Suomi tuskin enää koskaan tulee nousemaan ja äänestäminen tuskin auttaa enää yhtään
Masentaa katsella kuinka Suomi vajoaa kokoajan ja on vajonnut sitä vuodesta 2008 lähtien. Yksikään puolue ei ole keksinyt tai halunnut parantaa tilannetta vaan leikattu, leikattu, verotettu, verotettu, tuettu muita maita paljon ja paljon sekä ei pidä unohtaa että poliitikot koittaa saada itselleen osansa ennenkuin Suomi-laiva uppoaa.
En oikeasti edes jaksa uskoa että tilanne paranisi yhtään vaikka hallitus vaihtuisi kokonaan ensi keväänä, sama paska jatkuisi eri kuorrutteella vain.
Vaikea tässä edes muuttaa muualle kun on vaikeasti masentunut ja työkyvytön niin ei tulisi pärjämään muualla eikä edes päästettäisi. Enkä edes halua muuttaa koska Suomi on minun kotini ja tämä maa on kaunis mutta sitä johtavat ihmiset joutaisi sen kuuluisan saunan taakse koska eivät edes välitä kotimaastaan.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Höpsis kaikki ei ole kaltaisiasi
Kahtiajako kiihtyy, ja hyväosaiset irvailevat huono-osaisille. Se ei ole hyvä juttu kenellekään.
Suomi ei tule koskaan nousemaan, ennen kuin saastaisista demaripaskoista päästää eroon lopullisesti. Siihen asti se pskasakki roikkuu muiden taskuilla ja iilimatoina imee rahat, elämänhalun ja elinvoiman niistä jotka haluaisi päästä elämässä eteenpäin.
On Suomella maata, puuta ja luontoa vaikka muille jakaa. Voisimme olla huippulomakohde niille, jotka on kyllästyneet helteeseen.
Ap nillityksellä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Hallituksen vika, kun minua ei huvita nousta sängystä.
Suomen valtion talous romahtaa 10 vuoden kuluttua. Silloin velkaa on saman verran kuin Kreikalla kun se joutui EUn ohjaukseen. Nyt 15 vuoden säästökuurin kulutta Kreikassa on jo orastavaa talouskasvua. Suomella on tuo 25 vuoden talouskurjuus vasta edessä.
Vierailija kirjoitti:
On Suomella maata, puuta ja luontoa vaikka muille jakaa. Voisimme olla huippulomakohde niille, jotka on kyllästyneet helteeseen.
Ap nillityksellä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Hallituksen vika, kun minua ei huvita nousta sängystä.
Mieluummin Norjan vuonoille helteitä pakoon. Hienommat maisemat ilman iniseviä hyttysiä.
Pitäisi pistää suurin osa koko nykyisestä sakista pellolle ja ehdolle vain ihmisiä jotka ovat olleet kansanedustajina vain yhden kauden tai täysin uusia tulokkaita. Että miten heiltä hoituisi asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Norjan vuonoille helteitä pakoon. Hienommat maisemat ilman iniseviä hyttysiä.
Lisäksi Norjasta löytyy vuonon rannalta hienot hotellit, ravintolat ja kahvilat. Suomessa on vain kusisia autiomajoja.
Uskon, että Suomi nousee, mutta sitä ennen joudutaan sille leikkauskuurille mitä demarit viime viikolla kertoi. Eli seuraavat kaksi hallituskautta tullaan keskittymään leikkauksiin riippumatta ketkä ovat hallituksessa.. Kaikilta tullaan leikkaamaan ja määrät ovat isot (pelkästään ensimmäisenä vuotena tullaan leikkaamaan saman verran kuin nykyhallitus on leikannut tähän mennessä yhteensä). Ainut kiista leikkauksista tullee koulutuksesta/opiskelijoista, vihreät eivät halua sieltä leikata, demareiden mukaan kaikilta leikataan.
Höpsistä ..Suomi on maailman onnellisin maa ja köyhyys on tehnyt meistä onnellisia
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi pistää suurin osa koko nykyisestä sakista pellolle ja ehdolle vain ihmisiä jotka ovat olleet kansanedustajina vain yhden kauden tai täysin uusia tulokkaita. Että miten heiltä hoituisi asiat.
Kaupan kassatytöt päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahtiajako kiihtyy, ja hyväosaiset irvailevat huono-osaisille. Se ei ole hyvä juttu kenellekään.
En irvaile enkä ole hyväosainen. Olen tyytyväinen elämääni vaikka terveys reistailee enempikin. Olen aina elänyt "suu säkkiä myöten" enkä tavoitellut kuuta taivaalta. Koskaan en ole edes haaveillut mistään kalliista kaupunki asumisesta mihin ei varani riittäisi.
vuosi 2008 ei ollut mikään käännekohta. vuosi 2003 oli käännekohta. silloin kaikki kääntyi pysyvästi tuhon tielle. 2008 oli enemmänkin se kohta missä 2003 puhjennut padon reikä alkoi tulvimaan.
Äänestä oikeistoa. Sillä ne asiat kääntyy parhain päin.
Käyttäjä5423 kirjoitti:
Höpsistä ..Suomi on maailman onnellisin maa ja köyhyys on tehnyt meistä onnellisia
Ei vaan tyytyväisyys. Suomalainen tyytyy kituuttamaan vähällä. Ulkomaalaiset vaativat parempaa elintasoa ja elämää.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä oikeistoa. Sillä ne asiat kääntyy parhain päin.
Ei sinun asiat käänny poliitikkojen voimin mihinkään. Vaan sillä että autat itse itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
vuosi 2008 ei ollut mikään käännekohta. vuosi 2003 oli käännekohta. silloin kaikki kääntyi pysyvästi tuhon tielle. 2008 oli enemmänkin se kohta missä 2003 puhjennut padon reikä alkoi tulvimaan.
Suomen talouden rakennemuutos alkoi Neuvostoliiton hajoamisesta ja 1991 vuoden lamasta. Siihen loppui vuosikymmeniä kestänyt reaalinen talouskasvu. Nokian tähdenlento vielä kantoi Suomen talouden 2000 luvulle.
1. Julkitehdyn ulosteen politiikka kaupunkikuvassa, taiteessa ja bioetiikassa
Hinta: 254 465 euroa (tällaisia avustuksia löytyy listalta kun vähän tonkii)
vieläkö joku väittää että Rydmanin ei pitäs leikata järjestöiltä?? Ja älkää vaan sanoko että pikku summa. Jos näitä pikkusummia on mielettömän paljon, niistä koostuu iso summa ja sinä kustannat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somevaikuttaja viimeksi paljasti tyhmyytensä, ei siinä anteeksipyyntö mitään auta.
Samaa mieltä. Hyvinvointivaltio on Suomessa enää muisto vain. Olen todella surullinen ja pelkään myös oman tulevaisuuteni puolesta tällaisessa maassa.