Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa
http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/
Eipä siihen lisättävää.
Kommentit (175)
Moikka,
Jos ongelmia tulee , niin aivan varmasti.
En usko niitä kuitenkaan tulevan koiran kanssa joka tulee normaaleista olosuhteista,
Äitini on myls käynyt koirankoulutuskurssit, joten auttaa varmasti jos sellaiseen on tarve !
Jenni
Jennijuliee kirjoitti:
Moikka tässä jenni,
Tämä juttu on näköjään nyt levinnyt tännekkin asti... kiitos kaikille jotka ymmärsi mun asian ja on puoltanut mua.
Mä olen henk kohtausesti kyseiseltä tytöltä pyytänyt syvästi anteeksi ja me olemme nyt väleissä.
Halusin korjata asian teille ja olen sen tehnyt, poistan tuon videon nyt ettei liikaa tätä juttua aleta vatvomaan. Sanoin sanottavani ja tiedän itse totuuden, joten asia on sillä selvä.
En hae tällä julkisuutta tms sääliä, halusin vaan saada totuuden sanottua ja asian suoristettua, koska en henk kohtaisesti hyväksy minusta tai kenestäkään liikkuvan valheita. Olin raivona, sanoin pahasyi ja vaikutan hullulta mutta en sitä ole.
Ps. Käyn terapiassa.
Ps. En ole saanut kotikasvatusta vaan kasvoin lastenkodisaa.
Kiitos ja hyvää viikonloppua kaikille !-Jennijuliee
Kuin myös jos todella olet Jenni viikonloppuja, kaikki me mokataan ja niistä on hyvä oppia. Hyvä jos olette sopineet, nykyaikana pitäisi ihan jokaisen ymmärtää mitä someen laittaa vaikka ne hermot menee.
Typerä riitahan tämä on ollut eikä mitään muuta, toki jotkut haluaa tästä tehdä jonkun elämää suuremman asian, eikä edes haluta ymmärtää ja turha niidenkään kanssa on sinun jäädä riitelemään tai jauhamaan, menet etiöpäin.
Näin juuri, mutta tuli täyteen.
Ja naisen elämässä on tapahtunut paljon pahaa.
Jenni
Jennijuliee kirjoitti:
Moikka tässä jenni,
Tämä juttu on näköjään nyt levinnyt tännekkin asti... kiitos kaikille jotka ymmärsi mun asian ja on puoltanut mua.
Mä olen henk kohtausesti kyseiseltä tytöltä pyytänyt syvästi anteeksi ja me olemme nyt väleissä.
Halusin korjata asian teille ja olen sen tehnyt, poistan tuon videon nyt ettei liikaa tätä juttua aleta vatvomaan. Sanoin sanottavani ja tiedän itse totuuden, joten asia on sillä selvä.
En hae tällä julkisuutta tms sääliä, halusin vaan saada totuuden sanottua ja asian suoristettua, koska en henk kohtaisesti hyväksy minusta tai kenestäkään liikkuvan valheita. Olin raivona, sanoin pahasyi ja vaikutan hullulta mutta en sitä ole.
Ps. Käyn terapiassa.
Ps. En ole saanut kotikasvatusta vaan kasvoin lastenkodisaa.
Kiitos ja hyvää viikonloppua kaikille !-Jennijuliee
Ei sun tartte käydä missään terapiassa vaan alat jo pikkuhiljaa käyttäytymään kuin aikuisen ihmisen tuossa iässä kuuluukin käyttäytyä. Voisit myös vähentää tuolla meikillä läträämisen määrää. Puhekurssilla voisit kyllä käydä.
Oho. Oletin tän tytön olevan joku max. 15-kesäinen viestien ja kielenkäytön perusteella, mutta sehän olikin ihan aikuinen nainen. :DD
Kiitos sinulle ja kivaa viikonloppua !
Jenni
Hei,
Mä käyn terapiassa ihan muista henkilökohtaisista syistäni. Karkoittamaan mun karuja muistoja.
Puhun ihan hyvin kiitos.
Ja yritän parhaani tässä elämässä, kiitos.
"Mulla on oikeus sananvapauteen" = "mulla on oikeus saada uhata kuristaa toinen ihminen ilman seurauksia". Sananvapaus vaihteeksi ymmärretty kevyesti väärin...
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on oikeus sananvapauteen" = "mulla on oikeus saada uhata kuristaa toinen ihminen ilman seurauksia". Sananvapaus vaihteeksi ymmärretty kevyesti väärin...
Kunnianloukkaukset ja laittomat uhkaukset on tosiaan rikoksia, hyvä muistaa jokaisen kun kirjoittelee nettiin. Jos täysin joltain karkaa lapasesta ei oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin tehdä se rikosilmoitus. Vaikka sana onkin vapaa, on myös asetettu rajoja koska liikaa häiriintyneitä ihmisiä on olemassa.
Joo tosiaan sananvapaus tarkoittaa sitä että kukaan ei etukäteen sensuroi sun sanomisia, ja mielipiteen saa tuoda esiin ilman pelkoa rangaistuksesta. Uhkailut ja kunnianloukkaukset sun muut eivät ole mielipiteitä. Vaikka saat sanoa mitä vain, ei se tarkoita että et joutuisi vastaamaan sanomisistasi ja kantamaan seurauksia jos sellaisia on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaukset ja laittomat uhkaukset on tosiaan rikoksia, hyvä muistaa jokaisen kun kirjoittelee nettiin. Jos täysin joltain karkaa lapasesta ei oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin tehdä se rikosilmoitus. Vaikka sana onkin vapaa, on myös asetettu rajoja koska liikaa häiriintyneitä ihmisiä on olemassa.
Joo mutta byrokratia on aina hitaampaa kuin kyrvän työntäminen persereikään lupia kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tolle naiselle annettu vaihtoehtoa, jos kaikki hänen puolensa asiasta viestit poistetaan ja sitten suljetaan ryhmästä. Minustakin on typerää jos ei ihmisen anneta edes puolustautua tai kertoa hänen puolta tästä jutusta.
En pidä sitäkään oikeana, että joku ihminen lynkataan yksissä tuumin ja hänestä keksitään valheita mitkä ei pidä paikkaansa. Olisiko sinusta mukavaa jos ihmiset levittelisivät sinusta perättömiä valheita etkä voisi edes puolustautua.
Siis mitä valheita tässä nyt on kerrottu ja missä? Tuossa on screenshotit, jossa tyttö itse uhkailee tapolla ja päälle vielä huorittelee. Syytäkin on tällaiset "puolustukset" ja "oman kannan kertomiset" poistaa ja sen jälkeen sulkea pois koko ryhmästä. Rikosilmoitus olisi myös paikallaan, tapolla uhkailu ei ole mikään pikkujuttu.
He on sopineet eli mitä kohtaa et tajua, näiden kahden puolesta homma on sovittu. Videokin julkaistu sen toisen naisen tilillä jota uhkailtiin eli tunteet oli käyneet kuumina ketään ei tulla tappamaan ja rauha on taas maassa.
Sinun mielestäsi siis julkiset huorittelut ja tappouhkaukset ovat ihan normisettiä kun vähän suututaan? Mitä sitten, että nämä kaksi tyttöä ovat sopineet? Se ei poista mihinkään sitä seikkaa, että henkisesti tasapainoinen ihminen ei edes suuttuessaan päästele nettiin mitä huvittaa.
Mitä sitten selittelyvideoon tulee, niin siinäkään hän ei viitsi edes pyytää anteeksi hirvittävää käytöstään ryhmässä, vaan sen sijaan jauhaa 23 minuuttia nyyhkytarinaa edellisestä koirastaan. Satunnaisiin tappouhkauksiin hänellä kai on oikeus, koska ei hän niitä tarkoita toteuttaa ja hän nyt vaan on temperamenttinen ihminen. Ja koko somekohu on syntynyt nimenomaan hänen kauheasta kielenkäytöstään tämän koirajutun ollessa sivujuonne! Eiköhän silloin kannattaisi lätistä se 23 minuuttia anteeksipyyntöä täysin sikamaisesta käytöksestään ja kertoa koiraepisodin pääpiirteet lyhyesti?
Minusta homma on pihvi, kun osapuolet sopii, olen siinä mielessä reilu. Toivotaan, että oppii jotain ja lapselliselta tyypiltähän tuo vaikuttaa, pissistouhu ei ole enää ole sopivaa käytöstä tuonikäiselle naiselle, toivottavasti tajuaa sen myös itse.
Sitähän minäkin tässä ihmettelen, että miksi tyttö halusi tehdä asiasta julkisen tuolla selittelyvideolla, kun ei kuitenkaan viitsinyt selitellä sitä asiaa, mistä kohu syntyi, eli hänen omasta törkeästä käytöksestään. Jokainen ymmärtäisi koiraepisodin hyvin lyhyellä selityksellä, yleensä ihmiset tajuavat sen, että suunnilleen kadulta otetut koirat eivät välttämättä sopeudu elämään kerrostalossa joutuen olemaan useita tunteja päivittäin yksin. Tämän tyyppisten pitovaikeuksien vuoksi monista koirista ja kissoista luovutaan. Tämä on ymmärrettävää eikä vaadi 23 minuutin puolustuspuhetta. Olisi tyttö sen 23 minuuttia käyttänyt mieluummin oman nettikäyttäytymisensä analysointiin kun kerran halusi julkisuuteen tällä tavalla tulla.
Mä en siis ymmärrä tämän videon ideaa ollenkaan. Miksei tyttö vaan pahoitellut käytöstään siellä ryhmässä, ennen kuin hänet suljettiin pois sieltä? Tuosta feissarimokistahan kukaan ulkopuolinen ei häntä olisi tunnistanut ja tämäkin juttu olisi jäänyt vain yhdeksi feissarimokaksi tuhansien joukkoon, joita kukaan ei kauaa muistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta byrokratia on aina hitaampaa kuin kyrvän työntäminen persereikään lupia kyselemättä.
Tiesitkös muuten sitä, että poliisi voi ottaa näihin ihmisiin samantien yhteyttä jos joku riehuu netissä, ei siihen mitään byrokratiaa tarvita jos henkilö tiedetään ja kyllä niille aika selväsanaisesti kerrotaan että käytös ei ole sopivaa ja melkein aina ne loppuvat.
Joten älä kuvittele, että asioihin ei puututa samantien jos siihen on mahdollisuus.
Joku random ihminen suuttui ja puhui rumasti, koko saatanan suomi kiehuu. Jee, hyvin menee. Taitaa olla tosi ennenkuulumatonta tommonen käytös, jos tästä saadaan näin hirveä kohu aikaiseksi.
Onneksi ei ole muita murheita, niin voi vaikka päivästään viettää 23min katsoen tota videoo, itse ehkä mielummin vaikka kaivan nenääni ja nypin finnejä sen ajan.
Hei,
En tehnyt puolustuspuhetta sanomisistani. Ansaitsen kaiken paskan siitä mitä suustani päästin.
Tein videon selventääkseni asian edellisestä koirastani, mistä se asia ja riita alunperin alkoi. Koskq ne "koiraparka" kommentit minut sai raivon valtaan, ei ne aikuistu kommentit.
Jenni
Vierailija kirjoitti:
Joku random ihminen suuttui ja puhui rumasti, koko saatanan suomi kiehuu. Jee, hyvin menee. Taitaa olla tosi ennenkuulumatonta tommonen käytös, jos tästä saadaan näin hirveä kohu aikaiseksi.
Onneksi ei ole muita murheita, niin voi vaikka päivästään viettää 23min katsoen tota videoo, itse ehkä mielummin vaikka kaivan nenääni ja nypin finnejä sen ajan.
Nykyään pitää olla draamaa ja kohuja, joka päivä uusi se on sitä nykyaikaa. Ihan mistä tahansa se voidaan kehittää ja toki asiat pitää paisuttaa järjettömiin mittasuhteisiin.
Näin poikaperheen äitinä tämä Jenni olisi ehkä pahinta, mitä miniäkseni voisin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkös muuten sitä, että poliisi voi ottaa näihin ihmisiin samantien yhteyttä jos joku riehuu netissä, ei siihen mitään byrokratiaa tarvita jos henkilö tiedetään ja kyllä niille aika selväsanaisesti kerrotaan että käytös ei ole sopivaa ja melkein aina ne loppuvat.
Joten älä kuvittele, että asioihin ei puututa samantien jos siihen on mahdollisuus.
Mutta kun netissä voi olla kuka tahansa mistä tahansa, mihin aikaan tahansa, mistä päin maailmaa tahansa. Poliisin pitäisi ennemminkin vahtia tuota itärajaa kun sieltä voidaan kuljettaa ydinpommin osia matalalennolla helikoptereilla suomen puolelle ja se on mielestäni paljon vakavampaa kuin internet trollin jahtausyrityksen, joihin tällä maailmalla ei tule koskaan riittämään resursseja. Sulla on edelleen se sama vitun ruma emäntä?
"Juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan, vaikka valheeksi vannottiin niin kyllä sua uskootaan"