Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa
http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/
Eipä siihen lisättävää.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tääll te taas ootte lokkeina paikalla valmiina nokkimaan oikeen kunnolla :D
Yhtä naurettavaa sakkia olette ku kaikki muutkin
Mulle tulee ennemmin mieleen hyeenat kuin lokit. Säkin voit Jenni käyttää sitä, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ahdistais muakin jos facebookissa väitettäis että rääkkään eläimiä ja yhden annoin pois noin vaan, vaikka kaiken olisin yrittänyt tehdä :|
Feissarimokien mukaan oli monta kuukautta koiran kanssa ulkomailla, kunnes vasta lähtöpäivänä hoksasi, ettei saakaan koiraa mukaan lennolle. Jos olisi vastuullinen ja kaikkensa tehnyt niin olisi alkanut jo heti ensimmäisestä päivästä lähtien selvittämään miten koiran saa kuljetettua toiseen maahan (passit, rokotukset, eläinlääkärin tarkistukset, sirutus yms). Sitten ei olisi ollut mitään ongelmaa tuoda koiraa maahan jos olisi viitsinyt ajoissa hoitaa tarvittavat toimenpiteet.
Videon mukaan oli 2viikkoa aikaa.
Katsokaa nyt edes se ennenkuin höpötätte
Luottotiedot menny... Yllättikö? :D
Vähän huvittaa ja säälittää nämä ihmiset, jotka riitelee julkisesti fb:ssä jossain ryhmässä ja sitten suuttuu, kun riita on julkinen. Mitä näiden ihmisten päässä liikkuu? Jos ei halua riitaansa julkiseksi niin, että muut ihmiset voivat myös siihen puuttua niin silloin ei riitele julkisesti somessa. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiihottavaa, kun kaunis nainen puhuu noin rumia...
Kaunis? Miten erotat ulkonäön tuon kaamean meikin ja irtoripsien läpi?
No, perunanenä tosin erottuu.
Taas tätä :D Aina kun kyseessä on kaunis ihminen niin pitää vetää tämä meikkikortti ja sitten vielä tuoda esiin joku etsimällä etsitty virhe hänen ulkonäöstään.
Sanotaanko näin, että tuo meikki ei tee ketään kauniiksi, päinvastoin. Se on todella tökerösti tehty, kulmakarvat ovat aivan liian lähekkäin ja kissarajaukset aivan hirveät. Piirräpä itsellesi samanlaiset ja katso sitten tuliko sinusta kaunis.
Tuo tyttö on todella kaunispiirteinen joten edes noinkin paljon rumentava meikki ei tee hänestä rumaa. Oikein meikattuna olisi julmetun kaunis.
Lisään vielä että jos kyseessä olisi ollut oikeasti ruma ihminen, kukaan ei olisi alkanut arvostella hänen ulkonäköään ja maininnut virheistä kasvoissa. Ja jos nyt joku olisi jotain pahaa sanonut niin kyllä olisi kerännyt paljon puolustelua muilta.
Kaunista ihmistä on lupa haukkua ja arvostella, rumat keräävät kaiken sympatian puolelleen. Ikävää. Minusta olisi vähintäänkin kohtuullista, että ihmiset kohtelisivat kaikkia yhtä kunnioittavasti olivatpa he minkä näköisiä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hyvä puheenvuoro tällä naisella :) tsemppiä sinne!
Voisitko perustella, että miksi olet tätä mieltä? En halua olla töykeä ja olen oikeasti kiinnostunut.
No, kyllä olisin itsekin näreissäni jos suljetussa ryhmässä liikkuisi "tieto" että minä kaltoinkohtelen eläimiä ja luovuin yhdestä ja heti uusi pentu perään. Kyllä en itse videota tekisi mutta yrittäisin jotenkin kertoa asioiden todellisen laidan.
Tosin en ole koko viestiketjua nähdä ja onhan toi kielenkäyttö hirveää mutta se ei kerro mielestäni miten hoitaa eläimiä tai muutakaan asiaan liittyvää. jos tällä toisella naisella oli jotain muutakin tätä kyseessä olevaa vastaan niin ei kai tarvitse julkisesti ruveta nolaamaan valheilla tai asioilla jotka ei ole niin mennyt.
Omasta mielestäni tuossa videossa paistaa huomionhaku. Hän vielä itse kertoi, että asia on sovittu yksityisviesteillä, joten miksi ei vain voinut poistaa sitä kiistanalaista kommenttiketjua ja antaa asian olla?
No siihenkin löytyy vastaus; nimittäin noilta ihmisiltä puuttuu se jokin, mahdollisesti itsekuri, jokin esto tai kyky ajatella tilanteita muustakin perspektiivistä, kuin vain sieltä oman superviisaan pään sisältä. Joku kello jää arvostelukyvyssä soimatta ja sitten syntyy tällaisia huomionhakuisia draamavideoita, mitkä eivät auta asiaan millään tavalla ja usein jopa pahentavat sitä. En yllättyisi vaikka kyseinen nainen olisi jo saanut "vihaajaltaan" uutta yksityisviestiä tyyliin "tänhän piti olla sovittu ja jätetty taakse, mitä sä tollasen videon teit" ja taas on uusi maukas draama päällä.
Noidankehä kuvaa tällaista hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, porukka ottaa taas vähän liika kierroksia. Nuori ihminen, katsoi pinkkien lasien läpi niin sitä nuorena käy. Musta on todella hienoa että osasi katsoa koiran parasta, kun oli ottanut liian ison palan itselleen hoitaakseen. Varmasti oppi tuosta ja nythän on ottamassa sekarotuista labraa, joka varmasti on helpompi kuin mikälie resque olikaan. Jos katselet näitä kommentteja täällä, niin mene koiran ollessa teini-iässä koulutuskurssille, jos tulee ongelmia jossain käytöksessä niin saat sieltä apuja koulutukseen!
Luitko ollenkaan tuota feissarimokien juttua? Tyttö suoltaa laittomia uhkauksia ja huoralorttop*llu-juttuja ja tämä on mielestäsi hienoa? Oletko kenties tytön äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, porukka ottaa taas vähän liika kierroksia. Nuori ihminen, katsoi pinkkien lasien läpi niin sitä nuorena käy. Musta on todella hienoa että osasi katsoa koiran parasta, kun oli ottanut liian ison palan itselleen hoitaakseen. Varmasti oppi tuosta ja nythän on ottamassa sekarotuista labraa, joka varmasti on helpompi kuin mikälie resque olikaan. Jos katselet näitä kommentteja täällä, niin mene koiran ollessa teini-iässä koulutuskurssille, jos tulee ongelmia jossain käytöksessä niin saat sieltä apuja koulutukseen!
Luitko ollenkaan tuota feissarimokien juttua? Tyttö suoltaa laittomia uhkauksia ja huoralorttop*llu-juttuja ja tämä on mielestäsi hienoa? Oletko kenties tytön äiti?
Eikös toi ole ihan normi pissis sanastoa höystettynä wt puheella, räitään ja vedetään röökiä joka toinen sana vittu. Just yks päivä kuuntelin tuota, vittu vittu vittu, näytäks mä läskiltä onks mun perse levinny ja perään parit vitut, räkäsy ja röökistä hatsi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän ihailtiin vain sitä kuinka tyttö oli ottanut ulkomailta koiran. Rauhoitu.
Höh!
Luulin että Jenni kuten myös Aurora olisivat 10 - 13 vuotiaita.
Tekstien kirjoitusasut ovat sen tasoisia.
Ehkä tuokin kasvaa joskus aikuiseksi, näitä teinien sekoiluja ja höpinöitä kun katselee tajuaa miksi ei voisi ikinä tuollaisen kanssa ruveta seurustelemaan, tunne on varmasti ihan molemminpuolinen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedot menny... Yllättikö? :D
Joo aika vahva merkki elämämkoululaisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tolle naiselle annettu vaihtoehtoa, jos kaikki hänen puolensa asiasta viestit poistetaan ja sitten suljetaan ryhmästä. Minustakin on typerää jos ei ihmisen anneta edes puolustautua tai kertoa hänen puolta tästä jutusta.
En pidä sitäkään oikeana, että joku ihminen lynkataan yksissä tuumin ja hänestä keksitään valheita mitkä ei pidä paikkaansa. Olisiko sinusta mukavaa jos ihmiset levittelisivät sinusta perättömiä valheita etkä voisi edes puolustautua.
Siis mitä valheita tässä nyt on kerrottu ja missä? Tuossa on screenshotit, jossa tyttö itse uhkailee tapolla ja päälle vielä huorittelee. Syytäkin on tällaiset "puolustukset" ja "oman kannan kertomiset" poistaa ja sen jälkeen sulkea pois koko ryhmästä. Rikosilmoitus olisi myös paikallaan, tapolla uhkailu ei ole mikään pikkujuttu.
He on sopineet eli mitä kohtaa et tajua, näiden kahden puolesta homma on sovittu. Videokin julkaistu sen toisen naisen tilillä jota uhkailtiin eli tunteet oli käyneet kuumina ketään ei tulla tappamaan ja rauha on taas maassa.
Sinun mielestäsi siis julkiset huorittelut ja tappouhkaukset ovat ihan normisettiä kun vähän suututaan? Mitä sitten, että nämä kaksi tyttöä ovat sopineet? Se ei poista mihinkään sitä seikkaa, että henkisesti tasapainoinen ihminen ei edes suuttuessaan päästele nettiin mitä huvittaa.
Mitä sitten selittelyvideoon tulee, niin siinäkään hän ei viitsi edes pyytää anteeksi hirvittävää käytöstään ryhmässä, vaan sen sijaan jauhaa 23 minuuttia nyyhkytarinaa edellisestä koirastaan. Satunnaisiin tappouhkauksiin hänellä kai on oikeus, koska ei hän niitä tarkoita toteuttaa ja hän nyt vaan on temperamenttinen ihminen. Ja koko somekohu on syntynyt nimenomaan hänen kauheasta kielenkäytöstään tämän koirajutun ollessa sivujuonne! Eiköhän silloin kannattaisi lätistä se 23 minuuttia anteeksipyyntöä täysin sikamaisesta käytöksestään ja kertoa koiraepisodin pääpiirteet lyhyesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tolle naiselle annettu vaihtoehtoa, jos kaikki hänen puolensa asiasta viestit poistetaan ja sitten suljetaan ryhmästä. Minustakin on typerää jos ei ihmisen anneta edes puolustautua tai kertoa hänen puolta tästä jutusta.
En pidä sitäkään oikeana, että joku ihminen lynkataan yksissä tuumin ja hänestä keksitään valheita mitkä ei pidä paikkaansa. Olisiko sinusta mukavaa jos ihmiset levittelisivät sinusta perättömiä valheita etkä voisi edes puolustautua.
Siis mitä valheita tässä nyt on kerrottu ja missä? Tuossa on screenshotit, jossa tyttö itse uhkailee tapolla ja päälle vielä huorittelee. Syytäkin on tällaiset "puolustukset" ja "oman kannan kertomiset" poistaa ja sen jälkeen sulkea pois koko ryhmästä. Rikosilmoitus olisi myös paikallaan, tapolla uhkailu ei ole mikään pikkujuttu.
He on sopineet eli mitä kohtaa et tajua, näiden kahden puolesta homma on sovittu. Videokin julkaistu sen toisen naisen tilillä jota uhkailtiin eli tunteet oli käyneet kuumina ketään ei tulla tappamaan ja rauha on taas maassa.
Sinun mielestäsi siis julkiset huorittelut ja tappouhkaukset ovat ihan normisettiä kun vähän suututaan? Mitä sitten, että nämä kaksi tyttöä ovat sopineet? Se ei poista mihinkään sitä seikkaa, että henkisesti tasapainoinen ihminen ei edes suuttuessaan päästele nettiin mitä huvittaa.
Mitä sitten selittelyvideoon tulee, niin siinäkään hän ei viitsi edes pyytää anteeksi hirvittävää käytöstään ryhmässä, vaan sen sijaan jauhaa 23 minuuttia nyyhkytarinaa edellisestä koirastaan. Satunnaisiin tappouhkauksiin hänellä kai on oikeus, koska ei hän niitä tarkoita toteuttaa ja hän nyt vaan on temperamenttinen ihminen. Ja koko somekohu on syntynyt nimenomaan hänen kauheasta kielenkäytöstään tämän koirajutun ollessa sivujuonne! Eiköhän silloin kannattaisi lätistä se 23 minuuttia anteeksipyyntöä täysin sikamaisesta käytöksestään ja kertoa koiraepisodin pääpiirteet lyhyesti?
Minusta homma on pihvi, kun osapuolet sopii, olen siinä mielessä reilu. Toivotaan, että oppii jotain ja lapselliselta tyypiltähän tuo vaikuttaa, pissistouhu ei ole enää ole sopivaa käytöstä tuonikäiselle naiselle, toivottavasti tajuaa sen myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiihottavaa, kun kaunis nainen puhuu noin rumia...
Kaunis? Miten erotat ulkonäön tuon kaamean meikin ja irtoripsien läpi?
No, perunanenä tosin erottuu.Taas tätä :D Aina kun kyseessä on kaunis ihminen niin pitää vetää tämä meikkikortti ja sitten vielä tuoda esiin joku etsimällä etsitty virhe hänen ulkonäöstään.
Sanotaanko näin, että tuo meikki ei tee ketään kauniiksi, päinvastoin. Se on todella tökerösti tehty, kulmakarvat ovat aivan liian lähekkäin ja kissarajaukset aivan hirveät. Piirräpä itsellesi samanlaiset ja katso sitten tuliko sinusta kaunis.
Tuo tyttö on todella kaunispiirteinen joten edes noinkin paljon rumentava meikki ei tee hänestä rumaa. Oikein meikattuna olisi julmetun kaunis.Lisään vielä että jos kyseessä olisi ollut oikeasti ruma ihminen, kukaan ei olisi alkanut arvostella hänen ulkonäköään ja maininnut virheistä kasvoissa. Ja jos nyt joku olisi jotain pahaa sanonut niin kyllä olisi kerännyt paljon puolustelua muilta.
Kaunista ihmistä on lupa haukkua ja arvostella, rumat keräävät kaiken sympatian puolelleen. Ikävää. Minusta olisi vähintäänkin kohtuullista, että ihmiset kohtelisivat kaikkia yhtä kunnioittavasti olivatpa he minkä näköisiä tahansa.
Edelleenkään tuo ihminen ei mielestäni ole kaunis. Sinusta on. Makuasia
Vierailija kirjoitti:
Höh!
Olen jutellut yli 20-vuotiaiden nuorten naisten kanssa, jotka kuulostaa ihan samalta ja hihittelevät. Ilmeisesti nykyaika jollakin järkyttävällä tavalla hidastaa aikuistumista. Syyttäkää youtubea ja muuta pintaskeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh!
Olen jutellut yli 20-vuotiaiden nuorten naisten kanssa, jotka kuulostaa ihan samalta ja hihittelevät. Ilmeisesti nykyaika jollakin järkyttävällä tavalla hidastaa aikuistumista. Syyttäkää youtubea ja muuta pintaskeidaa.
Videosta päätellen tuo Jennikin on tuota 2-kymppisten kerhoa, tekstistä päätellen ei lähelläkään.
Moikka tässä jenni,
Tämä juttu on näköjään nyt levinnyt tännekkin asti... kiitos kaikille jotka ymmärsi mun asian ja on puoltanut mua.
Mä olen henk kohtausesti kyseiseltä tytöltä pyytänyt syvästi anteeksi ja me olemme nyt väleissä.
Halusin korjata asian teille ja olen sen tehnyt, poistan tuon videon nyt ettei liikaa tätä juttua aleta vatvomaan. Sanoin sanottavani ja tiedän itse totuuden, joten asia on sillä selvä.
En hae tällä julkisuutta tms sääliä, halusin vaan saada totuuden sanottua ja asian suoristettua, koska en henk kohtaisesti hyväksy minusta tai kenestäkään liikkuvan valheita. Olin raivona, sanoin pahasyi ja vaikutan hullulta mutta en sitä ole.
Ps. Käyn terapiassa.
Ps. En ole saanut kotikasvatusta vaan kasvoin lastenkodisaa.
Kiitos ja hyvää viikonloppua kaikille !
-Jennijuliee
Niinpä, on syy miksi ihmiset viihtyy omanikäisten kanssa, tuotakaan naista ei tarvitse kuunnella kuin minuutti niin tekee mieli laittaa mutelle. Mutta joo, eiköhän tämäkin teinipissis draama ole nähty, päivänjatkoja.
-arnold