Mistä asiasta olet juuri nyt onneton?
Eli vertaistuki- tai avautumisketju sitä tarvitseville.
Itse olen onneton siitä, kun kyttääjänaapurit tulivat juuri kotiin reissultaan. Viikon oli ihana vapaus, nyt kyttäys, tarkkailu ja kontrollointi voi taas alkaa :(
Kommentit (139)
Telkkarista tuli juuri pätkä malawilaisesta sairaalasta. Potilaita 10 kertaa enemmän kuin vuodepaikkoja. Malaria kaataa jengiä solkenaan. Lääkkeitä tai hoitovälineitä ei ole, sairaalaan lähinnä vaan tullaan kuolemaan. Voi helvetti, millasta sietämätöntä paskaa elämä valtaosalle ihmisistä on.
Yksinäisyys
Tissittömyys
Se, että olen lihonut 15 kg alle vuodessa
Työtilanne on haastava, lapsi sairastaa. Tuntuu jatkuvalla syötöllä tulevan jotain uutta stressin aihetta.
Harrastan liian vähän liikuntaa.
Etten ole löytänyt sopivia lenkkareita, koska minulla on kookas vaivasenluu. Lenkkarittomuus ei estä kaikkea liikunnan harrastamista...
Tässä alkukesän treenitavoitteena oli saada käsivarret, vatsa, lantio, reidet 2cm kiinteämmäksi, mutta mitään en ole asian hyväksi tehnyt vielä, hmn.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo jonkin aikaa työttömänä; rahat alkaa olla lopuillaan ja pää kolisee neljän seinän sisällä. Yksi työhaastattelu takana, josta piti tulla vastaus tällä viikolla. Stressaan todella paljon vastausta, sillä haluaisin sinne töihin todella paljon. En tiedä mitä teen jos saan jälleen sähköpostiini "kiitos mielenkiinnostasi yritystämme kohtaan, mutta valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun"- viestin.
Samalla kun itse soittelen firmoja läpi, monet ystäväni saavat ylennyksiä ja palkankorotuksia. Olen tottakai heidän puolestaan äärimmäisen iloinen, mutta pieni katkera ääni piinaa sisälläni ja saa oloni vielä kurjemmaksi tahtomattani. :/
Minulla TÄSMÄLLEEN sama tilanne :-( Koko ajan stressi ja pelko päällä, etten taaskaan tule valituksi.
Omasta puolestani en ole juuri nyt onneton mistään, vaan olen valtavan kiitollinen kaikesta. Siitä olen onneton, että maailmassa on nälkää, sairautta, sotia ja muuta kärsimystä.
Olen onneton, koska opiskelin pitkään ja hartaasti ammattiin, johon todella luulin haluavani. Valmistuin loistavin arvosanoin ja nyt olen päässyt vuodeksi haastavaan oman alan työhön, mistä moni on minulle kateellinen. Enkä viihdy täällä yhtään! Joka päivä itkettää ja pelottaa mennä töihin. Ulkona on upea, kuuma kesäpäivä ja minä vietän sen hämärässä ilmastoidussa toimistossa kamalan työtaakan ja stressin alla. Kesälomaa ei tietenkään ole, koska työsuhde on määräaikainen. Tämän alan työt ovat kaikki aika lailla nykyisen työni kaltaisia. Uutta alaa taas ei ole varaa lähteä opiskelemaan, koska opintolainat ensimmäisestäkin tutkinnosta on maksamatta. Tulevaisuus näyttää ankealta.
Tällä hetkellä olon tekee onnettomaksi ero avomiehestä. Huoli tulevaisuudesta. Löydänkö uutta kumppania? Oma olo on myös masentunut. En jaksa piristää itseäni oikein millään ja en jaksa juurikaan missään käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen laittomuus on vitutuksen aihe numero 1. Muuten kaikki ok.
Ole hyvä ja muuta maahan jossa se on laillista.
Olisi mukavaa kun voisi vaihtaa ajatuksia muutoinkin kuin täällä. Minulla myös yksinäisyys vaivaa, lemmikki on mutta eron vuoksi olen yksinäinen. Ystäviä ei juurikaan ole, kaikki kaukana.. se tekee onnettomaksi.
täällä sama juttu. Ei jaksa edes jutella kenenkään kanssa. Paha masennus eron jälkeen.. :(
Pääsykokeet masentaa. Tuntuu että olen liian tyhmä opiskelemaan. Raskas työ ja ei jaksa lukea ja on vaikea painaa mieleen asioita. Pelkään, etten pärjää koulussa, jos sinne sitten pääsen. Alla on ihan ok yhden L:n yo tutkinto ja erinomaisin arvosanoin suoritettu amis, mutta silti tuntuu, että olen oikeasti aivan täysi idiootti. Mitä sitten teen, jos en pärjääkään?
Kesäflunssa tekee onnettomaksi juuri nyt. Kurkkukipu ja nenän tukkoisuus ja jatkuva niistäminen tällä helteellä tekee hulluksi, ja kurjaakin kurjempi yleinen olo, hirveää hikoilemista ja särkyä koko ajan. Odotan jo sitä, että ilmat viilenevät, silloin on helpompi sairastaa eikä harmita niin paljon, ettei voi olla ulkona nauttimassa auringosta ja lämmöstä.
Mies ei ole halunnut seksiä kahteen kuukauteen vaikka ennen on halunnut päivittäin, lisäksi tekstailee kokoajan jollekkin eikä suostu kertomaan kenelle. Jos on löytänyt uuden niin kertoisi eikä peittelis.
Ylen huippuosaavan toimittajan Annukka Roinisen kuolemasta.
Taaperolla on kuumetta. Kurja olo lapsen puolesta.
Mistä asiasta en olisi onneton? Ei ole töitä, ei ole rahaa, ei ole ystäviä, parisuhde vetelee viimeisiään, ulkona on liian kuuma, olen läski, jääkaapissa ei ole kuin ketsuppia jne Joten jos kysymys olisi mistä olet onnellinen, niin ehkä vain juuri ja juuri siitä että on hengissä, kaikesta muusta onneton. Lasi on puoliksi tyhjä tai melkein tyhjä...
Ei ole töitä ja pelottaa että se tulee kostautumaan myöhemminkin vielä kokemuksen puutteena.
Pitkäaikaistyötön, pätkähommia korkeintaan saanut. Menin rakastumaan ja muuttamaan yhteen naisen kanssa, jolla vakituinen työpaikka. Kykenemätön saamaan lapsia koska kohdussa (ymmärtääkseni) jotain vikaa, haluaisi lapsen ja nyt stressaan pysyvän työpaikan saantia enemmän kuin koskaan sen vuoksi, että olisi vakaa tulevaisuus ja saisi sen lapsenkin hankittua/elätettyä.
Näen jo kuinka paljon hän stressaa työttömyyttäni ja tiedän ettei hän kuin max. vuoden jaksa tätä epävarmuutta tulevasta. Myös ikää alkaa olemaan sen verran että tarttis laittaa vauhtia tähän toimintaan.