Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet juuri nyt onneton?

Vierailija
01.06.2016 |

Eli vertaistuki- tai avautumisketju sitä tarvitseville.

Itse olen onneton siitä, kun kyttääjänaapurit tulivat juuri kotiin reissultaan. Viikon oli ihana vapaus, nyt kyttäys, tarkkailu ja kontrollointi voi taas alkaa :(

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten saanut laihdutettua kesäksi.

Vierailija
2/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneton siitä että roikun täällä enkä tee töitä niin kuin järkevä ihminen... Millä tavalla ne naapurisi kyttäävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten saanut laihdutettua kesäksi.

Mulla myös tämä!

Vierailija
4/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt avautua kyttäämisestä sen enempää. En vaan jaksa :(

(ap)

Vierailija
5/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen laittomuus on vitutuksen aihe numero 1. Muuten kaikki ok.

Vierailija
6/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhde on perseestä ja tuntuu että muukin elämä on perseestä, mikään ei kiinnosta ja tuli ihastus mieleen mihin ei kuitenkaan ole yhtään mitään mahdollisuuksia, ajattelin jos sen kanssa voisi mennä mökkeilemään jonnekin, sillä olisi jotain kevyttä kivaa päällä, illalla saunoa hämärtyvässä viilenevässä ilmassa ja villiä, estotonta seksiä ym. Hyvää ruokaa, siideriä, lonkeroa,kaljaa tai jotain mistä se pitää.

Vierailija
7/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisesta rahattomuudesta :-( en voi mennä mihinkään tao tehdä mitään. Enkä kyllä enää kehtaiskaan kun vaatteetkin on jo menny niin huonoksi eikä ole rahaa ostaa uusia tilalle :-( saisipa jostain edes kaksi nättiä kesäpaitaa :-( leipäjonojen lisäksi pitäisi olla myös vaatejonoja. Päihteitä en ole koskaan käyttänyt vaan vähät rahat kuluu kasvavan lapsen tarpeisiin.

Niin ja tsemppiä ap, kyttäys on kauheaa. Väärin ja raskasta!

Vierailija
8/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten saa iskettyä kiinni mieheen, kun salamoivaa intohimoa olisi tarjolla, vaan alan suoltamaan defenssinä jotain perseilyjuttuja, kun ajattelen, että paha mieli tästäkin vielä tulis.

Sitten korvennun ja syön suklaata paskaan oloon. Ja sitten niitä tilaisuuksiakin tulee -yllätysyllätys- vähemmän.

Vierailija
9/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40v kirjoitti:

Oma parisuhde on perseestä ja tuntuu että muukin elämä on perseestä, mikään ei kiinnosta ja tuli ihastus mieleen mihin ei kuitenkaan ole yhtään mitään mahdollisuuksia, ajattelin jos sen kanssa voisi mennä mökkeilemään jonnekin, sillä olisi jotain kevyttä kivaa päällä, illalla saunoa hämärtyvässä viilenevässä ilmassa ja villiä, estotonta seksiä ym. Hyvää ruokaa, siideriä, lonkeroa,kaljaa tai jotain mistä se pitää.

Onks sulla oma mökki? Jos on, niin mä voin tulla! T. Nainen 169cm/ 98kg

Vierailija
10/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40v kirjoitti:

Onks sulla oma mökki? Jos on, niin mä voin tulla! T. Nainen 169cm/ 98kg

Ei ole mökkiä, mutta tässä lähellä on useampi ihan kiva vuokramökki.

Vierailija
11/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneton flunssasta. Vietävä vaivannut koko viikon, mutta en ole voinut jäädä edes sairastamaan, koska ei ole kuumetta ja töissä on ollut super-tärkeitä juttuja. Puh...

Vierailija
12/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas on ollut kipeä jo 1,5 vuotta, mutta en uskalla mennä lääkäriin koska pelkään juurihoitoa. No, kävin kyllä syksyllä mutta ei sille mitään tehty. Se stressaa vähän jatkuvasti. Kyllä mä ajattelin tässä lähiaikoina varata ajan.

Työttömyys on vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta nautin siitä että on vapaa tekemään mitä huvittaa, mutta toisaalta välillä on vaan niin pirun tyhjää ja tylsää. Täytän sitä tyhjyyttä aika paljon päihteillä.

Ihmissuhteetkin tuntuu niin raskailta nykyään. En jaksaisi nähdä ketään, paitsi humalassa. Jotenkin päässä koko ajan pyörii, että pitäisi nähdä sitä ja tätä tyyppiä ja mitähän nekin kohta musta ajattelee kun en lähtenytkään mukaan vaikka pyydettiin.

Mutta en jaksa stressata liikoja, nämä asiat on käyty niin moneen kertaan läpi että turha niitä on murehtia. Masennus ei minua vie enää. Nautin elämän pienistä asioista niin paljon kuin pystyn!

Vierailija
13/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen joten en voi olla onneton. Ei edes stressaa vaikka menetän huomenna hyvin todennäköisesti työpaikkani.

Vierailija
14/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että nuori ei ole saanut tänä kesänä harjoittelupaikkaa kovasta hakemisesta huolimatta. Ei valmistu ajoissa jos ei nyt suunnilleen tällä viikolla löydä jotain alaan liittyvää. Muita töitä on vähän myöhäistä hakea. Ilman suhteita aika mahdotonta. 

Vierailija
15/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on raskasta ja en voi hyvin, heikottaa jatkuvasti.

Vierailija
16/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneton sinkkuidestani - en muista elämänalueistani.

Vierailija
17/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalisesta rahattomuudesta :-( en voi mennä mihinkään tao tehdä mitään. Enkä kyllä enää kehtaiskaan kun vaatteetkin on jo menny niin huonoksi eikä ole rahaa ostaa uusia tilalle :-( saisipa jostain edes kaksi nättiä kesäpaitaa :-( leipäjonojen lisäksi pitäisi olla myös vaatejonoja. Päihteitä en ole koskaan käyttänyt vaan vähät rahat kuluu kasvavan lapsen tarpeisiin.

Niin ja tsemppiä ap, kyttäys on kauheaa. Väärin ja raskasta!

Pakko sanoa tähän *halaus*.

On tosi huonosti kirppareillakin nättiä mielestäni, nykyään, kun kaikki pyörii netissä.

Oisko mahkuja sulla päästä hope-yhdistykseen?

Missä päin Suomea olet?

Vierailija
18/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepomäki ja Trump.

Vierailija
19/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin tietokoneen uusiksi: bittersweet sinänsä, että nyt on tuliterä rauta, joka pyörittää tarvittavat pelit yms. juuri niin hyvillä grafiikoilla kuin haluankin, mutta haittapuolena on windowsin uudelleen asennus, joka käyttäytyy kuin hemmoteltu uhmaikäinen kakara, joka vastaa kaikkiin ongelmiin joko "ei ole ongelmaa!" tai "ite oot!".

Vierailija
20/139 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että nuori ei ole saanut tänä kesänä harjoittelupaikkaa kovasta hakemisesta huolimatta. Ei valmistu ajoissa jos ei nyt suunnilleen tällä viikolla löydä jotain alaan liittyvää. Muita töitä on vähän myöhäistä hakea. Ilman suhteita aika mahdotonta. 

Huh, nää on ihan kovaa draamaa kyllä ja julmaa kuin mikä!

Ei vain saisi näin olla, jokaiselle pitäisi olla oikeasti takuu harjoittelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan