Miten sen kunnollisen miehen löytää - mahdoton tehtävä
Kaikki vinkit kehiin, miten ihmeessä löytää kunnollinen mies? Vai onko peli menetetty. Olen 40+, lapset jo teinejä/aikuisia. Olen normaali, keskiluokkainen ja ihan hyvin toimeentuleva. Harrastuksia on. Ulkonäkö ok, ei ylipainoa.
Kokemukset menneistä suhteista. JOKAINEN mies on pettänyt. Yleensä eksiensä kanssa, toisinaan löytäneet myös uusia seuralaisia. Yksi oli alkoholisti ja heitti minua kodistamme ulos, se liitto loppui siihen. Yhdessä suhteessa olin täysin yksin, eikä mies kommentoinut mihinkään mitään eikä ottanut mitään vastuutta yhteisestä kodista tms. Pari miestä eivät ole kyselleet minun asioita tai kuulumisia mitenkään.
Onko vaatimukseni aivan liian kohtuuttomia, jos toivoisin suhteelta sitä ettei mies karkaa ensimmäisen vikittelevän eksän tai muun naisen mukaan, keskustelisi ja ottaisi osaa keskusteluun ja yhteisten asioiden suunnitteluun, elämänhallinta olisi kunnossa ja olisi vaikka vähän huumoariakin. Alkon käyttökin tulisi olla hanskassa. Rikas ei tarvitse olla, mutta ei myöskään hölmöillyt raha-asioitaan. Plussa jos lapset olisi edes teini-iässä, ettei ihan pieniä, tai sitten ei lapsia ollenkaan. Ikähaitarina kelpaisi 35-55v ainakin. Ulkonäellä tai pituudella ei väliä.
Mahdoton tehtävä?
Kommentit (38)
Jos joka vuosi tapahtuu 14000 eroa, eli 7000 miestä vapautuu markkinoille, niin eivät ne kaikki voi kaistapäisiä olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos joka vuosi tapahtuu 14000 eroa, eli 7000 miestä vapautuu markkinoille, niin eivät ne kaikki voi kaistapäisiä olla.
Missähän ikäluokissa nämä erot sattuu?
Tiedätkö kuka on on yhdistänyt kaikkia suhteitasi? Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioerotilastosta kyse, eli ikäluokka varmaan 30-60 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän puottaa tätä että montako, minkä ikäisten kanssa voi olla. Myös montako niistä tulet ikinä näkemään. Oletko valmis matkustamaan koko suomen läpi jne.
Vierailija kirjoitti:
Mieti ap sitä, sinä olet se joka on valinnut juuri nuo miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän puottaa tätä että montako, minkä ikäisten kanssa voi olla. Myös montako niistä tulet ikinä näkemään. Oletko valmis matkustamaan koko suomen läpi jne.
No tietty. Poistetaan luvusta suoraan puolet, jotka on väärän ikäisiä. 3500 jäljellä.
Sitten heistä poistetaan pettäjät, sanotaan että joka toinen. 1700 jäljellä.
Sitten rajataan asuinpaikkaa. Jos ap asuu etelä-suomessa, niin 70 % ihmisistä asuu etelä-suomessa. 1000 miestä jäljellä.
Moni heistä olisi riittävän täyspäinen? No puolet. Eli 500 miestä eteleä-suomessa vapautuu joka vuosi vapaille markkinoille. Mistä heidät löytää, on sitten tounen kysymys,
Tiedän, minä olen valintani näiden miesten suhteen tehnyt ja pieleen on mennyt. Mistä sen tietää aluksi, että mitä pitäisi varoa ja huomioida? Kukaan ei olisi olettanut näiden miesten esim pettävän, mutta niin vaan kaikki on langennut samantien. Kyllä miehillä se biologia vetää mukanaan eikä ihminen ole yksiavioinen, tiedän. Mutta onko tosiaan niin että miehet menevät vaan sekoilleen vaistojensa perässä eikä mikään lupaus pidä? tätäkö se elämä on? Miksi edes muodostaa suhteita kun keneenkään ei voi luottaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille pitäisi määrätä joku holhooja joka vähän katsoo perään millaisten miesten kanssa nämä sen suhteen aloittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietty. Poistetaan luvusta suoraan puolet, jotka on väärän ikäisiä. 3500 jäljellä.
Sitten heistä poistetaan pettäjät, sanotaan että joka toinen. 1700 jäljellä.
Sitten rajataan asuinpaikkaa. Jos ap asuu etelä-suomessa, niin 70 % ihmisistä asuu etelä-suomessa. 1000 miestä jäljellä.Moni heistä olisi riittävän täyspäinen? No puolet. Eli 500 miestä eteleä-suomessa vapautuu joka vuosi vapaille markkinoille. Mistä heidät löytää, on sitten tounen kysymys,
Sitten lisätään laskuun montako muuta niitä myös haluaa. Varsinkin kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Täältä et ainakaan löydä.
Miten niin?!
Montako miestä ap:llä oikein on ollut? Ja outoja valintoja ja tehnyt. Turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ikäluokissa tietysti on eroamisia.
Mutta nämä erot korostuvat kahdessa elämänvaiheessa.
Toiset eroavat heti, kun alkaa pikkulapsiarki. Toiset, kun lapset lentävät pesästä.
Minä uskon vetovoiman lakiin,eli samanlaisuus resonoi ja vetää puoleensa.
Tämä teoria sanoo, että ihminen, joka vetää pettäjiä puoleensa, pettää itse itseään. Eli sen mukaan sinä et ole itse uskollinen itsellesi, siksi muutkaan eivät ole.
Uskon vetovoiman lakiin, koska ei ole muuten selitettävissä, miksi ihmiset kerta toisensa jälkeen toistavat samaa kaavaa, ja jolle kulle toiselle ei sellaista tapahdu koko elämän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, minä olen valintani näiden miesten suhteen tehnyt ja pieleen on mennyt. Mistä sen tietää aluksi, että mitä pitäisi varoa ja huomioida? Kukaan ei olisi olettanut näiden miesten esim pettävän, mutta niin vaan kaikki on langennut samantien. Kyllä miehillä se biologia vetää mukanaan eikä ihminen ole yksiavioinen, tiedän. Mutta onko tosiaan niin että miehet menevät vaan sekoilleen vaistojensa perässä eikä mikään lupaus pidä? tätäkö se elämä on? Miksi edes muodostaa suhteita kun keneenkään ei voi luottaa?
Ap
Oletko nyt ihan varma, että olet ollut näiden miesten kanssa parisuhteessa?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitatko suhteen liian nopeasti tutustumatta kunnolla, ap?
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä ap:llä oikein on ollut? Ja outoja valintoja ja tehnyt. Turha valittaa.
Hän on erehtynyt luulemaan yhden illan panoa parisuhteeksi?🤔
Kaikki hyvät on jo naimisissa tai pitkäaikaisessa parisuhteessa. Erittäin pieni todennäköisyys että löydät hyvän ja "normaalin." Mitä enempi ikää tulee sitä hankalammaksi se menee. Koska sitä ksuemman aikaa ihmisillä on ollut mahdollisuus jo löytää joku. Tuuri jos joku hyvä eroaa ja sen satut löytämään.