Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui

Vierailija
06.07.2026 |

Minun olisi pitänyt raahata ostoksia kaukaisesta kaupasta, koska minulla on asiaa siellä päin. Lähempänäkin on kauppa. Sanoin etten rupea raahamaan reppua toiselta puolen kaupunkia. Siis mitä helvettiä? Raahatkoon itse ostokset. Nyt murjottaa ja mököttää. Sanoin että just samaa tuotetta saa lähempääkin. Onko tää joku valtataistelukysymys? En ymmärrä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy hakemassa lähempää sitten.

Vierailija
2/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ymmärrä. Ehkä sun mies on tyhmä, ootko ajatellut tätä mahdollisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuote maksoi siellä kaukana, paljonko se maksaa lähellä? Halusiko miehesi vain säästää ja suuttui kun sinä päätit tuhlata.

Vierailija
4/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes neuvottelisi tuollaisesta asiasta, vaan toisin tarvittavan lähemmästä kaupasta, minähän sen maksaisin kumminkin.

Vierailija
5/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei älyä että ne ostokset pitää kantaa jollain. Ehkä se kuvittelee että ostokset lentää kotiin ilmateitse.

Vierailija
6/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti mikä ukko.  Potki prkele kunnolla munille ja tunge kaulin sen persijeeseen juurmutineen.  Luulis oppivan vttu.

Vierailija
7/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tuote maksoi siellä kaukana, paljonko se maksaa lähellä? Halusiko miehesi vain säästää ja suuttui kun sinä päätit tuhlata.

Just samaisen kauppaketjun kauppa on lähempänäkin, eli hinta sama. Ap

Vierailija
8/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ap sellainen mies joka tykkäsi simputtaa. Hän esim sai iltamyöhään talvipakkasella päähänsä haluavansa itse tehtyä pullaa. Katsoi sanomalehdestä tarjoukset ja piti joka aine hakea eri kaupasta. Hän tarkasti kuiteista asiat.

Vierailija
9/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjottaminen ja mököttäminen ei ole suuttumista, se on vain mielensä pahoittamista. Mikä teitä joitakin mammoja oikein vaivaa, ette edes tuollaista asiaa osaa erottaa?

Vierailija
10/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vastaamaan ap miehellesi kuten miehet tekevät eli "en pysty". Ilman mitään selityksiä. Hakekoot itse, jos jotain kaupasta haluaa.

Vierailija
11/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ap sellainen mies joka tykkäsi simputtaa. Hän esim sai iltamyöhään talvipakkasella päähänsä haluavansa itse tehtyä pullaa. Katsoi sanomalehdestä tarjoukset ja piti joka aine hakea eri kaupasta. Hän tarkasti kuiteista asiat.

Ja minä kuljin silloin polkupyörällä. Ei ollut ajokorttia tai autoa.

Vierailija
12/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murjottaminen ja mököttäminen ei ole suuttumista, se on vain mielensä pahoittamista. Mikä teitä joitakin mammoja oikein vaivaa, ette edes tuollaista asiaa osaa erottaa?

Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Mies olisi voinut hakea haluamansa tuotteen haluamastaan kaupasta itse. Mies hakemalla haki syytä olla väkivaltainen, koska järkisyytä ap:n käydä miehen valitsemassa kaupassa ei ollut.

Vierailija
13/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei älyä että ne ostokset pitää kantaa jollain. Ehkä se kuvittelee että ostokset lentää kotiin ilmateitse.

Mutku mainoksissakin ne ostokset vain lentää keijupölyn avulla ostajan kotiin! Näin telkusta, sen täytyy olla totta!

Vierailija
14/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi käytit imperfektiä.

Vierailija
15/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi käytit imperfektiä.

Niin kun hän kuoli.

Vierailija
16/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pyysi sinulta yksinkertaista asiaa (käy kaupassa), eikä edes se onnistu. Ei ihme jos miehesi ei jaksa katsella tuollaista vätystä.

Vierailija
17/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies?

Vierailija
18/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen piti hinnat kuiteista tarkistaa? Eikö ne jo kassalla nähnyt? Varsinkin jos haki yksittäisiä tuotteita eri kaupoista niin luulisi olleen helppoa! Miten tuo oli edes simputusta jos toinen haluaa leipoa itselleen pullaa, vaikka sitten yöllä? Ei kai siitä kovin paljoa meteliä tule jos olisit halunnut nukkua. Paitsi tietysti jos asuitte yksiössä.

Vierailija
19/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa puolisoa haukkuva haukkuu aina samalla itseään. Olipa mies tai nainen.

Vierailija
20/43 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies?

Huono mies on mies ihan siinä missä hyväkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän