Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että mies on pettänyt useita kertoja 17-vuotiaan lukiolaistytön kanssa

Vierailija
27.05.2016 |

Oksettaa koko mies. Tyttöhän on ihan lapsikin vielä. Olemme naimisissa ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Ikää miehellä on reilusti päälle kolmekymmentä, minusta tuo on ihan sairasta! Ero tässä nyt varmasti tulee, mutta harmittaa myös lasten puolesta.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne 17v likat on syyttömiä vai?

...

Täytyy myöntää että jos 17v antaa, ottaisin. Kade minäkin.

Jokaikinen mies ottaisi hetkeäkään empimättä.

Minulla oli nelikymppisenä suhde lukiotyttöön, tosin olin tuolloin poikamies, eli siinä ei ollut mitään salattavaa, eikä kaduta se suhde sekuntiakaan. 

Vierailija
22/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorta tiukkaa pillua....... NAMMM!!! Kelpaisi!

Aina nuorista sanotaan näin. Mutta ei mun pillun koko ole kyllä muuttunut sen 17v iän jälkeen miksikään.

Se olis eri jos menettää neitsyyden, mutta siis mulla 17v oli jo aktiivinen seksielämä ja ei ole 10v aikana reiän koko muuttunut.

En ymmärrä

Eikö edes perse ole levähtänyt noista ajoista?

Oon paremmassa kunnossa kun sillon. Kiitos fitness buumin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteesi, minuakin oksettaisi.

Miksi tämä sama moraalidraama yhä uudelleen? Miksi jatkuva pako ajatuksesta himokkaasta teinistä?

Vierailija
24/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Myönnän olen outo, mutta naisen tulee olla vähintään 3-kymppinen.

Nuoremmat koen olevan vielä turhan nuoria, eivätkä siis kiinnostavia.

yx mies

Vierailija
25/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina nuorista sanotaan näin. Mutta ei mun pillun koko ole kyllä muuttunut sen 17v iän jälkeen miksikään.

Se olis eri jos menettää neitsyyden, mutta siis mulla 17v oli jo aktiivinen seksielämä ja ei ole 10v aikana reiän koko muuttunut.

En ymmärrä

Jotenkin näistä paistaa naisten epävarmuus ja kateus nuorista naisista.

Vierailija
26/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Myönnän olen outo, mutta naisen tulee olla vähintään 3-kymppinen.

Nuoremmat koen olevan vielä turhan nuoria, eivätkä siis kiinnostavia.

yx mies

Olet yx nainen

Vierailija
27/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Eikö edes perse ole levähtänyt noista ajoista?

Oon paremmassa kunnossa kun sillon. Kiitos fitness buumin.

Tulkitsen tuon niin, että on levinnyt eikä mahdu enää eurostandardiin.

Vierailija
28/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka eivät saa sen enempää nuorta kuin vanhempaakaan täällä haaveilevat.

Vierailija
29/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää, että tuollaiset kuolaavat rähmäturvat puhuvat edes fantasian tasolla toisista ihmisistä, kuin ne olisivat jotain arvottomia lihapaloja, valmiina toteuttamaan noiden eunukkien haaveet.

Vierailija
30/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää, että tuollaiset kuolaavat rähmäturvat puhuvat edes fantasian tasolla toisista ihmisistä, kuin ne olisivat jotain arvottomia lihapaloja, valmiina toteuttamaan noiden eunukkien haaveet.

Ai nyt kielletään fantasiointikin? :D Vituttaako olla vanha akka?

Vierailija
31/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tuo selvisi siis sinulle? kertoiko mies vai?

Miehelle tuli whats appiin viestejä ja kuvia, kun kännykkä oli kotona pöydällä. Lisäksi miehellä on nyt ollut enemmän "työasioita" iltaisin ja pahoitellut, että työnantajan määräys ja asiat on hoidettava. Juttelin miehenityökaverin kanssa hän sanoi ettei töissä ole nyt ollut mitään kiireitä ja että mies on lähtenyt viikonloppuisinkin aikaisemmin.

Lopulta mies tunnusti kun vaadin selitystä ja on siis pettänyt useita kertoja. Olivat tavanneet Tinderissä.

Vierailija
32/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tuo selvisi siis sinulle? kertoiko mies vai?

