Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että mies on pettänyt useita kertoja 17-vuotiaan lukiolaistytön kanssa

Vierailija
27.05.2016 |

Oksettaa koko mies. Tyttöhän on ihan lapsikin vielä. Olemme naimisissa ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Ikää miehellä on reilusti päälle kolmekymmentä, minusta tuo on ihan sairasta! Ero tässä nyt varmasti tulee, mutta harmittaa myös lasten puolesta.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää, että tuollaiset kuolaavat rähmäturvat puhuvat edes fantasian tasolla toisista ihmisistä, kuin ne olisivat jotain arvottomia lihapaloja, valmiina toteuttamaan noiden eunukkien haaveet.

Ai nyt kielletään fantasiointikin? :D Vituttaako olla vanha akka?

Se että joku tosiaan haluaa kirjoittaa noi fantasiansa julkiselle palstalla kaikkien luettavaksi, ällöttää. Fantasioida toki voi kuka tahansa - omassa päässään toki mieluiten. :) Mua vituttaisi ja hävettäisi olla vanha ukko joka ei ollenkaan kykene hallitsemaan taipumustaan alaikäisiin. 

Vierailija
42/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorta tiukkaa pillua....... NAMMM!!! Kelpaisi!

Aina nuorista sanotaan näin. Mutta ei mun pillun koko ole kyllä muuttunut sen 17v iän jälkeen miksikään.

Se olis eri jos menettää neitsyyden, mutta siis mulla 17v oli jo aktiivinen seksielämä ja ei ole 10v aikana reiän koko muuttunut.

En ymmärrä

Eikö edes perse ole levähtänyt noista ajoista?

Oon paremmassa kunnossa kun sillon. Kiitos fitness buumin.

Ei se oo sama asia. Siinä 17-19 vuosiluokassa on vaan jotain maagista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pettänyt useita kertoja saman tytön kanssa? Se tarkoittaa suhdetta, tyttö on miehesi rakastajatar. Tilanne on verrattavissa siihen, että mies harrastaa tuolloin tällöin vaikkapa baaripanoja vaihtuvien naisten kanssa. 

Liiton ulkopuoliseen, vakituiseen suhteeseen on tietty suhtauduttava eri lailla kuin tympeisiin tilapäispanoihin. Miehesi suhteessa 17 -vuotiaaseen ei ole mitään laitonta. Teidän pitää seuraavaksi selvittää mitä haluatte, kuinka paljon rakastatte toisianne, rakastaako mies 17 -vuotiasta, mutta ei sinua enää, miten paljon olette valmiita uhraamaan ja kestämään perhe-elämänne säilyttämiseksi, vai onko parempi kaikille (siis myös lapsille), että lähdette eri teille. Aikuisuutta siis peliin.  

Mies teki pettäessään valinnan ja ero tulee. Mies syyllistää siittä, että aion hakea avioeroa heti maanantaina, en kuulemma ajattele lapsia ollenkaan. Olin lasten kanssa tänään pihalla miltei koko päivän, mutta joutuivat seuraamaan riitelyä kun mies tuli töistä. Vanhempi itkee nyt huoneessaan. Nuorempi ei vielä oikein ymmärrä, vähän alle 2 v.

Ap

Ja tästä palstan miehet on katkeran kateeellisia ap:n miehelle. 

Vierailija
44/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko selventää mulle, miten alaikäinen ja päälle kolmekymppinen voivat tavata tinderissä? Eikö alaikäisille ja yläikäisille ole omansa :) vai voiko siinä huijata?

terv. en käytä tinderiä

Vierailija
45/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne 17v likat on syyttömiä vai?

...

Täytyy myöntää että jos 17v antaa, ottaisin. Kade minäkin.

Jokaikinen mies ottaisi hetkeäkään empimättä.

Minulla oli nelikymppisenä suhde lukiotyttöön, tosin olin tuolloin poikamies, eli siinä ei ollut mitään salattavaa, eikä kaduta se suhde sekuntiakaan. 

Tää ei tietenkään ole totta mutta joku köyhä opiskelija on saattanut tuollaisessa tilanteessa joskus ollakin. Tyttöparat. 

Vierailija
46/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron voi laittaa vireille netistäkin. Onnistuu heti. 😉

Vierailija
47/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisetkin innostuu eniten kuumista parikymppisistä kolleista. Naiset on vain hienotunteisempia eikä huutele siitä.

Vierailija
48/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naisetkin innostuu eniten kuumista parikymppisistä kolleista. Naiset on vain hienotunteisempia eikä huutele siitä.

Just näin. Katsoa saa muttei koskea.. Ja nyt joku ilta vapaalla aikuisella naisella päätyiskin nuoren kollin kanssa lakanoihin, on tyylikkäämpää (ja myös poikaa kohtaan hienotunteisempaa) pitää se omana tietona. 

Vierailija
49/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina nuorista sanotaan näin. Mutta ei mun pillun koko ole kyllä muuttunut sen 17v iän jälkeen miksikään.

Se olis eri jos menettää neitsyyden, mutta siis mulla 17v oli jo aktiivinen seksielämä ja ei ole 10v aikana reiän koko muuttunut.

En ymmärrä

Yhdyssanoja et ole kuitenkaan oppinut tähänkään päivään mennessä:)

Vierailija
50/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Yhdyssanoja et ole kuitenkaan oppinut tähänkään päivään mennessä:)

Onnea, löysit keskustelun olennaisimman pointin! :)

Vierailija
51/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ukkosi vähin äänin ulos..vai käski hän ajattelemaan lapsia. Voi hyvänen aika. Kas kun itse ymmärtänyt ajatella lapsiaan vaan jatkoi pettämistä kunnes jäi kiinni.

Yritä lastesi takia pysyä rauhallisena. Kamalaa tuo on. Mutta suuri vaara että mies pettää jatkossakin kun näköjään on sitä sorttia. Tuossa elämäntilanteessa yleensä suunnitellaan perheen kanssa asioita eikä etsitä koneelta potentiaalisia salasuhteita.

Jaksamisia sinulle ap.

Vierailija
52/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl tajuu mitä se mimmi näkee yli kolmekybäses ukonkäppänässä. Itse en huolisi kuin maks. vuoden itseäni vanhemman miehen.

N25

Vierailija
53/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Jotenkin näistä paistaa naisten epävarmuus ja kateus nuorista naisista.

Hassusti luet. Mun mielestä naistä viesteistä paistaa huoli nuorista tytöistä, inhotus alaikäisiä kuolaaviin ukkoihin sekä suorat kokemukseen pohjaavat toteamukset siitä miten 17-vuotiaan nuoren elämä ei lopulta ole niin kovin kadehdittavaa. Varsinkaan jos riippana on vielä joku himokas pappa. 

Vierailija
54/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kannalta tosi surullista 😔

Heidän elämä on murskana, vaikka rakkautta ja huolenpitoa saisivatkin. Lapsille on kova paikka, ettei vanhemmat enää pärjää keskenään. Siirtolaiselämää.

Ukkos ei ajatellut nenäänsä pidemmälle pettäessään. Nyt hyssyttelee, ettei olisi juuri mitään nuo tekosensa ja ettei tästä lähtisi valtaisa ketjureaktio.

Yhteisymmärrystä kaikesta huolimatta perheeseenne.

Vierailija
55/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mut en ymmärrä mitä kadehdittavaa teineissä on. Ite olin ainakin 17-vuotiaana tyhmä, naivi ja uhkarohkea enkä osannu sängyssä yhtään mitään, enkä ees orgasmia saanu ikinä. Vasta myöhemmin rupes seksikin toimii ihan eri tavalla.

Sama mulla! Mulle on tärkeää että kumppani haluaa että mäkin nautin.. Sen olen oppinut vasta +25 vuotiaana. 17-veenä en todellakaan ymmärtänyt seksistä mitään, tein sitä lähinnä miesten vuoksi "koska muutkin teki", mutta oikeasti nautin pussailusta ja viattomammasta teinikiimasta enemmän, kun itse panemisesta , joka tuntui aina suoritukselle. Samanikäisen pojan kanssa sai rauhassa toteuttaa teinikiimaa, mut muistan itsekin 16-18veenä kolmikymppisten kanssa sekoilleena, että niiden otteet ja vartalot tuntui aina ihan vierailta, vähän kuin "aikuisilla", kun itsensä mielsi vielä nuoreksi.

Vierailija
56/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän nyt vauvapalstalaiset leikkimään lastenne kanssa älkääkä täällä provosoiko koko iltaa. Monikohan lapsiparka nytkin odottaa vanhempiaan leikkimään. Kiltisti yrittävät olla että äiti tai isä lopettaisivat ruudun vahtaamisen. Ajatelkaa nyt ihan oikeesti!!! Säälin lapsianne.

Vierailija
57/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kannattaa antaa anteeksi ja ymmärtää. Se vähän sama kuin brittiprinssi tulisi pyytämään naista lomalle kanssaan, yksityiskoneella yksityissaarelle Bahamalle. Pitäisi sanoa ei mutta ei kukaan normaali ihminen pysty.

Vierailija
58/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan.

Ne on pelkkiä keskenkasvuisia herhiläisiä suurin osa.

Nuori mies painaa voimalla, vähän vanhempi mies taidolla.

Vierailija
59/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa koko mies. Tyttöhän on ihan lapsikin vielä. Olemme naimisissa ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Ikää miehellä on reilusti päälle kolmekymmentä, minusta tuo on ihan sairasta! Ero tässä nyt varmasti tulee, mutta harmittaa myös lasten puolesta.

Miten tytön status on oleellinen, olis amis tyttö ollut jotenkin parempi?

Vierailija
60/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Ei se oo sama asia. Siinä 17-19 vuosiluokassa on vaan jotain maagista.

Sullon kyllä joku fetissi tai vinksahdus jos sut saa syttymään nimenomaan joku kahden vuoden haarukalla tarkkaan rajattu numerollinen ikä. x ) 

Voi yksinkertaista. Sytyttävät naiset vain sattuvat osumaan noihin ikävuosiin. Sulla ei ole mitään ennakko-oletusta synkkaisiko paremmin 40 vai 80 vuotiaan miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä