hyvältä tuntuu!
Istun olohuoneen sohvalla ja vaimo istahtaa syliin selkä minuun päin. Kiva asento kun vaimo asettaa kaluni sisäänsä ja hyväilen hänen rintojaan ja klitoristaan.
Omakohtaisesti herkimmät on sattunut olemaan pieniä. Turha kuitenkaan yleistää. Vaimolla g piste on herkempi kuin klitoris. Tuskin sekään kovin yleistä.
Ihania naisia olette. Voisitte antaa vähän vinkkiä, jos mukava mies osuu kohdalle. T-paita, jossa lukee "Saa leipoa." No ettehän te tietenkään se päällä liiku, mutta miten olisi kesätakin alla. Sitten vähän avaatte vetoketjua lisää.