Miehelle tuli whats appiin viestejä ja kuvia, kun kännykkä oli kotona pöydällä. Lisäksi miehellä on nyt ollut enemmän "työasioita" iltaisin ja pahoitellut, että työnantajan määräys ja asiat on hoidettava. Juttelin miehenityökaverin kanssa hän sanoi ettei töissä ole nyt ollut mitään kiireitä ja että mies on lähtenyt viikonloppuisinkin aikaisemmin.

Lopulta mies tunnusti kun vaadin selitystä ja on siis pettänyt useita kertoja. Olivat tavanneet Tinderissä.

Ap

Vierailija
33/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kulttureissa miehillä on useita vaimoja, joten ei tuossa ole mitään kummallista. Vähän avarakaktsesuuttaa  ja ymmärretään uusia monikulttuurisia arvoja, niin kaikilla on parempi olla.

Vierailija
34/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehellesi kade.

M

Ai siitä että että se mokasi ja vaimo jättää ja pääsee maksamaan elareita? Selvä. x)

Vierailija
35/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa kulttureissa miehillä on useita vaimoja, joten ei tuossa ole mitään kummallista. Vähän avarakaktsesuuttaa  ja ymmärretään uusia monikulttuurisia arvoja, niin kaikilla on parempi olla.

Mutta täähän iso helpotus vaikkapa mahdolliselle tyttärellesi joka voi nyt huoletta ryhtyä alaikäisenä vaikka eläkeikäisen setämiehen kolmanneksi vaimoksi kun setämies käskee. :) 

Vierailija
36/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä 17 tyttö näkee naimisissa olevassa vanhahkossa äijässä. Tuskin edes tietää että nussijallaan on perhe ja käyttää itseään vain hyväksi pillua vongaten.

Muista ap että tämä neito kyllästyy ukkoosi tuotapikaa. Saa nyt vähän itseluottamusta ja se sitten finito. Niin toimi sitten kuin aikuinen ja kyseenalaista miehesi aikuisuus. Ihan oikeasti!! Inhottava äijä pettää salaa. Luulee saavansa elää poikamieselämää aviossa. 😂

Vierailija
37/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin kyllä sitä tyttöä.

Vierailija
38/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteesi, minuakin oksettaisi.

Miksi tämä sama moraalidraama yhä uudelleen? Miksi jatkuva pako ajatuksesta himokkaasta teinistä?

Kyllä se on se ajatus alaikäisiä tyttöjä kuolaavasta irvokkaasta sedästä se mikä iljettää. Kaikki naiset ovat joskus olleet teinejä ja muistissa on silloinen luontainen kuvotus noihin ukkoihin. 

Vierailija
39/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pettänyt useita kertoja saman tytön kanssa? Se tarkoittaa suhdetta, tyttö on miehesi rakastajatar. Tilanne on verrattavissa siihen, että mies harrastaa tuolloin tällöin vaikkapa baaripanoja vaihtuvien naisten kanssa. 

Liiton ulkopuoliseen, vakituiseen suhteeseen on tietty suhtauduttava eri lailla kuin tympeisiin tilapäispanoihin. Miehesi suhteessa 17 -vuotiaaseen ei ole mitään laitonta. Teidän pitää seuraavaksi selvittää mitä haluatte, kuinka paljon rakastatte toisianne, rakastaako mies 17 -vuotiasta, mutta ei sinua enää, miten paljon olette valmiita uhraamaan ja kestämään perhe-elämänne säilyttämiseksi, vai onko parempi kaikille (siis myös lapsille), että lähdette eri teille. Aikuisuutta siis peliin.  

Mies teki pettäessään valinnan ja ero tulee. Mies syyllistää siittä, että aion hakea avioeroa heti maanantaina, en kuulemma ajattele lapsia ollenkaan. Olin lasten kanssa tänään pihalla miltei koko päivän, mutta joutuivat seuraamaan riitelyä kun mies tuli töistä. Vanhempi itkee nyt huoneessaan. Nuorempi ei vielä oikein ymmärrä, vähän alle 2 v.

Ap

Vierailija
40/135 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mut en ymmärrä mitä kadehdittavaa teineissä on. Ite olin ainakin 17-vuotiaana tyhmä, naivi ja uhkarohkea enkä osannu sängyssä yhtään mitään, enkä ees orgasmia saanu ikinä. Vasta myöhemmin rupes seksikin toimii ihan eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan