Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden työkavereina on venäläisiä, oletteko käsitelleet sotaa mitenkään?

Vierailija
26.04.2024 |

Täällä ei ole pukahdettukaan. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai heidän kanssa mitään voi käsitellä. Ne jotka eivät kannata sotaa eivät uskalla kertoa mielipidettään, koska pelkäävät puttea ja ne jotka kannattavat sotaa eivät uskalla uhoilla työpaikoillaan kun tietävät ettei se ole hyvä juttu Suomessa.

Vierailija
2/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet monestikin. Hän vastustaa tietysti sotaa, kuten kaikki, jotka eivät seuraa vain venäjän mediaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajonoissa on paljon venäläisiä. Ovat kovia kiilaamaan. Herrakansaa kokee olevansa. Kela elättää.

Vierailija
4/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittelin irtisanomalla heidän työsuhteensa.

Ei kenenkään etninen tausta saa olla peruste irtisanomiselle. Ei ole tavallisen venäläisen vika, että se maa on ihan kahjo.

Vierailija
5/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ylipäätään miten venäläiset voivat olla suomalaisilla työpaikoilla, kun täällä on jo ennen Ukrainan sotaakin ollut hyvin vahvana sellainen vanha ry zz ä viha. Sellaisessa en ainakaan itse jaksaisi olla.

Vierailija
6/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeastaan. Ei kovin paljoa ehditä juttelemaan muutenkaan, mutta sen verran mitä ollaan tekemisissä, niin täytyy sanoa, että aivan ihana ihminen. Tekee työnsä hyvin ja on aina iloinen ja tosi huomaavainen. Häneltä voisi moni suomalainen nuori ottaa käytösmallia.

Vierailija
7/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään etninen tausta saa olla peruste irtisanomiselle. Ei ole tavallisen venäläisen vika, että se maa on ihan kahjo.

Tavalliset venäläiset mahdollistavat sodan. Ei siellä Kremlin herrat itse ole sotimassa.

Vierailija
8/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset venäläiset mahdollistavat sodan. Ei siellä Kremlin herrat itse ole sotimassa.

Olen samaa mieltä. Itse he sen paskan mahdollistavat! Maa, jossa on satoja miljoonia ihmisiä ei saa hengiltä pientä kusipäistä äijää hoveineen.

Vierailija
9/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettiinko työpaikoilta ulos amerikkalaiset ja brittiläiset kollegat ja asiakkaat, kun maat hyökkäsi laittomasti Irakiin 2003?

Vierailija
10/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan on tavallisten venäläisten vika! Jos siellä ihmisillä olisi järkeä päässä niin eivät tuollaista sotahullua päästäisi valtaan.

Vierailija
11/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset venäläiset, jotka asuvat Suomessa ja maksavat veronsa tänne? Et varmaan ymmärrä mitään Venäjän yhteiskunnasta. Se ei ole demokratia. Siellä ei voi muuttaa yhteiskuntaa äänestämällä, koska vaalit on manipuloitu. Mielensä osoittajat päätyvät vankilaan. Mitä tavallinen ihminen voi tehdä lopettaakseen sodan?

Vierailija
12/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa piinata heitä, sehän olisi epäkohteliasta. Mieli kyllä tekisi keskustella asiasta, mutta parempi antaa olla.

Vierailija
13/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan on tavallisten venäläisten vika! Jos siellä ihmisillä olisi järkeä päässä niin eivät tuollaista sotahullua päästäisi valtaan.

Etkö ymmärrä, että Venäjällä ei ole luotettavat vaalit.  Siellä noustaan valtaan kansan tahdosta riippumatta. Etkö seuraa uutisia?

Vierailija
14/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan. Ei kovin paljoa ehditä juttelemaan muutenkaan, mutta sen verran mitä ollaan tekemisissä, niin täytyy sanoa, että aivan ihana ihminen. Tekee työnsä hyvin ja on aina iloinen ja tosi huomaavainen. Häneltä voisi moni suomalainen nuori ottaa käytösmallia.

Venäläiset on poikkeuksetta olleet aivan uskomattoman kivoja työkavereita.

Vierailija
15/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset venäläiset, jotka asuvat Suomessa ja maksavat veronsa tänne? Et varmaan ymmärrä mitään Venäjän yhteiskunnasta. Se ei ole demokratia. Siellä ei voi muuttaa yhteiskuntaa äänestämällä, koska vaalit on manipuloitu. Mielensä osoittajat päätyvät vankilaan. Mitä tavallinen ihminen voi tehdä lopettaakseen sodan?

Diktatuuri ei ole mikään luonnonlaki. Kenen tehtävä sen muuttaminen sitten on jos ei Venäjän kansan?

Vierailija
16/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ylipäätään miten venäläiset voivat olla suomalaisilla työpaikoilla, kun täällä on jo ennen Ukrainan sotaakin ollut hyvin vahvana sellainen vanha ry zz ä viha. Sellaisessa en ainakaan itse jaksaisi olla.

En itse ole elänyt missään ryssävihakuplassa. Kyllä nuo vihat ovat jääneet edellisille sukupolville. Olen syntynyt 70-luvulla ja joskus lapsena viimeksi törmäsin ryssävihaan ja jo silloin ihmettelin sitä. Olen matkustellut Venäjällä ja tuntenut useita venäläisiä. 

Vierailija
17/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne täällä vapaaehtoisesti ole, ovat agentteja KGB niinku neuvostoliittoaikaan.

Jännä juttu että kirjoitat näin. Minulle tuli ihan samat fibat edellisessä työpaikassani, jossa oli paljon venäläisiä töissä. Mietin aina että mikä peitetarina tämä duuni on joillekin heistä ja mikä on heidän oikea agenda olla Suomessa.

Vierailija
18/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehtaa piinata heitä, sehän olisi epäkohteliasta. Mieli kyllä tekisi keskustella asiasta, mutta parempi antaa olla.

Olisihan se epäkohteliasta häiritä toista kesken kansanmurhan. Parempi olla hiljaa ja keskittää katse omiin kengänkärkiin.

Vierailija
19/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole elänyt missään ryssävihakuplassa. Kyllä nuo vihat ovat jääneet edellisille sukupolville. Olen syntynyt 70-luvulla ja joskus lapsena viimeksi törmäsin ryssävihaan ja jo silloin ihmettelin sitä. Olen matkustellut Venäjällä ja tuntenut useita venäläisiä. 

Olisiko aika avata silmät todellisuudelle?

Vierailija
20/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryssäviha ei Suomessa ole hävinnyt yhtään mihinkään! Kysypä joltain evakon jälkeläiseltä ja heitä on Suomessa paljon.